Jump to content

Sky engineering


Jurriannn

Recommended Posts

Hallo iedereen, ik zit dus met het volgende

 

Al meer dan 1,5 maand geleden heb ik bij sky engineering een set wiseco zuigers gekocht voor mijn ca18.

Ik heb ze nog steeds niet binnen gekregen. Al verschillende telefoontjes gepleegd en telkens wordt er gezegd dat het nog een paar dagen duurt. Mailtjes worden niet beantwoord.

Nou heb ik ze nog steeds niet en ik begin er goed flauw van te worden!

 

Is er hier iemand op het forum die die gasten kent? Ik heb mijn zuigers hard nodig! Anders kan ik niet verder met mijn build! Tis ook niet zo dat het maar om een paar centen gaat.

 

Hulp zou geweldig zijn!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 41
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik denk dat ze in eerste instantie bezig zijn met al die Dubai drag-Skylines enzo, dus dan boeien die ca18det zuigertjes en ander klein spul niet zo veel meer.

Gewoon langsgaan dus, al heb je daar niet veel aan als de zuigers nog niet binnen zijn.

Link to comment
Share on other sites

Even serieus. Dr wordt hier gedaan alsof het normaal is dat je "even" langs gaat om je bestelde spullen in ontvangst te mogen nemen. Bloed hekel heb ik aan deze zaak. Ik ga dr verder niet op in. Misschien dat iemand ze voor je ken ophalen en naar je toe kan verzenden. Het is immers best een stuk rijden voor je.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Hallo iedereen, ik zit dus met het volgende

 

Al meer dan 1,5 maand geleden heb ik bij sky engineering een set wiseco zuigers gekocht voor mijn ca18.

Ik heb ze nog steeds niet binnen gekregen. Al verschillende telefoontjes gepleegd en telkens wordt er gezegd dat het nog een paar dagen duurt. Mailtjes worden niet beantwoord.

Nou heb ik ze nog steeds niet en ik begin er goed flauw van te worden!

 

Is er hier iemand op het forum die die gasten kent? Ik heb mijn zuigers hard nodig! Anders kan ik niet verder met mijn build! Tis ook niet zo dat het maar om een paar centen gaat.

 

Hulp zou geweldig zijn!

 

Stuur me even een PM met de details dan stuur ik ze door naar een maatje van me die werkt daar.

Link to comment
Share on other sites

Waarom zou een klant waar ze minder aan verdienen minder belangrijk zijn dan een of andere olie sjeik met een 1200pk gtr?

 

Het is gewoon simpelweg zo; ze zijn altijd druk en communicatie is niet hun sterkste punt nee. Mocht je nog niet geholpen zijn laat het dan even weten, ik moest Jonne toch nog bellen.

Link to comment
Share on other sites

Even serieus. Dr wordt hier gedaan alsof het normaal is dat je "even" langs gaat om je bestelde spullen in ontvangst te mogen nemen. Bloed hekel heb ik aan deze zaak. Ik ga dr verder niet op in. Misschien dat iemand ze voor je ken ophalen en naar je toe kan verzenden. Het is immers best een stuk rijden voor je.

Het lijkt inderdaad of het normaal gevonden wordt ja.

Ik vind het niet normaal dat je 1,5 maand op je spullen moet wachten.

Laatst nog wat uit de Us besteld, 4 dagen later had ik het thuis, het kan dus wel gewoon snel!

 

Geen goede reclame voor Sky Engineering!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Als je 1.5 maand moet wachten is het één ding, mits vantevoren goed gecommuniceerd. Maar herhaaldelijk dingen toezeggen en niet nakomen is iets wat je klanten je niet in dank afnemen. We leven niet meer in de 20e eeuw, telecommunicatie middelen zijn er niet voor niks als je het mij vraagt. Hoe moeilijk is het om een MBO of HBO stagiair te regelen die Marketing & Sales wilt afhandelen? Die paar 100 moeten ze kunnen missen.

 

Maargoed, vooral zo doorgaan zou ik zeggen. Ze zullen niet de eerste zijn die zichzelf door een dergelijk gedrag en houding om zeep helpen, en ze zullen ook absoluut niet de laatste zijn. Genoeg jongens die het met alle liefde en toewijding van ze over zullen nemen.

Edited by Armand
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...