Vorig post hierboven was ik zeer enthausiast, maar dat is wel voor bij.
Had navan skirts besteld, maar moesten uit japan komen. Ze hadden beloofd dat de container al zeer spoedig deze kant op ging, dus ik hoefde niet al te lang wachten.
Na paar maanden was de container in engeland maar werd niet vrijgegeven door de douane. Pas na maanden verder te zijn hadden ze eindelijk me skirts binnen. Gescheurd.
O wat was ik zuur joh. Na half jaar eindelijk die set binnen handbereik. Was dr 1 zowat door midden. Kijk, die gasten kunnen dr niks aan doen, maar kost hoop geld en na half jaar was ik flink chaggerijnig geworden.
Ze boden me een andere set aan, die stond nog in japan, maar zouden ze in januari binnen krijgen. Best netjes.
Na 3 weken kreeg ik een mailtje met daar in dat de schade opzich wel mee vielt en met wat lijm weer te herstellen was.
Ik ga dat niet doen. Betaal niet voor niets achterlijk veel geld voor setje nette skirts, en na de belofte van die andere set ga ik toch niks lijmen. Kom nou, zo kan je als verkoper toch niks verkopen joh.
Tot op heden nog niks vernomen.
Contact was de afgelopen 7 maanden zeesr slecht. Reageren niet op mails, maar schijnt dat hun mail programma niet werkt. Dus ze ontvangen maar heel sporadisch wat, en mails versturen ging ook niet zoals het behoort. Als ik mailtje stuur naar ze kreeg ik bijna altijd de vraag "heb je onze laatste mail niet ontvangen?".
Stuur vaak ook 3 dagen lang elke dag de zelfde mail. Weet ik zeker dat ik een keer antwoord krijg
Zo, dat moest ik even van me af schrijven