Jump to content

Mike s14

Bezoeker
  • Posts

    7054
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    254

Mike s14 last won the day on November 10 2019

Mike s14 had the most liked content!

Recent Profile Visitors

3747 profile views

Mike s14's Achievements

Absurd user

Absurd user (4/5)

4,1k

Reputation

  1. Misschien moet je een email sturen volledig in het nederlands?
  2. Kan tot 180 dagen na betaling. Heb dr gelijk voor gekeken. Heb eind july betaald.
  3. Me skirts zijn eindelijk binnen. Helemaal verrot. 1tje is gewoon niks van over. Ongelovelijk dat ze dat verzwijgen. Kan dr nu al vergif op in nemen dat ze nooit meer mailtje terug gaan sturen. Volgens mij dachten ze van, zo we zeggen lekker niks, sturen het op en zijn we hier ook weer van af. Fuck wat ben ik woedend.
  4. Vorig post hierboven was ik zeer enthausiast, maar dat is wel voor bij. Had navan skirts besteld, maar moesten uit japan komen. Ze hadden beloofd dat de container al zeer spoedig deze kant op ging, dus ik hoefde niet al te lang wachten. Na paar maanden was de container in engeland maar werd niet vrijgegeven door de douane. Pas na maanden verder te zijn hadden ze eindelijk me skirts binnen. Gescheurd. O wat was ik zuur joh. Na half jaar eindelijk die set binnen handbereik. Was dr 1 zowat door midden. Kijk, die gasten kunnen dr niks aan doen, maar kost hoop geld en na half jaar was ik flink chaggerijnig geworden. Ze boden me een andere set aan, die stond nog in japan, maar zouden ze in januari binnen krijgen. Best netjes. Na 3 weken kreeg ik een mailtje met daar in dat de schade opzich wel mee vielt en met wat lijm weer te herstellen was. Ik ga dat niet doen. Betaal niet voor niets achterlijk veel geld voor setje nette skirts, en na de belofte van die andere set ga ik toch niks lijmen. Kom nou, zo kan je als verkoper toch niks verkopen joh. Tot op heden nog niks vernomen. Contact was de afgelopen 7 maanden zeesr slecht. Reageren niet op mails, maar schijnt dat hun mail programma niet werkt. Dus ze ontvangen maar heel sporadisch wat, en mails versturen ging ook niet zoals het behoort. Als ik mailtje stuur naar ze kreeg ik bijna altijd de vraag "heb je onze laatste mail niet ontvangen?". Stuur vaak ook 3 dagen lang elke dag de zelfde mail. Weet ik zeker dat ik een keer antwoord krijg Zo, dat moest ik even van me af schrijven
  5. Goeie jongens zijn dat. Deden veel moeite om droplinks te regelen voor me.
  6. Dat zijn echt goeie prijzen. Goed om te weten.
  7. Tsja, veel van die onderdelen zijn hier nergens te koop in europa, dus je moet wel overzees en dat beetje extra betalen.
  8. Ik was opzoek naar spacers. Haron had wel een setje die ik mog lenen. Hij van ze auto afgeschroeft en opgestuurd naar mij. Ik wou hem de verzendkosten betalen. Daar in tegen heeft hij naar mij de verzendklosten overgemaakt, omdat ik het geld beter kan gebruiken dan hem. Dus.
  9. Stijn heeft voor mij een nismo vliegwiel nagekeken of die nog goed was en afgedraaid ofzo iets. Ken ik hem met een gerust hart gebruiken
  10. Als de beste man straks nieuwe onderdelen moet bestellen bij Sky, dan zal die de slechte service wel ervaren.
  11. Wout ken je altijd bellen voor electrische problemen, schemas lezen en nog meer van dat technische geneuzel. Heeft me al vaak uit de brand geholpen die jongen en is niet te beroerd om even langs te komen om te helpen
  12. V snaren 2 weken geleden besteld. Kreeg snoep bij
  13. Mooie poezenbeest heb je
×
×
  • Create New...