Jump to content
SXOC.NL Forum

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/26/2019 in all areas

  1. 11 points
    Gister werd er tot mijn schrik hard op het raam gebonkt. Het was de auto spuiter. Het losse plaatwerk was gespoten en of ik dat kon opslaan thuis. Nu staat de voorbumper er nog, achterklep, motorkap, de deuren en natuurlijk de auto zelf.
  2. 7 points
    Maandag kon ik de auto ophalen bij de spuiter. Had een week vrij genomen om hem helemaal in elkaar te zetten, want sta gewoon buiten op de parkeer plaats. Na weekje klussen met hier en daar natuurlijk wat tegenslagen (behalve het weer, wat heb ik geluk gehad joh, zag mijzelf en de binnenkant van de auto al helemaal zeiknat regenen) is dit het resultaat. Helaas heb ik de auto heel stuk hoger moeten zetten omdat de wielen voor totaal niet passen. Staan nu met teveel camber en de auto is vele malen hoger dan ik wil. Dat is nu toch een grote doorn in heb oog, maar denk dat ik het zo laat en hem laat uitlijnen. Tevens zijn er hier een daar wat verbeter punten dit nog gedaan moeten worden. Maar na een week vind ik het wel even goed zo. Al bij al toch weer een mooie auto geworden.
  3. 5 points
  4. 5 points
    Maandag kan ik hem ophalen en dan kan ik alles weer in elkaar gaan zetten. Heb een party tent gehuurd, maar ziet dr naar uit dat het gelukkig droog blijft vanaf maandag. Laten we het hopen, want heb geen plek om hem op te zetten :p
  5. 4 points
    S13 motoren zijn geen chocoladeblokken, ze gaan gewoon al erg lang mee en zijn vaak niet goed onderhouden of moeten meer doen dan waarvoor ze gemaakt zijn onder erbarmelijke omstandigheden. En inderdaad, een simpele M50 is niet te vergelijken met een stukje hoogwaardige japanse techniek
  6. 3 points
  7. 3 points
    Ik werd 5 weken geleden via marktplaats gecontacteerd door een belg genaamd Maarten S. (ik vermeld zijn woonplaats en achternaam maar niet) die voor zover ik heb kunnen vinden geen SXOC forumlid is. Hij heeft 2 S13's en had interesse in een motor die ik aanbood. Weer echt zo'n figuur die geen hoofdletters gebruikt, vaag in de communicatie, je kent het wel. Hij wilde eerst een complete S13 inruilen op mijn nieuwe motor maar die wagen bleek na meerdere emails geen kenteken te hebben. Is ook echt niet belangrijk ofzo om gelijk te vermelden. Uiteindelijk tot een prijs gekomen voor mijn motor en hij bood zelfs aan om dezelfde dag langs te komen, plots wilde die opeens een aanbetaling doen, en alleen langskomen om de motor te bekijken. Hij is dus nooit langsgekomen en heeft nooit meer wat van zich laten horen. Na 4 weken heb ik een mail gestuurd of ie nog interesse had en nu na 2 weken nog steeds geen reactie. Bij deze voor iedereen een waarschuwing als je door dit figuur gecontacteerd wordt; verdoe er je tijd niet aan. Normaal zou ik dit niet delen op dit forum maar als je zo ver met iemand bent over de aanschaf van een compleet gereviseerde motor wordt ik wel pissig. Email adres en volledige naam op verzoek over PM, ik heb ook foto's van de S13 die hij mij wilde verkopen. -Rutger
  8. 3 points
  9. 2 points
    De S13 is weer door de keuring !
  10. 2 points
    Is er voor ergens in April nog animo voor een meeting ergens?
  11. 2 points
    En betrouwbaarheid. Dat is ook ver te zoeken bij alle s13s t.o.v e36
  12. 2 points
    Vandaag de auto waterdicht afgemonteerd. Wel echt geluk met het weer, wat zat ik daarmee in me maag. Morgen maar de party tent terug brengen, gelukkig niet nodig gehad. Halve kooi heb ik altijd al gehad.
  13. 2 points
    Met het monteren van de coilovers aan de voorkant was er erg weinig ruimte over tussen de band en de veer. Een paar dagen later bleek dat de band de veer tijdens het rijden licht geraakt had dus inmiddels spacers gekocht en gemonteerd. +15mm voor, +20mm achter. Geen goede foto's maar toch:
  14. 2 points
    Het is maar wat je steriel noemt. Is en blijft een S boduy
  15. 2 points
    Bedankt! @Jarl Ik kreeg al ontwenningsverschijnselen
  16. 2 points
    @Jarl bedankt weer he!
  17. 2 points
    Meneer @JarlU ben weer een onwijze paasbaas. bedankt wederom!
  18. 2 points
    Whaa @Jarl, wederom bedankt wat zouden we zonder jou moeten haha. Nu eindelijk weer een leven hebben.
  19. 2 points
    Ook achterop een trailer lijkt mij, wel pijnlijk om te zien Kwam dit net op Facebook tegen, best cool en apart! Vraag me af hoe ze die 3d-effect zo diep erin hebben gekregen, de lampen zelf zijn niet eens zo diep.
  20. 2 points
  21. 2 points
  22. 2 points
    Je mist een turbo en dus ook 200Nm koppel, straks komt er nog iemand zeggen dat een vtec civic ook interessanter is dan een sx...
  23. 2 points
    misschien voor een helemaal mint versie of met alle aftermarket onderdelen die er zijn...afgelopen zomer nog 2x e36 323 voor <€1000 gevonden en doorverkocht naar Polen/duitsland Voor 4.5k heb je een hele goede 328 e46 Als je rhd geen probleem vind zijn de prijzen helemaal om te lachen zo laag
  24. 2 points
    Nee dat weet ik niet. Ik heb nog naar de oude veren gekeken maar ik zie er zo niks op staan. Ik had de achterkant een week eerder vervangen en ik merkte meteen dat het probleem met de klap die ik kreeg bij kuilen en drempels enzo weg was dus ik ga er toch vanuit dat de demper stuk was ofzo, en met het vervangen van de voorkant werd alles een stukje comfortabeler. Conclusies: - schokdemper was inderdaad waarschijnlijk stuk - oude veren waren stugger, het rijdt nu comfortabeler - er valt nu meer in te stellen dus het is ook nog een 'upgrade'. Ik ben tevreden. En een foto omdat foto's altijd beter zijn Nog steeds een monster truck. En zo blijft het ook.
  25. 1 point
    Rest van het huis is helemaal kaal casco en de tuin aan de voorkant is ook meer onkruid dan tegels, dus genoeg werk aan de winkel. Deze week eerst de koopakte tekenen, hypotheek regelen en dan halverwege mei een paar weken flink klussen.
  26. 1 point
    mooi hoor en op deze hoogte kun je gewoon rijden ook
  27. 1 point
    Soowwwww een half jaar al? Een e36 knal je elke dag zonder dat je er ook maar iets aan hoeft te doen. Ik ga er vanuit dat jouw blok aangepast is. Doet er niet toe. Je kan simpelweg de betrouwbaarheid van een simpele m50 motor oid nirt vergelijken met die chocoladeblokken van een s13. Je houdt jezelf voor de gek als je dat denkt
  28. 1 point
    Merk: Work VS SS Steek: 5x114.3 Inch: 18 Breedte: 10 voor 10.5 achter Offset: +25 voor +25 achter Band:225 40 18 voor 235 40 18 achter Fenders: +25mm voor +50 achter Lip: 4inch voor 5 inch achter Wagen staat nu nog op transport hoogte
  29. 1 point
    Knap exemplaar!
  30. 1 point
    1. Weiqun - S14a 2. Bram - S14a 3. Jens - S13 4. Michael - Stagea 5. Sven R34 sedan 6. Dennis - S14a 7. Levi - S13 8. Marvin (DE) - S13 9. Marvin gf (DE) - Miata 10. Elisa - S14a 11. Louis - S14a 12. Wesley - S13 13. Stef - S14 14. Marc - S13 15. Maku - S14 16. Gien - S14 17. Thom - S14a 18. Laurens - S13 (mits nog niet verkocht) 19. Flip - s14a 20. Danny - s13 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30
  31. 1 point
    Ik werd al zenuwachtig, want was toch wel erg lang offline. Wederom bedankt Jarl. Gelukkig ben je er nog voor ons.
  32. 1 point
    Yay hoera mijn leven is compleet
  33. 1 point
    Vrij makkelijk, stuk reflecterende folie erachter en aan de voorkant een stuk folie dat maar aan een kant reflecteerd. Ook wel bekend als infinity lights: De DS3 heeft vergelijkbare lighten vanuit de fabriek.
  34. 1 point
    D'r gaat aardig wat planning en montage werk in zitten maar dan heb je ook wat. Mooi gefilmd zo in het donker.
  35. 1 point
    Dit beeld komt me vaag bekend voor.
  36. 1 point
    1. Weiqun - S14a 2. Bram - S14a 3. Jens - S13 4. Michael - Stagea 5. Sven R34 sedan 6. Dennis - S14a 7. Levi - S 13 8. Marvin (DE) - S13 9. Marvin gf (DE) - Miata 10. Elisa - s14a 11. Louis s14a 12. Wesley - S13 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20
  37. 1 point
    mooi, zo'n auto install functie voor updates... he Eric? wat een kut software edit: t'is weer eens mega traag, gaat misschien vanzelf over?
  38. 1 point
  39. 1 point
    Goed verhaal. Als ik reken wat ik voor mijn sbody betaald heb. Haal jij nog geen nette 328 e46 voor. Het feit dat je iets beneden de marktwaarde kan vinden betekend niet dat alles goedkoop is. Een rhd 200sx rijdend en op papier heb je ook voor 3 a 3.5k in nl. Lekker appels met peren vergelijken
  40. 1 point
    10k vraagprijs is niet hetzelfde als 10k krijgen... dat valt nog reuze tegen.
  41. 1 point
    +1 voor wit +100 voor work wheels lekker bezig man
  42. 1 point
    Dat is al jaaaaren zo. Alleen de echte ballers kunnen tegenwoordig een s13 betalen en een e36 heb je al voor een halve krat Schültenbrau
  43. 1 point
    Ziet der goed uit!
  44. 1 point
    Voorbumper moet nog gedaan worden. Helaas niet matzwart.... Volgende items op mijn lijst zijn; Stuurhuis vervangen Stuurpomp installeren Brakebooster vervangen Elek fan installeren ACT extreme koppeling plaatsen Verlichting aansluiten Keuren bij rdw Apk keuring Verlagen Diff lassen En nog wel een paar kleine dingen.
  45. 1 point
  46. 1 point
    Ja...hij komt echt wel een keer af
  47. 1 point
    Krijg echt geen genoeg van die S15
  48. 1 point
    Testrit met dooie koppeling.
  49. 1 point
    Good news. DP zegt dat er makkelijk over 300wiel pk heen kan, mits ik de koppeling vervang. Nu opzoek naar een koppeling die sterk genoeg is, en daarna de final touch op de dyno. Dan kan die gespoten worden, en de straat op.
  50. 1 point

Announcements

×
×
  • Create New...