Jump to content
SXOC.NL Forum

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/27/2019 in all areas

  1. 10 points
    Zo ben ook weer thuis. Ondanks dat we daar stonden een hele mooie dag gehad. Vond die plek eigenlijk zo erg nog niet, mooi terrein voor ons zelf. Veel gezichten gezien, ook enkele oude bekende die ik lang niet meer had gezien op meetings. Leuk! De rit ernaartoe was zoal gewoonlijk machtig! Vanaf Arnhem reden wij met een klein groepje, maar bij Breukelen kwam de grote groep erbij. Met allemaal Sx-en en wat andere auto's die erbij hoorde 5 banen breed over de A2. Foto by Bram Heb zelf nog wat mobiel foto's, die zal ik nog wel even posten.
  2. 7 points
    Hierbij topic geopend om verhalen en foto's uit te delen van afgelopen JAF. Ik zal hier alle foto's posten die ik heb gemaakt van de weg er heen. Bij aankomst ben ik afgehaakt en ben weer naar huis gereden. Heb mee gereden in de stoet wat ik al jaren wou en heb een pirouette midden in Haarlem gezien. Beide zal ik voor altijd meenemen in mijn hart.
  3. 7 points
    Hierbij nog een paar fotos! Meer volgt nog! Helaas kost het aardig wat tijd! Meeste fotos van deze zijn bewerkt door broer van @Jens & @ingmar
  4. 5 points
  5. 5 points
    Het was weer een heerlijke dag! Wat hebben we toch weer veel gelachen, veel bekende gezien en nieuwe mensen leren kennen! Zoals elk jaar is dit toch wel weer heel gezellig! Dit jaar heb ik voor het eerst rollers gemaakt uit de stagea! Hierbij een klein voor proefje! @Mike s14 echt tof dat je toch nog even mee hebt gereden! hierbij dus een klein begin!
  6. 5 points
    Vandaag! Nu op naar de 444.444 km
  7. 5 points
    Dit jaar een keertje op het buitenterrein. Da's even wat anders. Maar desondanks weer een prima dag gehad! Hier wat overview pics van onze plek.
  8. 5 points
    Met de nieuwe sloffen begint ergens op te lijken..
  9. 4 points
    Was even diep bukken maar dan heb je wel wat mooi's Setje Originele Chuki skirts gekocht.
  10. 4 points
    Heerlijk om na zoveel jaren weer eens naar Japfest te gaan. Ik herkende bij de meet alleen nog Weiqun. Veel jong spul (of ik word oud). Prachtige SX-en gezien. En zelfs een driftbabe in ons midden met haar witte S14(a). Op dagen, zoals dit, mis ik mijn S13 best wel......... En op andere dagen ook, haha.
  11. 4 points
    Weer op naar Stijn, want Stef moet niet teveel zelf aan z'n auto sleutelen...
  12. 4 points
    Hoi, Even voorstellen, Louis uit Haelen Limburg. Sinds 1996 eigenaar van een 200sx S13. In de periode van 1996 tm 2003 was ik ook actief hier op het forum en heb ook wel eens wat meetings bijgewoond. In 2003 heb ik de auto gestald omdat ik een studie ben gaan volgen. Ik kreeg het destijds niet over mijn hart om de auto te verkopen en daarom heb ik hem gestald. Nu (15jaar later) moest de auto weg waar ik hem had ondergebracht. Inmiddels ben ik begonnen met wat stapjes om hem weer gangbaar te maken. Vandaag gesleuteld en de motor is volledig "los" dus dat geeft de burger moed. Als die vast had gezeten was ik er waarschijnlijk niet meer aan begonnen. Het begint aardig te kriebelen om hem weer te rijden Grs
  13. 4 points
    Spekvettig! Voor en na poetsbeurt
  14. 3 points
  15. 3 points
    Nog wat simpele mobiel foto's:
  16. 3 points
    Iemand die bone-stock S13 nog gezien, met ik meen 71k op de klok? Hele nette auto!
  17. 3 points
    tering wat ben jij een ouwe lul
  18. 3 points
  19. 3 points
  20. 2 points
    1.Dynamo van een bestelbus gemonteerd 2.Diff is aangepakt door Remmo niezen 3.Uitlijning door Sebastian Fontijn Dus het was tijd voor een shakedown, eens aanvoelen hoe een s13 dwars gaat. (S13 is nog opbekend terrein voor me dus let niet op de lafheid )
  21. 2 points
    Gktech cooling panel en CAS kapje getuned, nu nog een keer even de roestige coiloverstrut moeren vervangen
  22. 2 points
    Dit is toch wel de foto van het jaar hoor! dikke auto's, molen op de achtergrond, mooie lucht
  23. 2 points
    Gaaf!! Eigenlijk toch mooi dat je wel in de Stagea ging staan ipv uit het raam
  24. 2 points
    Zo pik je toch weer wat mee. Op je oude dag.
  25. 2 points
    Witte stickers zijn klaar en zijn iig op Japfest bij Weiqun leverbaar. Daarna kunnen ze ook per post verzonden worden natuurlijk.
  26. 2 points
    misschien neem ik wel een carina mee naar JCS
  27. 1 point
    Ziet er goed uit, klinkt ook goed!
  28. 1 point
  29. 1 point
    als het nou normal op normale wielen stond dan zou ik er meer voor kunnen voelen, maar nu is het net of er iets zwaars op gevallen is
  30. 1 point
    Ligt ook nog een dikke LS turbo onder de kap
  31. 1 point
  32. 1 point
    De zuigers hebben zoveel steun in de klauw dat ze makkelijk ver voorbij de slijtagelimiet nog steeds werken. Heb al vaak zat 'staal op staal' gezien. Dus die 1mm per kant zal geen probleem zijn. Wordt een ander verhaal wanneer je dit gaat proberen met AP racing klauwen die echt op de mm nauwkeurig gemaakt worden.
  33. 1 point
    In het ergste geval maak je je blokjes niet op, dus moet je vaker je blokjes vervangen. Je kunt kijken of je een aantal van die plaatjes er tussen kunt stoppen, iedere mm helpt. Hier hebben ze wel 330x32 schijven, misschien dat iets groter makkelijker is dan iets dikker vinden? http://www.reyland.co.uk/discs/
  34. 1 point
    Haha die ligt nog op zolder! De basisvorm voor de mal had ik al klaar, maar toen was de auto gespoten dus niet meer verder mee gegaan. Heb momenteel ook geen klus ruimte meer dus niet meer naar gekeken wegens tijdgebrek. Daarna kwam ik dit tegen dus dat was een makkelijkere optie hehe.
  35. 1 point
    Het klinkt alsof hij 324x30 schijven wilt gebruiken op zijn huidige 300x32mm remklauwen. 2mm klinkt idd niet als veel. Er zijn "shims" voor bij de remblokken om dit op te vullen, maar of je genoeg plaatjes hebt voor 2mm...., ik maak me iig meer zorgen over de extra 24mm aan diameter... Hoe ga je dat opvangen? Spacertje?
  36. 1 point
    Ik heb 324x30 schijven onder 17" Nismo LMGT2 velgen. Past ook maar net zonder spacers en qua diameter. De Brembo klauwen zijn een 1 op 1 swap als je de hubs opboort naar 14mm.
  37. 1 point
    Stef is wijs. Wees zoals Stef.
  38. 1 point
    Jaaa emotions!
  39. 1 point
    Ik dacht dat ik alle verschillen tussen s14 en s14a wist. Totdat ik een kwartier zat te kutten met een steering column surround. Die zijn dus verschillend:
  40. 1 point
    Erik was het zeker ?
  41. 1 point
    Wat is maplestory haha, ik speel geen games. Uhm dat is de forumnaam die ik sinds mijn 12e gebruikte, gezien ik nu 28 ben (damn wat oud) leek het mij wel eens tijd voor wat anders haha
  42. 1 point
    @smeck Check again.
  43. 1 point
    S13 nieuw gekocht en 1e eigenaar smaakvolle bodykit erop voordat bodykit een woord was ramt t over t circuit... Volgens mij is hij de opper SXOC'er!
  44. 1 point
    Hij heeft hem ten minste niet voor de show
  45. 1 point
  46. 1 point
    Potdomme, die zijn wel 15 jaar oud
  47. 1 point
    Waar is je project topic @Eric?
  48. 1 point
    Maar weer eens een update. Alvast excuses voor het aantal foto's, ik kan niet zo goed kiezen.. Een paar weken geleden was ik een dagje met de S14 naar Frankfurt. De heenweg via de autobahn gegaan. Op 'n gegeven moment rook ik iets wat ik zo snel niet herkende maar de auto deed niet raar en ik zag verder niks dus ik ging er vanuit dat het van buiten kwam. Lekker doorgereden, auto deed het prima. 230 aangetikt waar dat mocht en ook een stukje met een paar BMWs constant +/- 200 gereden, ging allemaal lekker, niks te klagen over de motor en de schroefset is ook comfortabel zat voor deze ritten. Na een bezoek aan Klassikstadt wil ik de auto verzetten om wat foto's te maken, valt me ineens op dat er iets niet helemaal goed was gegaan... De wielkuip is waarschijnlijk met de hoge snelheden tegen mijn band aan gekomen.. Ik heb er daar geen foto's van gemaakt maar eenmaal thuis zag hij er zo uit: Dus dat was geen succes. Nu kan ik weer een nieuwe gaan zoeken en dan moet ik alsnog een betere manier vinden om 'm vast te maken. De dag in Frankfurt zelf was overigens wel leuk en ik heb er een paar foto's van die het delen wel waard zijn: Net toen ik wilde gaan zag ik nog een leuke auto op de parkeerplaats staan dus daar ook maar even snel foto's van gemaakt. Op de terugweg via de Eifel gegaan omdat de wegen daar toch echt leuker zijn dan de autobahn. Ook daar deed de S14 het prima. Op de autobahn naar de Eifel toe 253 (volgens GPS) aangetikt en dat is voor mij toch best wel snel. In de Eifel zelf kon ik pas echt van de auto genieten. Wat rijdt dat leuk zeg. Wel erg oncomfortabel op sommige slecht onderhouden wegen maar dat is maar zo, met ritten zoals deze ben ik toch even heel erg blij met de S14. Omdat er toch altijd weer een negatief puntje aan mijn posts moet zitten; inmiddels is mijn radio gestopt met geluid geven. Het schermpje gaat nog aan en de Bluetooth verbinding werkt ook, maar er komt geen geluid uit de speakers. Ik heb hier verder alleen geen verstand van dus ook dat moet weer opgelost worden.
  49. 1 point
    Wat een klote boodschappen auto:
  50. 1 point
×
×
  • Create New...