GTI-R power Posted 26 March 2010 Share Posted 26 March 2010 (edited) snelle besteling en verzending !!! topie Edited 30 May 2010 by CHiNo4ReaL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skippy Posted 26 March 2010 Share Posted 26 March 2010 Showandgo.nl zijn heel behulpzaam en willen veel voor je doen. Alleen jammer dat ik erg eigenwijs ben en steeds alles zelf vind, hé jongens? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick [Carportal.nl] Posted 26 March 2010 Share Posted 26 March 2010 Ik ook goeie ervaringen met deze gasten! Soms duurt het even voor het er is, maar dat is logisch omdat het uit japan moet komen. Maar als het eenmaal in NL is, is het zo bij jou in huis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luminous Flux Posted 27 March 2010 Share Posted 27 March 2010 Mijn ervaring is ook goed met Show and Go. Leveren goed werk, zijn zeer behulpzaam en bereid om problemen zo goed mogelijk voor je op te lossen! Relaxte garage om rond te hangen ook, kan er soms wel erg koud zijn Het "euvel" met mijn versnellingsbak wordt opgelost op dit moment en heb dus over de geleverde service en behulpzaamheid geen klagen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timmeh Posted 27 March 2010 Share Posted 27 March 2010 goede ervaring met hun nooit problemen gehad met levering en zijn zeer behulpzaam als je er eenmaal bent geweest blijf je altijd terug komen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Texhnolith Posted 28 March 2010 Share Posted 28 March 2010 Ik heb ook alleen goede ervaringen met SAG Spoiler en grill laten importeren. Goed opgestuurd/meegenomen. En altijd behulpzaam als je vragen hebt Ook al vraag ik net als skippy misschien meer dan ik uiteindelijk koop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperS Posted 30 March 2010 Share Posted 30 March 2010 Tja ik kan niet onbreken, Ik bestel zo af en toe wat, en heb recent weer wat gehaald bij Show and Go. En zoals altijd goede service en goede spullen. Grreets Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jayy Posted 31 March 2010 Share Posted 31 March 2010 Stoel gekocht van Jeff net ^^ Erg goede service uiteraard.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timmahhh Posted 1 April 2010 Share Posted 1 April 2010 (edited) goede ervaring met hun nooit problemen gehad met levering en zijn zeer behulpzaam als je er eenmaal bent geweest blijf je altijd terug komen kan ik idd alleen maar beamen, kom er nu, als ik thuis ben, ongeveer 3 a 4 keer in de week en het is altijd gezellig. nu nieuw bij SAG!!! spongebob of dora TOSTI'S (wel zelf brood, kaas en ham mee nemen ) Edited 1 April 2010 by timmahhh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
St33f Posted 2 April 2010 Share Posted 2 April 2010 dames bedankt voor de goeie reacties.. We doen ons best en blijven ons best doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lennert Posted 2 April 2010 Share Posted 2 April 2010 ook ik heb goede ervaring met sagg had spoiler besteld meegenomen door iemand anders en netjes thuis bezorgr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scrabby Posted 3 April 2010 Share Posted 3 April 2010 Heb mijn HSD coilovers ontvangen, snel!!!!! Heel goede service vanuit hun, zal niet de laatste bestelling geweest zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
richs14 Posted 3 April 2010 Share Posted 3 April 2010 Vandaag geweest, gezellige bedoeling en lekker koffie DW sandwhich plate laten monteren was toch iets meer werk dan gedacht maar het zit erop Thanx boys ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlugge Japie Posted 7 April 2010 Share Posted 7 April 2010 Prima wielen voor me uit Japan gehaald!! de boot is volgens mij 2 keer de wereld rondgevaren, maar alles hebben ze goed geregeld! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mick Posted 7 April 2010 Share Posted 7 April 2010 Had grote haast met headstuds, zoals de meeste gelezen hebben hier. Kreeg ik PM van Jef, en 2 dagen na mijn akkoord waren ze binnen, hoezo schnell, en voor een hele goede prijs! Jammer dat mijn auto 2 maanden later nog niet rijd maargoed... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts