Dakana Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 ik hou het kort en simpel ; zomaar ins langs gegaan om kennis te maken, goeie en vriendelijke indruk, afspraak gemaakt voor reparaties die ik niet zelf kon. later besloten dat er een kompleet nieuw blok in de skyline ging, overlegd, bekeken, besloten, afgesproken. nieuw blok is er uitstekend in gegaan, de mannen iets extra vragen is geen probleem, goed contact, niks te klagen. blok ging na 250km in rook op .... !?!???? shit, dan sta je even te trillen op je benen en sta je met vraagtekens .. nou, niks anders dan te melden dan dat ik ZEEERRR tevreden ben over hoe Show & Go dit op pakt ; 2dagen later, het oude blok is er al uit, ze gaan een nieuw blok er in zetten, cilinder 5 blijkt helemaal aan snot te zijn gegaan, er gaat meteen een ander blok in... SUPER dit is service, echt, ik ben verkocht. echt enorm bedankt, dit is top klasse! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boost Posted July 24, 2010 Share Posted July 24, 2010 Een ca18 opgehaald bij SAG, Kan het vrij kort houden. Een stel behulpzame en vriendelijke jongens,die hart voor de zaak hebben. Ik denk niet dat ik het makkelijker en beter hier kan neer zetten. Nogmaals bedankt,en de koffie was goed! Johannes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roy S. Posted July 24, 2010 Share Posted July 24, 2010 Via de mail een set schokbrekers besteld. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de voortgang en had hem snel op de mat liggen. Van mij dus ook mijn complimenten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick [Carportal.nl] Posted July 24, 2010 Share Posted July 24, 2010 Laatst weer eventjes wat bij Show and Go besteld (ECU voor me daily), direct betaald, en zij snel geleverd... top top top! Auto loopt weer als een tiet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyFreakySX Posted July 25, 2010 Share Posted July 25, 2010 Ik rij dikwijls langs, maar nog nooit de kans gehad om even te stoppen en naar binnen te lopen. Moet ik toch eens doen. Ziet er van buiten iig top uit, en als je een clientèle hebt met zulke auto's, dan moet je dus echt wel iets heel goeds doen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin Eric Posted July 25, 2010 Admin Share Posted July 25, 2010 langsrijden en geen kans zien om te stoppen? dat is toch gewoon je voet 1 pedaal naar links doen en sturen richting het pand van show and go? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyFreakySX Posted July 25, 2010 Share Posted July 25, 2010 Altijd in tijdsnood helaas;). Ik was er vorige week bijna ingelopen, totdat ik zag dat het 5 voor 6 was, dus ik dacht dat ik dan niet zoveel tijd meer zou hebben ^^. Vindt t leuk om te zien dat ze zich in zo een korte tijd al zo'n naamsbekendheid hebben gemaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyFreakySX Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 + Dat ik me natuurlijk doodschaam dat m'n sx project nog steeds niet af is:P. Het is binnenkort wel de bedoeling om met een nieuwe (rijdende) aan te komen. Denk dat als ik er nu met m'n rotte polo aankom dat ik een schop onder m'n hol krijg:P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luminous Flux Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 Vandaag weer bij SAG geweest en gebruik mogen maken van de uitstekende service... helemaal top Geen bijgeluiden of andere rare fratsen meer in de v-bak! oem leren schakelpook er op (de kermispook zit eindelijk in het ronde archief )! En de S14 is weer wat stickers rijker! Ow ja, en de tostie was ook lekker Als je nog geen koning bent moet je bij SAG klant worden, dan ben je het zo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mick Posted July 28, 2010 Share Posted July 28, 2010 Tussen neus en lippen door, lees ik dat ik credits heb afgedwongen met mijn jostikunsten, your welcome Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luminous Flux Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 haha, yep! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedyfrankie Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 Vandaag langs geweest bij Show and Go alle problemen verholpen echt SUPER!!! en gelijk dingen besproken voor het nieuwe blok! Kom zeker terug!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kevin sunny 2.0 Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 geen directe eigen ervaring bij SAG maar wel al meerdere malen mee gegaan met een maatje met een evo IV. er is door hun in eerste instantie een ander blok ingezet en sinds dien laat hij alles daar doen. ze doen alles zorgvuldig, snel en naar alle tevredenheid van de klant en is altijd wel gezellig daar. ik kom binnenkort wel is ff langs met de sx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sglenn200sx Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 De exacte bestelde spullen geleverd.... . opgehaald....en vriendelijk weer wat stom gekletst *tip @ Jeff* hang even wat gasmaskers voor de bezoekers in je w.c. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-WJ- Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Mijn CA18 onderboom aan iemand uitgeleend die zijn auto bij Show and Go had gestald, en deze is er bij hen uit gestolen, dus nu zit ik lekker zonder onderkabelboom, dus ik ben niet zo over hen te spreken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts