Jump to content
SXOC.NL Forum

andolou

Bezoeker
  • Content Count

    162
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

1 Follower

About andolou

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

280 profile views
  1. Hier is de mijne al een 10 jaar in bezit ondertussen tijd gaat snel !
  2. ja dit heb ik ook een keer gehad was achter het rubber te doen van mij dan iets gebruikt uit spuitbus die van lopend naar vast komt nooit meer gehad intussen al een jaar of drie geleden
  3. andolou

    ECU uitlezen

    bestellen via apex zelf misschien krijg je nog de groupbuy korting deze week eentje geleverd hiere WMIC voor 200pond tot aan de deur
  4. andolou

    ECU uitlezen

    ja dit is de lansgte buis kijke eens bij apex die die ik heb gekocht is WMIC ter vervanging van de originele ,ze hebben ook een FMIC type 2 dan moet je niets verzagen aan de auto denk dat je zal verschieten voor de prijs van een originele buis kun je zeker een complete andere mee kopen . of een 2de hands zoeken S15 WMIC is ook al iets dikker dan originele
  5. andolou

    ECU uitlezen

    als het de kortste buis is heb ik nog eentje maar als het de langste is (waarschijnlijk wel) die was bij mij ook stuk
  6. andolou

    ECU uitlezen

    hetzelfde dat ik heb tegengekomen is de moment voor eentje te kopen bij apex loopt een groupsby op sxoc.com voor net geen 200pond heb je een nieuwen de mijne is gisteren toegekomen dikker dan standaard en groter ook .... zou kunnen dat we verschieten als die hersteld is en weer volle boost hebben zelf de scheur paste niet meer in elkaar van mij dus was al een eind dat ik zo reed draaide wel niet echt mooi in ralantie en nu en dan trok de auto niet door .... heb ook geinformeerd om te lassen is een rare legering om te herstelen plus niet echt veel materiaal waat die stuk is front mount ook met korting te krijgen is te zien hoe ver je wilt gaan in de toekomst hé
  7. knippen en plakken lukt ook niet eric ....
  8. andolou

    ECU uitlezen

    met start pilot(is om auto's te starten die slecht starten ) gaat dit zeker werken als het een minuscul lekje is het moeilijker ,wanneer een lek is en zuigt start pilot op zal de auto veranderen in toeren of een rooktest gelijk ik gedaan heb is ook heel goed ....
  9. andolou

    ECU uitlezen

    zie ook gen chip zitten hoor weet niet of deze zonder andere chip erin kunnen worden gemapt ,dit is voor de kenners hiere hoor .... misschien staat hij gewoon op 1bar en verder niets aan veranderd ...... op de uitdraai stond hij allesins op 1bar want staat bovenaan op het blaadje laat eens weten hoe je het maakt met dat setje dat je gaat kopen om uit te lezen zou ook wel zoiets willen lijkt mij gemakkelijk om te hebben ... van dat vacumzuigen van de tank heb ik ook enorm last van vraag mij af of dit normaal is de dop is allesins goed van mij kun je aan zuigen van de binnenkant dus raar dat die nog vacuum gaat die benzine tank alé mannen graag antwoorden hiere voor die man zo weet ik ook van iets
  10. andolou

    ECU uitlezen

    spijtig man dat het geen hulp bied met je LMM te kuisen ,ik heb het volgende gedaan in frankrijk als ik in panne was om ecu uit te halen stroom loskoppelen batterij en dan ecu uitgehaald . is nog iets raars om uit te halen hoor ecu zit met 2zelftapende bouten en 1 moertje vast ook moet je de bout uithalen van dachbord recht onderaan het dashbord want die moet je even opentrekken om je ecu uit te halen die zit gelijk vast met een soort haakje zal je wel zien ook witte stekker loshalen die aan ecu vasthangt niet die van ecu zelf maar dieper onder dachbord die heb ik met kleine schroevendraaier in de fiche te steken kunnen los klikken van de ecu ik denk tegen de tijd dat je hem uitgehaald hebt en gekeken hebt hoe en wat dat hij automatich al zal gereset zijn door zonder stroom te zitten .... maar kenners hiere op het forum zullen het wel zeker weten van dat resetten denk ik hopelijk heb je hier iets aan man
  11. ja hoor duur ....deze had ik ook al gevonden en is groter dan de originel kwa oppervlak dus ook ietjes beter eentje van S15 is ook al beter maar moet je natuurlijk vinden hé ....
  12. de intercooler van een S14 is volledig alu hoor want er zitten op de zijkanten van de IC flenzen waar er bochten op staan om de darmen op te steken ic is niet stuk wel en van de bochten zijn flens is gebroken heeft niets te maken met ic ,de meesten steken een FMIC omdat ze willen tunen hé voor een standaard heeft dit niet veel nu denk ik bij straatgebuik voor driften is dit een andere zaak auto draaien bijna continu boost dus .... zou ook liefst wel een S15 ic hebben of nog eentje die groter is maar niet FMIC teveel werk aan voor hetgeen ik wil
  13. is een heel vernuft systeempje en komt uit amerika wordt aangesloten op facumdarm servopot van de remmen of een blauwe dop gelijk van een aircoaansluiting bepaalde merken hebben die om te testen en ook lucht aanzuigbuis blokkeren dan machine aanleggen die op druk en babyolie draait die verbrand de olie en je mag gerust zijn moet niet veel roken hoor het stinkt nogal ook het merk onstnapt mij even
  14. vandaag boeltje gedemonteerd en wat blijkt een aansluitflens van de bochten is gebroken en zo te zien aan de breuk is dit al een eindje zo natuurkijk ook 2bouten afgebroken van deze flens is de flens aan de buitenkant waar het meeste vocht bijkont zo te zien ....
  15. hoi mannen geen foutcodes te zien in ecu hoor wel lamba en lmm waarden niet stabiel en continu rijk en arm draaien . hebben dan een rooktest gedaan en zit met een groot boostlek aan de 1van de aansluitflensen van de intercooler blijkbaar dichting vantussen geblazen nu zou ik willen weten als ik die mag dichten met siliconkit voor auto's natuurlijk of als ik dichting moet bestellen ??? graag jullie mening
×
×
  • Create New...