Jump to content
SXOC.NL Forum

McLarenboy

Bezoeker
  • Content Count

    2,516
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    25

McLarenboy last won the day on April 22

McLarenboy had the most liked content!

Community Reputation

296 Excellent

6 Followers

About McLarenboy

  • Rank
    Super user
  • Birthday 10/09/1982

Recent Profile Visitors

1,100 profile views
  1. Facebook en Drift2motorsport ziet er inderdaad al beter uit, doch de facebook pagina niet veel actie meer te zien. Nu ja, de scene is aardig achteruit gegaan de voorbije jaren. Maar Drift2motorsport komt niet vaak voor op google in forums ofzo dus moet een zeer kleinschalige operatie zijn - zullen ongetwijfeld niet veel op stock hebben. Anders moet je even een berichtje sturen op hun facebook en zien wat voor antwoord je krijgt.
  2. Geen adresgegevens te bespeuren op de site - dus niet te vertrouwen...
  3. Kwam net op deze beelden van Guy G die zich vorige maand waarschijnlijk goed geamuseerd heeft op circuit Zolder.
  4. McLarenboy

    Het klus topic

    Uitlaat werd gisteren vervangen door een Carnewal GT exemplaar (originele uitlaat maar volledig leeggehaald en geen probleem voor de apk) IMS lager is nog niet vervangen, gaat er waarschijnlijk wel van komen - je kan niet blijven gokken
  5. McLarenboy

    Het klus topic

    Ow ja - de uitlaat moet ook volledig vervangen worden, maar dat laat ik doen - er is geen moer meer te bespeuren en die jongens doen het op twee uurtjes.
  6. McLarenboy

    Het klus topic

    996 - en hier wat foto's
  7. McLarenboy

    Het klus topic

    Even snel de schokdempers vervangen op de Porsche Carrera 4S van mijn vader dacht ik - was dat een misser >>> heeft me twee dagen gekost. Wil natuurlijk geen brokken maken en voor de eerste keer iets doen neemt sowieso meer tijd in beslag. Blij dat ik het gedaan heb, heb nu nog meer respect voor Porsche engineering. Zo'n ophanging nog nooit gezien; de voorste anti roll bar hangt met een stang vast aan de veerschotel. De achterste anti roll bar hangt vast aan het onderste oog van de schokdemper.
  8. Brunox is écht goed spul. Makkelijk aan te brengen, 2 à 3 lagen is op zich al goeie bescherming maar werkt ook perfect als grondlaag. En je ziet aan het stuk hoe goed het blijft na een lange tijd - gewoon even wrijven en je ziet nog steeds de zwarte brunox laag.
  9. stuk hangt gewoon buiten *vorige post aangepast nadat ik met scotchbrite de roeststof eraf gewreven had.
  10. Update 13 april - hoe dikker de lagen hoe beter uiteraard:
  11. Gewoon een memorabele dag die gegrift staat in mijn geheugen. De eerste sessie was zó intimiderend, sensory overload - de hersenen moesten hercalibreren want dit heeft niets te maken met wat ik voorheen gereden heb. Dit was écht wel een cursus. Ook top geregeld door die jongens, zijn ook actief in GT4 kampioenschap met twee Porsche's en een Prototype. Deze Formule Renaults dateren van een tijd toen ze daar nog competitie mee reden. Opmerkelijk feit was dat van de 13 deelnemers 50 procent jong was en de andere 50 project oud (45-55 jaar). Gelukkig hielden ze hier rekening mee in de groepindeling. Met een op maat gemaakt zitje denk ik dat men sneller kan evolueren want ik met mijn slanke bouw zat helemaal niet vast, bijgevolg nu een staartbeen die héél gevoelig is geworden Maar eindelijk kunnen ervaren wat downforce is - eindelijk kunnen ervaren wat échte G-krachten zijn - eindelijk kunnen ervaren wat schakelen is aan het stuur, zonder koppeling - eindelijk.... (teveel om op te noemen). Kort samengevat >>> ik wel er één!
  12. Cursus Formule Renault 2.0 (200 pk - 500kg)
  13. Zojuist bevestiging ontvangen, hier even een dronefilmpje van het circuit. Ik denk ideaal voor een eerste ervaring met een Formule Renault 2.0 (500 kg - 200 pk). Misschien nog mensen die interesse hebben? Wie weet bevalt het me zo erg dat ik kan uitkijken om er ooit eentje te kopen.
  14. Bedankt voor de tip - via die site kwam ik dan uiteindelijk bij deze mensen terecht: www.cd-sport.com 21 oktober een hele dag rijden op een circuit nog geen 200 km van mijn deur
  15. Vakantie zit eraan te komen en ik ben geen type om ergens in een exotisch oord mij neer te leggen op een strand. Ofwel sleutelen ofwel rijden Wil eigenlijk er werk van maken om eens met een eenzitter aan de slag te gaan, zijn er mensen die bepaalde cursussen kunnen aanbevelen? Ik vind wel wat opties in Engeland maar misschien zijn er ook opties aan deze kant van het water?
×
×
  • Create New...