Jump to content

Turbohenkie


driftsx

Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

  • 1 year later...

Een tijdje geleden een MAF overgenomen. Deze bij hem opgehaald. Op dat moment had hij geen wisselgeld en zou het wel ff naar mij overmaken. Sindsdien heb ik niets meer gehoord en wordt er niet meer op mij gereageerd.

Link to comment
Share on other sites

Een lange tijd geleden ( lees : ergens begin dit jaar oid. ), kreeg ik te horen via via dat Henk een hrc bm57 te koop zou hebben..

 

Na een beetje vreemde communicatie het pakket thuis gekregen. Helaas was het geen bm57 maar een bm50.

 

Dus direct contact met Henk opgenomen waarbij Henk vrijwel direct mij begon te beschuldigen dat ik de gene was die fout was.. " Henk, mocht je dit lezen : Het interesseert geen reet waar de hrc uit komt, een bm57 is een bm57 en geen bm50".

 

Enige tijd heen en weer gewhatsappt, waarbij Henk zelf toe gaf dat die geen idee had wat die heeft verkocht en dat die het geld zou retourneren als ik de hrc zou retour sturen.

 

Dat was einde verhaal, iedere keer moet ik er achter aan, hoor ik smoes na smoes na smoes over de belastingdienst..

 

Om maar te zwijgen over de goede 5lug swap zonder spelling..

Edited by Rby
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ik heb in mei van dit jaar een rb swap overgenomen van henk , alles prima geregeld op voorhand

enkele rit was iets meer dan 4 uur maargoed , dat was het me waard voor een swap die "hier en daar een boutje miste"

 

daar aangekomen alles bekeken , koppeling lag blijkbaar al enkele jaren buiten ( die heb ik achteraf van het vliegwiel moeten beitelen) maargoed ik had net vier uur gereden dus ik dacht dan zoek ik wel een andere koppeling. de turbo ontbrak , alsook de servopomp

 

dus alles ingeladen dan maar , als ik wat mankeerde zou hij het immers nasturen

eenmaal thuis had ik geen luchtmassameter erbij , de startmotor was er 1 van een CA18 , er was geen enkele bout bij (maargoed dat wist ik)

 

als ik wat vraag van die startmotor of luchtmassameter dan moest ik daar maar begrip voor tonen want hij "had er al genoeg verlies op"

 

 

dus rbswap waarvan enkele boutjes missen;

ik heb geen : koppeling , turbo , LMM , startmotor

 

 

kortom mooie beloftes maar eenmaal hij het geld heeft komt er niks meer van

 

Dit is de enige van de misschien wel 20 of 25 mensen waar ik iets van gekocht heb hier op sxoc waarvan ik nooit meer iets zou kopen

Link to comment
Share on other sites

Tijdje geleden enkele recent "gereviseerde" ca18's overgenomen om een nieuw ca blokje op te bouwen om mijn lopende blok daar niet voor te hoeven gebruiken....

Blijkbaar reviseert henk blokjes met zand als smeermiddel, er kwam meer zand uit als olie.. krukassen moeten geslepen worden, nokkenassen zitten slijtagesporen in, oftewel, alles kan regelrecht het oud ijzer in :(

 

Daarnaast ook nog een S13 voorste subframe overgenomen (tegelijk met de blokjes) maar de halve maan vormige beugels om het stuurhuis zaten er natuurlijk niet bij, nooit meer wat van vernomen.....

 

Nu wist ik al dat ik voorzichtig moest zijn, maar dit slaat alles :rules:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...