Jump to content

Turbohenkie


driftsx

Recommended Posts

ben nu wel weer thuis hoor ;)

maar het afgesproken bedrag is bij mij pas de 23e feb bijgeschreven vandaar dat je het paketje nog niet hebt.

wil matuurlijk wel eerst mijn geld hebben voordat ik ga versturen :oeps:

maar hij komt jou kant nu wel op.

 

Mooi :-) Had er wel vertrouwen in dat het vroeg of laat verstuurd zou worden.

Geld is bij mij echt wel in januari van de rekening gegaan. We zullen de fout maar bij de bank leggen zeker :grouphug:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

een dubbele zels :rolleyes:

en een andere tnt postpunt opgezocht.

bij de oude ligt het er af en toe gewoon dagen of zelfs bijna een week voordat ze het ophalen <_<

 

alleen naar belgie is vaak een ramp pakjes zijn soms wel 3 weken onderweg :furious:

Edited by turbohenkie
Link to comment
Share on other sites

Ik heb nog nooit iets langer dan een week onderweg gehad naar belgië, altijd verzekerd verzonden, kon op de track & trace site de volgende dag al zien dat het onderweg was enzo.

Zal wel aan die groningers liggen bij het postkantoor ;) Wat zegt jouw track&Trace info dan Henk ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Er werd me door Tubohenkie gevraagd om alles via PM te doen. Om een lang verhaal kort te maken was dit geen oplossing. Ik betaal voor een 4 polige lmm na lange tijd krijg ik een 3 polige lmm waarvan ik er zelf een 5 tal heb. Hij zou er al een deel opgstuurd hebben, echter heb ik nooit niks gekregen. Ik moet nu nog maar eens de verzendkosten betalen en dan zou ie eens kijken of ie nog een 4 polige liggen heeft. Het is allemaal mijn fout volgens hem. Dus laat maar. Ik weet dat vele er goede ervaring mee hebben, maar ik helemal niet. Ik heb al 10 jaar een eigen bedrijf en als er wat fout loopt los je het op en steekt niet de schuld in andermans schoenen. Ik hoop dat iemand er wat aan heeft.

 

Leuke kerel om te kopen, ik voel me net die man die in december pakjes uitdeelt (die met zen lange baard)

Link to comment
Share on other sites

mijn kant van het verhaal dan maar even.

ik heb per ongeluk een verkeerde toe gestuurd maar korte tijd daarna een goede 4 polige.

na een lange tijd word mij verteld dat er nog niets is ontvangen maar na een paar week gooi ik de verzend bewijsje weg.

ga er ook vanuit dat het is aangekomen anders meld je dat wel na een weekje.

2e keer maar weer 1 opgestuurd verzekerd en al moet goed gaan dus.

maa na ongeveer 2 maand meld hij zich met weer weer met niets ontvangen.

moet ik dan elk pakketje gaan volgen of hij aankomt??

als ik zeg ik stuur je het toe en na 1 of 2 weken heb je nog niets kan ik nog even kijken waar hij is gebleven maar niet na 2 maand.

als er een snellere reactie was geweest kan ik het nog allemaal na kijken.

 

ik had nog een verzend bewijs van nokkenassen naar belgie in de auto liggen die is 1 week later verzonden maar die nummer is na zoveel weken schijnbaar niet meer actief dus kan ik ook dit pakketje niet meer na kijken of hij is afgeleverd.

 

dus is het alleen mijn schuld????

na mijn mening zijn er van bijde kanten fouten gemaakt maar moet ik daarvoor alleen voor opdraaien??

 

ik probeer natuurlijk een oplossing te zoeken.

nu heb ik een voorstel gedaan ik kan eventueel nog 1 kopen op mijn kosten van 30 euro.

maar daarvoor vraag ik ook een aandeel van driftsx door middel van de verzendkosten.

 

lijkt mij een redelijk aanbod of niet dan??

Edited by turbohenkie
Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Nogmaals, elk pakket verzekerd verzenden, die code blijft idd maar een bepaalde tijd geldig.

Dus als je wat verzend, check je 3 dagen later de code, als ie afgeleverd is dan stuur je de geadresseeerde een PM met de link van dit topic erin en vraag je hem even zijn ervaringen te posten.

Is ie niet afgeleverd dan neem je direct contact op met de TNT en ga je je geld terugvragen.

 

Dan ben jij verzekerd dat het van jou kant niet verkeerd gegaan is en als er dan achteraf gezeik is heb jij iig je best gedaan.

Link to comment
Share on other sites

ik heb het dit keer ook goed verzekert maar net wat ik al zij het is een beperkte tijd na te gaan helaas dus geen 2 maand.

en ik kan echt niet op eigen houtje elk paketje gaan volgen.

als de koper er om vraagt krijgt hij gelijk de t&t nummer of een andere vervoerder en kan deze het paketje volgen of als het even te lang duurt ga ik er zelf achter aan geen probleem .

 

maar niet jammeren na een aantal maand dan kan ik het ook niet meer achterhalen.

 

maar in dit geval kan ik niet na gaan of de 2 andere paketjes zijn aangekomen wel of niet.

vreemde is dat het eerste paketje wel zonder problemen is aangekomen.

 

en ik wil elke koper dan ook tegemoet komen dat doe ik altijd maar ik kan niet voor alles opdraaien als het mijn fout niet is.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...