Jump to content

Turbohenkie


driftsx

Recommended Posts

Ik was op zoek naar een lmm met 4 polige stekker, turbohenkie reageerd dat ie eentje liggen heeft. Op 15/11 krijg ik de prijs en verzending naar Belgie. Op 16/11 maak ik het geld over en laat nog even weten dat ik de lmm dringd nodig heb zodat ie even zijn rekening in het oog houd. Ik informeer 2x zonder respons en op 30/11 werd mij gemeld dat de lmm al enkele weken is verstuurd?????? Ik vraag dus hoe het verder moet, we zijn nu 6/12 en nog steeds geen antwoord of lmm. Als ie verloren is geraakt tijdens de verzending kan enkel degene die een pakje verstuurd een claim indienen.

Ik zal dus niks meer kopen bij turbohenkie en raad aan dat je best afhaald en niet laat opsturen.

 

mvg.j-m

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

  • Admin

Nou ik heb al een heleboel leidingwerk besteld bij Henk en Marga en dat is altijd prima gegaan hoor. Hoe even in de gaten dat de TNT hier in NL een paar keer een paar dagen flink gestaakt hebben. Wie weet wat er met buitenlandse zendingen gebeurd is.

Link to comment
Share on other sites

ik heb een aantal weken ook iets gekocht van henkie.

ik kon het dan wel ophalen maar hoefde niet eens te betalen!

 

het zijn heel aardige mensen, ik had al een paar keer contact met hun gehad buiten sxoc om

dat ze niet op pm's reageren komt omdat het hele drukke mensen zijn!

Link to comment
Share on other sites

Een paar keer water- en olieleidingen voor de turbo besteld. Van de nieuwe serie (teflon/rvs) was de korte slang niet geschikt vanwege de draai waardoor de slang afgeknepen werd. Kosteloos heb ik een nieuwe leiding gekregen met een kwartslag gedraaide aansluiting. INcl koperen ringetjes :)

 

Ik vermoed het probleem bij de Belgische post. Zelf heb ik 2x iets naar belgië verzonden en beide keren niet aangekomen. Bij TNT nagevraagd en zij konden tot de grens kijken. Daarna is het van de Belgische post en daar heb je het bekende kastje/muur.... Naar België verstuur ik nooit meer iets.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb zelf ook diverse zaken met Henk en Marga geregeld,

nooit problemen mee gehad altijd snelle levering een goede afspraken.

 

Zal inderdaad wel de post liggen hoor

 

Waarschijnlijk uit de wagen gestuiterd bij de overgang naar het belgish wegdek :D

Edited by JeroenT
Link to comment
Share on other sites

sorrie drift sx ik ben er een paar dagen wegens ziekte niet op het forum geweest net vandaag weer voor het eerst.

het pakje moet ergens in belgie zijn maar verder kan tnt mij niet meer helpen helaas moet maar aangeven wat het heeft gekost met een rekening

maar daar kan jij niet op wachten natuurlijk.

maar ik heb je vandaag een andere toegestuurt kostenloos van jou kant natuurlijk en ik hoop dat je dan weer anders naar mij kijkt en mijn diensten en je weer een beetje vertrouwen in mij krijgt.

 

helaas komt het dit jaar al een aantal keer voor dat de tnt er een zootje van maakt en er zijn al 4 paketjes verloren gegaan <_<

dat kost mij veel geld en veel tijd.

ik krijg namelijk niet de gehele kosten terug van tnt en ook moet ik jullie af en toe dan even laten wachten.

 

maar als er iets is probeer ik het altijd netjes op te lossen als er iets mis zal zijn en ook aanpasingen van leidingen is nooit een probleem bij mij.

 

 

mvgr henk

Edited by turbohenkie
Link to comment
Share on other sites

sorrie drift sx ik ben er een paar dagen wegens ziekte niet op het forum geweest net vandaag weer voor het eerst.

het pakje moet ergens in belgie zijn maar verder kan tnt mij niet meer helpen helaas moet maar aangeven wat het heeft gekost met een rekening

maar daar kan jij niet op wachten natuurlijk.

maar ik heb je vandaag een andere toegestuurt kostenloos van jou kant natuurlijk en ik hoop dat je dan weer anders naar mij kijkt en mijn diensten en je weer een beetje vertrouwen in mij krijgt.

 

helaas komt het dit jaar al een aantal keer voor dat de tnt er een zootje van maakt en er zijn al 4 paketjes verloren gegaan <_<

dat kost mij veel geld en veel tijd.

ik krijg namelijk niet de gehele kosten terug van tnt en ook moet ik jullie af en toe dan even laten wachten.

 

maar als er iets is probeer ik het altijd netjes op te lossen als er iets mis zal zijn en ook aanpasingen van leidingen is nooit een probleem bij mij.

 

 

mvgr henk

 

 

Hoi Henk, bedankt voor uw reactie. Ik kijk natuurlijk heel anders over de situatie na uw reactie. Ik had gewoon sneller een antwoord verwacht, waardoor ik het ergste vreesde. Zand erover en top opgelost.

Alvast bedankt en ik kijk er naar uit om volgende keer weer zaken met u te doen.

 

mvg J-M

Link to comment
Share on other sites

eric ja dat klopt vaak wel maar vaak moet je daar veel moeite voor doen of ze vragen gewoon meer bewijs zoals aankoopbonnen ed.

 

drift sx begrijpelijk hoor maar hoop dat het zo opgelost is en de pakje binnenkort binnen komt.

alhoewel belgie duurt vaak wel een aantal dagen of zelfs een week schijt tnt.

 

 

ik ben nu met een andere vervoerder in onderhandeling die niet zo traag lui en duur zijn en die vaak netter met de pakjes omgaan. :smile2:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

@Boost : Henk is blijkbaar op vakantie, dat is de laatste PM die ik van hem gekregen heb. Ben ondertussen ook al 1,5 maand op mn pakketje aan het wachten dat betaald werd, maar na 1,5 maand nog niet opgestuurd ...

Link to comment
Share on other sites

@Boost : Henk is blijkbaar op vakantie, dat is de laatste PM die ik van hem gekregen heb. Ben ondertussen ook al 1,5 maand op mn pakketje aan het wachten dat betaald werd, maar na 1,5 maand nog niet opgestuurd ...

 

ben nu wel weer thuis hoor ;)

maar het afgesproken bedrag is bij mij pas de 23e feb bijgeschreven vandaar dat je het paketje nog niet hebt.

wil matuurlijk wel eerst mijn geld hebben voordat ik ga versturen :oeps:

maar hij komt jou kant nu wel op.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...