DamonH97 Posted May 3, 2018 Share Posted May 3, 2018 Ik ben redelijk pissig aan het worden door dit bedrijf.Heb een maand geleden een Momo pook bij hun besteld, was op voorraad zou er de volgende dag zijn. Week later krijg ik bericht dat het een backorder is en dat het nog een week gaat duren. Een week later krijg ik hetzelfde bericht nog een keer. Nu kreeg ik maandag te horen dat hij woensdag bij hun binnen zou zijn en dan donderdag bij mij thuis. Ik niks ontvangen vandaag dus contact opgenomen. Zeggen ze dat hij nog in productie bij Momo is en dat het NOG een week gaat duren. Koekkoek een van de twee werknemers is dus gewoon tegen mij aan het liegen. Weet niet of andere mensen hier ook al te maken mee hebben gehad? Pook is nergens anders verkrijgbaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TCD Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 (edited) Wellicht zit het in de naam; Fantasy......... Verstuurd vanaf Planet Fantasy Edited May 4, 2018 by TCD 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shiva200sx Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 Ik ken dat soort geintjes, heb nu zo'n probleem met kentekentekst.nl Makes me wanna go there and kick some ass! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike s14 Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 Misschien moet je een email sturen volledig in het nederlands? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shiva200sx Posted May 5, 2018 Share Posted May 5, 2018 haha, but i sense you cant read, im sorry your a dumbass Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martijn826 Posted May 5, 2018 Share Posted May 5, 2018 you're* 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DamonH97 Posted May 7, 2018 Author Share Posted May 7, 2018 Misschien moet je een email sturen volledig in het nederland Wellicht zit het in de naam; Fantasy......... Verstuurd vanaf Planet Fantasy Feit. Had al zon voorgevoel maarja je moet iets als die pook niet te vinden is... heb tenminste mijn geld nog gelijk teruggekregen dus valt nog mee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingmar Posted May 9, 2018 Share Posted May 9, 2018 Ben nu wel benieuwd welke pook het om gaat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts