Jump to content

Sonny Davis


Dominne

Recommended Posts

Tijdje geleden kocht ik koplampen en een stuur van hem.

De koplampen voor 600euro en het stuur voor 200euro.

De verzending was 20euro.

Dus om er snel vanaf te zijn maakte ik het geld al over.

Nadien kwam er een 3de persoon in het spel en Sonny had koplampen gekocht van iemand voor 500euro om daarna door te verkopen aan mij. (Opzich had ik pech dat hij nog eens extra 100euro op mij zou verdienen)

Maar daarna had de 3de persoon door dat Sonny die ging doorverkopen en wilde hij de koop niet meer laten doorgaan van hun.

Dus kon ik enkel het stuur van Sonny overnemen.

Na wat gezeik van hem wilde hij me 600euro niet overmaken maar 500euro wel omdat hij de 100euro die hij normaal ging verdienen nog steeds wilde. Dit vind ik zeer jammer.

De koop ging door via de Facebook pagina Nissan S/R chassis verkoophoekje. Omdat Sonny hier ook actief is meld ik het hier ook even dat je moet oppassen voor deze praktijken.

Nadien heeft hij ook nog eens 2 weken gewacht om het stuur te verzenden en was het helemaal niet zo clean zoals hij beweerde. Net het zelfde met de koplampen, die waren ook in goede perfecte staat volgens hem. Nadien gebleken was dat niet zo.

Ik heb zijn adres en hij kan me eens verwachten als ik in de buurt ben.

Link to comment
Share on other sites

Gezien het enorm lange verhaal wat hieraan vooraf is gegaan, alle loze bedreigingen en verschillende namen richting mijn adres vanaf Dominne zo ook Wouter Baars hun kant ga ik niet een reactie hierop plaatsen.

 

Mensen die mij persoonlijk kennen en zo ook de spullen (handel, volledig naast de SXshop!) die ik voor verschillende mensen heb weten te regelen en daar zeer blij mee waren zullen beamen dat bovenstaande verhaal anders zal liggen.

 

De mensen die derhalve toch graag willen weten wat hier exact gaande is kunnen mij een pb sturen of even contact leggen middels Whatsapp, geen enkel probleem.

 

Mvg Sonny

Link to comment
Share on other sites

Ik ondersteun het verhaal van Dominne.

 

Ik heb mijn S15 in onderdelen te koop gezet, hierop reageerde Sonny dat die wat kleine onderdelen nodig had deze had ik voor hem en heb ik apart gezet. Af en toe vroeg hij ook naar mijn koplampen, want deze wou hij eerste instantie verbouwen. Ik vroeg hier 500€ euro voor, hierbij vroeg hij of hij de kleine onderdelen er gratis bij kon krijgen aangezien dat 500€ een aardig hoog bedrag is. Hierin ben ik niet mee gegaan, omdat ik toch zo min mogelijk verlies op mijn auto wou maken. Dominne benaderde mij die zelfde dag nog, voordat Sonny mij akkoord gaf op de koplampen. Echter gunde ik ze aan Sonny omdat ik hem persoonlijk ken, maar dat gunnen van mij was er zo vanaf toen ik erachter kwam dat sonny achter mijn rug om deze koplampen aan Dommine ging verkopen. Dus ik heb de koop stopgezet, gewoon om het feit dat het een gun factor was en niet direct uit winst opzet. Hierin kon Sonny absoluut geen begrip tonen, waarop hij reageerde: Dat ik het samen met Dominne moest afhandelen en hem ook maar gelijk moest uitleggen waarom Sonny de winst (100€) achter handen houdt. Uiteindelijk heeft Sonny mij geblokkeerd nadat ik hem dief noemde.

 

En inderdaad , ik denk dat Dominne volledig in zijn recht staat om te dreigen, want zijn geld is achter de hand gehouden.

 

De manier hoe Sonny handelt vind ik ziek. Mensen zitten hier op het forum en rijden deze auto's omdat ze lief hebbers zijn en elkaar proberen te helpen en niet elkaar proberen te naaien.

 

Groetjes, Wouter Baars

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Dus ondanks dat hij de koplampen niet kon leveren, wilde hij het geld er niet voor terug geven?

Bijzondere zaak, maar ik zou persoonlijk absoluut het stuurtje ook niet meer willen hebben dan.

Link to comment
Share on other sites

Klopt hij kon de koplampen niet meer leveren, en wilde dus niet het bedrag van de koplampen terug geven.

En ja je zegt nu van ik zou het stuur niet meer willen. Maar dat was voor mij ook wat gevaarlijk. Misschien kreeg ik dan helemaal geen geld meer en tenslotte had ik het stuur ook echt nodig.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Of het waar is of niet hou ik me niet mee bezig. Maar een product niet leveren en ook niet geld terug geven heeft een bekende term in de Nederlandse taal en dat is oplichting, overigens ook een strafbaar feit...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Heb meerdere dingen in de sx-shop over de jaren besteld en nooit geen problemen mee gehad.

 

Echter vind ik dit de raarste manier van zaken doen. Als een deal niet door gaat om welke reden dan ook dan geeft de verkopende partij toch gewoon het geld terug? ( vooral omdat het niet bedrijfs matig is en de verkopende partij niks heeft ingekocht speciaal voor de kopende partij )

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...