Wes Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 Had snel een nieuwe benzinepomp nodig, Jeroen @ sxshop gecontacteerd. Hij had nog wat liggen, mooie deal gemaakt en zoals gezegd had hem snel nodig en dus de volgende dag al in huis!! Gemonteerd en loopt weer als een zonnetje!! Super service, mooie deal en snel geleverd! Prettig zaken doen, een aanrader dus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gutroan Posted July 13, 2013 Share Posted July 13, 2013 Vandaag even langs geweest om de remmen te fixen. Zat wat tegen maar een mooie regeling kunnen treffen. Erg tevreden als ik zaken doe met Jeroen. Als er wat mis gaat valt er altijd wel wat te regelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freek Posted July 17, 2013 Share Posted July 17, 2013 de buurvrouw keek me alleen een beetje raar aan toen ik het pakketje kwam halen wat bij hun was afgeleverd.... hahaSxshop. your satisfaction our passion Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike s14 Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Bij mij aan de zaak hebben ze et ook steeds over de "sexshop". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikke Kobus Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 (edited) Hahaha Your satisfaction is our passion op het gebied van auto's dan, de rest regel je zelf maar Edited July 18, 2013 by Dikke Kobus 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gurby Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 Nou, mijn vriendin het het zelfde...Ik kreeg begin van de week een app van d'r "een pakketje van de SXshop....wat moet ik me daar bij voorstellen...." Tot de zag wat het was, een harnas voor m'n turbo timer, toen viel het kwartje hahaha. Wat ik nog wel wil zeggen is dat er bij je verkoop topic hier op't forum prijzen staan inclusief verzendkosten en als ik het bestel op je site er wel verzendkosten bij komen. Anyway, goede service Jeroen. Besteld en binnen een paar dagen in huis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikke Kobus Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 (edited) excuseer zie je pm. had er niet aangedacht! Dingen die hier op het forum staan had ik al een tijdje liggen vandaar.... Edited August 16, 2013 by Dikke Kobus 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kruisje Posted January 27, 2014 Share Posted January 27, 2014 Dikke plus 1 voor Jeroen . Na bestellen van mijn motor onderdelen kon ik ze na een week al ophalen . En dat op zaterdag avond . Ook nog ff gebabbeld en een biertje gedaan . Super service en klant vriendelijkheid . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boost Posted January 30, 2014 Share Posted January 30, 2014 Paar "reducer slangen" en een accubak bij Jeroen besteld. Dit verliep allemaal netjes en was vrijdag binnen gekomen. Bleek dat de verkeerde slang mee was gestuurd. Dit heb ik vrijdag aan Jeroen gemeld. Gister kreeg ik een pm dat de bestelde slang op de post is gegaan en dat ik de verkeerd gezonden slang niet hoefde te retourneren. Net een pakketje mogen ontvangen met de bestelde slang. Prima geregeld allemaal, zou zeker weer iets bij SXshop kopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin Weiqunw Posted July 18, 2014 Admin Share Posted July 18, 2014 Gister een benzinepomp besteld, vandaag al thuis! Goeie service! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts