Jump to content

Nayiem


JourneY

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

2 overall's aan deze meneer verkocht 1tje betaald en de andere in goed vertrouwen op gestuurd, loopt al sinds medio december. Nayiem heeft al 4x beloofd "vanavond" de andere te betalen. puntje bij paaltje, krijg geen reactie's meer op prive berichten. En meneer geeft niet thuis. Valt me zwaaaaaar tegen. en dat allemaal voor 45eu. Kan je dus geen afspraken mee maken. :crying3:

Link to comment
Share on other sites

Nayiem is vanmiddag helemaal uit limburg naar vlissingen zeeland komen rijden om mijn zijruitjes eruit te halen.

Topgozer alles ging volgens afspraak.

Deze jongen kan je vertrouwen!

 

Hij had ook nog een mooie japspec kop bij zich voor me.

Ook deze verkeerd in uitstekende toestand!

 

Thanks Nayiem!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ik moet een beetje terugkomen van mijn goede reactie,

 

Nayiem zou raamrubbers voor de achterste zijruiten regelen en geld overmaken naar me.

 

Heb dit nu vier keer gevraagt maar is nog steeds niet gebeurd.

 

Beetje jammer dit Nayiem, voor de rest ben je een goede kerel maar je moet je afspraken wel nakomen natuurlijk.

Link to comment
Share on other sites

Hier zou het inmiddels ook allemaal geregeld moeten zijn. Hij wilde langskomen om het zelf te checken, maar dat ging niet door omdat hij het te druk had.

Nu zou hij lagers en kit opsturen, maar nog steeds niets. Ineens is het dan weer stil.

Link to comment
Share on other sites

Hij melde zich bij de groupbuy aan voor 4 steering bushes. Toen de betalings pm gestuurd naar iedereen maar van hem heb ik geen geld ontvangen. Bushes toch opgehaald inclusief die 4 voor nayiem bij degene die de bushes maakte voor de groupbuy. Vervolgens afspraak gemaakt voor onderdelen die ik nodig had. Hij moest die dag in Belgie zijn dus ik zou daarheen komen omdat dat korter rijden was. Vervolgens voor niks daarheen gereden omdat nayiem autopech had. Hoorde ik pas op de terugweg. (ik ben terug gereden na een half uur wachten) Hij zou mijn benzine vergoeden voor die rit. Maar vervolgens niks meer gehoord over zowel die bushes als die vergoeding. Na meerdere contact pogingen ben ik er klaar mee.

Edited by martijn826
Link to comment
Share on other sites

Dude.. Er is een telefoonnummer van hem bekend, je kan hem emailen, verrek hij heeft zelfs een persoonlijke facebook én een voor zijn bedrijfje.. Moet het perse hier? Ondanks dat het misschien niet zo netjes is dat hij niets laat weten, kan je ook gewoon wachten totdat het opgelost is en dan gewoon een post hier maken met je ervaringen.

Dat MOET inderdaad hier. Zo weten andere mensen die eventueel willen handelen hoe het kan gaan.

Juist hiervoor zijn dit soort topics.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...