sunny1600 Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 (edited) Tijdje terug ook bij Luc geweest voor een bodemplaat aanpassing. Vakwerk zoals al eerder gezegd hierboven. Als ik weer iets gelast moet hebben dan ga ik weer naar Luc. Bij de S12 zit een grote bult in de bodemplaat voor een tussendemper. Daardoor kan een aftermarket (kuip)stoel niet laag. voor na Even ter info. De standaard vloermat past niet helemaal goed meer. Maar het valt mee wat je er van ziet. Edited December 3, 2013 by sunny1600 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-WJ- Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 hmmm, ik vind die bevestigingspunten wel heel iel eerlijk gezegd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunny1600 Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 Dit is versie 1. Het wordt nog aangepast. Geef eens een voorbeeld hoe jij het zou doen dan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-WJ- Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 de grootte van de contactpunten van de buis met de brackets bijvoorbeeld, lijkt redelijk klein. De buis zelf aan het chassis vast, de middentunnel is niet zo dik in plaatwerk, een klein spreaderplaatje en wederom meer contactgrootte (dus meer stuk buis wat de middentunnel raakt) maken. Ook zou ik de voorste buis aan de achterste buis vast maken, zodat eventueel torderen niet op de bouten trekt, maar aan de constructie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s14luc Posted December 4, 2013 Share Posted December 4, 2013 (edited) Thanks mannen en wj dit komt nog goed hoor voordat hij het circuit weer op gaat het is sowieso al beter dan de 8 hechtjes waar de stoel voorheen aan vast zat Edited December 4, 2013 by s14luc 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wouts Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 Luc heeft voor mij de veer torens gelast en de oude locatie van de accubak vlak gemaakt. Zeer kundige en aardige kerel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boost Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 S13 dorpels van Luc gekocht. Ze moesten nog gemaakt worden wat snel is gebeurd en ben daar goed van op de hoogte gehouden. De verzendkosten vielen hoger uit dan verwacht maar Luc vond dat de afgesproken prijs de prijs was! De dorpels zien er goed uit en ben ik ben hartstikke tevreden ermee. Ik zou iedereen aanraden zaken met Luc te doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin Eric Posted January 25, 2014 Admin Share Posted January 25, 2014 Ja maar het is jammer dat het zo een rare jongen is 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s14luc Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Ik ben niet raar de rest van de wereld spoort niet 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin Eric Posted September 1, 2014 Admin Share Posted September 1, 2014 Luc heeft de kampeerbus van mijn vader gefixt, allemaal gaten erin gerot, alles weer netjes vervangen voor nieuw staal. Vadertje blij, bussie kan weer een tijdje mee. Alles netjes volgens afspraak en een mooie prijs. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirk Jan Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Luc heeft een paar weken geleden wat kleine plekken (en een wat grotere) van mijn S13 gelast. Omdat ik geen vervoer kon regelen heeft hij de auto bij mij opgehaald en gelast en wel teruggebracht toen hij klaar was. Alles perfect besproken, uit zijn eigen initiatief up-to-date gehouden met duidelijke foto's en een extra klusje dat ik pas later meldde (afgebroken bout) heeft hij ook netjes opgelost. Luc kijkt verder dan zijn neus lang is en is ook kritisch op zijn eigen werk waardoor het resultaat er zeker mag zijn. Dit alles voor een zeer schappelijk uurtarief en hij is ook nog eens verschrikkelijk lief. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s14luc Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Dank u! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts