Jump to content
SXOC.NL Forum
Sign in to follow this  
Shiva200sx

JT Performance

Recommended Posts

Ben niet zo tevreden over ze,

17dec. had ik iets besteld, mede omdat er stond dat het op voorraad was.

In de week van oud en nieuw nog een mail gestuurd tot nu toe nog geen antwoord.

En vorige week toen ik belde om te vragen van hoe of wat werd er vrolijk gezegd dat het er niet was.

Moest nog in de fabriek gemaakt worden, en ik zou die dag terug gebeld worden wanneer het klaar is, niet gedaan.

En wat nog het ergste is dat ik hem zeg, dat ding was op voorraad, en hij zegt, neeej dat kan niet.

Alsof ik daarom moet gaan liegen ofzo.

 

Maar het zal de laatste x zijn dat ik daar wat online bestel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben,

reactie van mijn kant om het uit te leggen.
Sorry dat het zo lang duurt.

Paar punten:

1. besteld in de kerst periode, als half NL dicht is. dan duren dingen langer dan ik zou willen. Ik ben 2 weken alleen geweest dus loop achter met mailen.

2. Wij hebben dit product zelf ontwikkeld en lieten dit maken door een polyster bedrijf. Deze is gestopt en zit in de overgang naar een nieuwe fabrikant.
3. op de website staat bij geen enkel product als het goed is dat het op voorraad is, er staat mits het product op voorraad is wordt het in 2 dagen geleverd. Dit punt kan iedereen controleren.

 

website:

Beschikbaarheid van producten:

Door de grootte diversiteit aan onderdelen die we kunnen leveren, en door de vaak complexe vraagstukken van onze klanten is het niet mogelijk om alle producten op voorraad te houden. Het beste kunt u even informeren alvorens te bestellen. We kunnen u dan meteen informeren over de beschikbaarheid van de door u opgevraagde producten en eventueel deze direct bestellen. Daarbij kunnen we u dan meteen de levertijd doorgeven zodat u weet wanneer u, uw bestelling kan komen ophalen of wanneer het thuis bij u bezorgd zal worden.

http://www.jt-performance.nl/nl/content/over-ons

 

Je meterhouder is in productie en zou komende week klaar moeten zijn.
Nogmaals excuses dat het zo lang duurt, ik snap dat dat vervelend is.

Mvg,
Jeroen Sterk
JT-performance

Edited by jeroentje.nl
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er staat ook niet dat het niet op voorraad is wat de meeste sites wel doen.

Dan weten de mensen in ieder geval waar ze aan toe zijn.

Want als ik iets kan kopen online ga ik ervan uit dat het er ook is.(tenzij er ook bijstaat niet op voorraad)

 

Maar we gaan het meemaken

Share this post


Link to post
Share on other sites

we zijn allemaal te veel verwend met snelle leveringen. Ik zelf wil ook als ik iets online bestel dat het er snel is.
Met bol.com en deze grote jongens zijn we ook niks anders gewend, al kan het daar ook goed mis gaan.

Deze meterhouders verkoop ik 1 of 2 per jaar, dus nou niet echt iets waar ik boven op zit om op voorraad te houden.
In de tuning wereld is het allemaal wat lastiger, vooral de merk onderdelen.

Ecumaster daar in tegen liggen diverse ecu's voldoende op voorraad, maar die gaan er ook veel meer doorheen.
K-sport remmen heb ik nooit iets op voorraad want er zijn 30 verschillende maten en uitvoeringen per auto. Dan heb je altijd de verkeerde liggen.

Wielklem, een carbon cooling panel heb ik zo niet. Eerlijk gezegd kan je dit goedkoper bestellen via Ebay bijvoorbeeld.
Voor ons zijn ze inkoop de zelfde prijs als de consument zo online kan vinden. Zou ik ze verkopen wordt ik vergeleken met andere en ben ik te duur.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kunnen jullie ook een S15 carbon cooling panel leveren? En zo ja, kost'ie?

Kan ik wel aan komen, stuur me ff een PB anders

Share this post


Link to post
Share on other sites
Net een mailtje eruit gegooid.

Duurt nou toch wel lang hoor :smash:

Mailtje naar wie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

naar mij, De nieuwe polyester man was ook meteen het laatste wat ie voor mij heeft gemaakt.
2 weken lang beloofd ie om die dingen te maken en af te geven.... schiet niet op.
Maar het is eindelijk vorige week geleverd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iets besteld daar, afgesproken om 1 product niet mee te sturen, na 3 maanden eindelijk mijn geld terug na 10x bellen en mailen

Snap best dat je ommeduur denkt wat een vervelende klant maarja als ik mijn geld niet terug krijg ga ik blijven bellen natuurlijk.

Staan er RBs te koop op de site, ik vraag netjes wat het zou kosten en wat voor km stand er beschikbaar is, geen fatsoenlijk antwoord gekregen.. weet niet wie je daar hebt werken Jeroen, maar echt handige service is het niet. Ben elders gaan kijken voor een motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...