Dirk Jan Posted October 29, 2013 Share Posted October 29, 2013 Edwin heeft van mij een set Driftworks draagarmen gekocht. Binnen een uur na adverteren was het bedrag al overgemaakt, dat ik het pas een paar dagen later kon versturen was geen probleem. Super geregeld dus! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pogostick Posted October 29, 2013 Share Posted October 29, 2013 Good guy edwin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boost Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 Edwin heeft coilovers van mij gekocht. Allemaal erg vlot verlopen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin Eric Posted January 9, 2014 Admin Share Posted January 9, 2014 Vanmiddag een sandwichplate verkocht aan Edwin, aardige kerel, mooie auto aan het maken. Cash op zak en gelijk geregeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts