Jump to content
SXOC.NL Forum

streetrod

Bezoeker
  • Content Count

    102
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Good

About streetrod

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 05/19/1976

Recent Profile Visitors

256 profile views
  1. Heee een topic van mij alleen zie het nu pas . Bedankt allemaal voor het vertrouwen.
  2. Raar, is je lamba wel goed? Hebben ze ooit grotere injectors er in gezet voor meer vermogen? meer brandstof gaat je co ook omhoog.
  3. Weet je of je een s15 6bak hebt? weet wel dat het vliegwiel, drukgroep, aandrijfas anders is dan de 5bak. Ik heb nog alles liggen van een S15 spec-c 6 bak van vliegwiel tot en met aandrijfas is een 6bak en is te koop
  4. Haha leuk nog zoon project met een sr20det, ik ben zelf bezig met een a ford 1929 ook met een sr20det. Leuk om dit ook te volgen
  5. Ik gebruik een tig langs de mig, alleen tig is zeker geen optie. En een goedkoop simpel tigje zou ik al helemaal niet doen, je moet wel hoogfrequent hebben voor opstarten dan is de op en afbouw ook wel aan te raden dat je dat in kunt stellen en de gas nastroom is ook wel fijn. Moet het snel en makkelijk gebruik ik mig, moet het netjes dus restoratie of verbouwing gebruik ik mig om te hechten en tig aflassen. Wilde er een foto bij doen maar lukt op een of andere manier niet
  6. Misschien iets meer verdunner, dan vloeit hij ook mooier en is dus dunner om langs de naald op te gaan. Wat voor spuitmond/naald gebruik je, dus de diameter. Epoxy/primer zit rond de 2mm, spuitplamuur 2,5 a3 en lakken 1,8mm en kleiner
  7. Wat elektrische spuitpistool??????? Gewoon bekerspuit/ compressor, epoxy primer/verharder/verdunner. En verwarmen............ roller gaat niet werken, word het werk nog slechter. Anders laten doen bij een schade bedrijf of straler..
  8. Komt wel goed zolang het maar niet vriest...........
  9. Duurt gewoon langer, maar verwarmen gaat zeker beter/sneller. Hoe warmer hoe minder verharder (of langzame verharder) tot een bepaalde hoogte natuurlijk
  10. Met dit verschil zou het wel moeten uitharden duurt alleen wat langer, misschien moet je ook nog wat bij verwarmen ca 18 graden houden voor 12 uur
  11. Merijndj, heb je een pm gestuurd
  12. Zal ik mij eens gaan verdiepen in nokkenassen heb daar helemaal geen ervaring mee. Wat raden jullie aan Naas of Turbosteen?
  13. Ja maar is geen sx maar een A ford 1929
  14. Lees mijn eerste post eens tussen de 400 en 500 pk. Dus heeft geen 500pk te hebben. Kom ik op 415pk uit is het goed als dat de max is, of 480pk is het leuker en ook goed. Auto wil ik tussen de 1000 en 1100 kg houden, dus pk/kg kom ik toch wel leuk uit.
  15. Okee zie ik er vanaf, ga ik op zoek naar een garetti of borg warner
×
×
  • Create New...