Jump to content

KillerB

Bezoeker
  • Posts

    1,595
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

KillerB last won the day on March 12 2018

KillerB had the most liked content!

1 Follower

About KillerB

  • Birthday 01/22/1983

Recent Profile Visitors

1,108 profile views

KillerB's Achievements

Regular user

Regular user (2/5)

13

Reputation

Single Status Update

See all updates by KillerB

  1. Roel, ik las een oude post van jou waarin je deze  setup hebt, de gt25r is toch dezelfde turbo als de t25 maar dan met kogellagers?

    En niet als de T28?

    Hoe krijg je daar dan zoveel vermogen uit?

     

    Peter

     

    Garrett GT2554R (GT25R) ballbearing turbo @1.0bar (nieuw bij motorrevisie)
    - Walbro 255lph brandstofpomp
    - 440cc injectoren 

    1. KillerB

      KillerB

      Hoi Peter,

       

      Yes de GT25r is de ballbearing variant van de standaard s13 turbo. 

      Volgens de website van Garrett zelf kan hij tot 270pk draaien:

      https://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/turbochargers/gt2554r

      Dat is dan dus aardig gelukt :)

       

      Het motorblok is hiervoor wel getuned op de dyno door Steve Sadler:

      Dyno_Roel_Engine_torque_and_power.jpg

       

      Ik wilde graag de GT25R setup vanwege de snellere spoolup en zoals uit de dyno blijkt is er al behoorlijk wat koppel bij lage toeren. Dit vond ik beter passen bij een daily driver setup. 
       

      Ben je zelf ook bezig met een GT25r setup?

       

      Groeten Roel

    2. peet

      peet

      Ja ben er over aan het denken om een chra cartridge te kopen met een balbearing, maar kan niet naar een t28 ivm de afmeting naast mijn motor(geen ruimte) maar dacht aan de betere spoolup en hoopte daarmee wat winst te behalen tov een t25.

    3. peet

      peet

      Maar dat is niet met een gewone stage 2?

    4. Show next comments  3 more
×
×
  • Create New...