Jump to content
SXOC.NL Forum

KillerB

Bezoeker
  • Content Count

    1,595
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

KillerB last won the day on March 12 2018

KillerB had the most liked content!

Community Reputation

13 Good

3 Followers

About KillerB

  • Rank
    Regular user
  • Birthday 01/22/1983

Recent Profile Visitors

568 profile views
  1. KillerB

    GT-R madness

    De muziek is niet origineel verwacht ik. Soundeo voegt bestaande videos samen met muziek. Meestal zijn het shoots van schaars geklede dames overigens De GT-Rs zijn een uitzondering...? Maar het filmwerk is zeker top!
  2. KillerB

    GT-R madness

    Mooi gemaakt!
  3. Roel, ik las een oude post van jou waarin je deze  setup hebt, de gt25r is toch dezelfde turbo als de t25 maar dan met kogellagers?

    En niet als de T28?

    Hoe krijg je daar dan zoveel vermogen uit?

     

    Peter

     

    Garrett GT2554R (GT25R) ballbearing turbo @1.0bar (nieuw bij motorrevisie)
    - Walbro 255lph brandstofpomp
    - 440cc injectoren 

    1. Show previous comments  3 more
    2. KillerB

      KillerB

      De gt25r zal inderdaad een iets betere spoolup en vermogen behalen dan een normale gt25. Maar verwacht geen wonderen hoor...

    3. peet

      peet

      Scheelt het met stage 1 ook in vermogen of alleen dat hij eerder op toeren is?

    4. KillerB

      KillerB

      Stage 1 geeft best meer koppel in het middengebied en ook high end. Kijk op deze site voor een vergelijking tussen stock en stage 1:

      https://h-dev.co.uk/product/s13-stage-1-ecu-upgrade-chip-200-220bhp/?v=796834e7a283

       

  4. KillerB

    nistune consult

    Volgens mij zijn die kabels bedoeld voor andere nistune systemen die via de consult interface communiceren. Het type1 board dat jij hebt werkt met standaard USB. Je hebt voor de software een licentie nodig, en als je nistune gelocked is met een pincode dan kun je alleen maar parameters monitoren en dus geen mappings aanpassen.
  5. KillerB

    nistune consult

    Is een standaard USB kabel
  6. Ik rij zondagochtend die kant op. Zie jullie wel bij brunchen ofzo
  7. Denk dit jaar alleen zondag. Overnachten zal weer in niederheckenbach zijn net als andere jaren denk ik?
  8. voor de duidelijkheid, jij hebt dus hoogstwaarschijnlijk niet zo'n jumper of switch erop Wessel. En ik zou het eerlijk gezegd ook niet zoeken in de chip. Kun je eens een duidelijke geluidsopname maken van het boostprobleem? Wat geeft de boostmeter aan op het moment dat je boven de 0.8bar komt? Zakt de boost direct in?
  9. Er kan maar 1 chip in de ECU van een CA18DET. De jumper wordt wel degelijk toegepast in sommige gevallen: Er wordt dan een EEPROM geplaatst met dubbele hoeveelheid geheugen. In de ene helft wordt de originele stock map geladen en in de andere helft de upgrade/stage-x map. Door het hoogste adreslijn van de EEPROM te forceren met een jumper of toggle-switch kun je de ECU forceren uit de ene dan wel de andere helft te lezen.
  10. Ik verwacht net als dirk jan eerder een mechanisch probleem idd. Zoals je het beschrijft lijkt me dit niet door een chip te komen.
  11. Ja een stock chip heeft een fuelcut geprogrammeerd; wanneer er meer lucht de motor in gaat dan standaard de bedoeling is wordt de injectie voor korte tijd onderbroken. Fuelcut is gemakkelijk te herkennen. Je zit dan met je hoofd tegen de voorruit. Fuelcut hoort bij de standaard stage-X chips niet te gebeuren (de limiet is daarbij maximaal ingesteld). Overigens vraag ik me af of je fuelcut hebt, want wat is dat lawaai waar je het over hebt? Beschrijf dit eens?
  12. En jij reed met je S14? Ook totaal niet gezien! Ik had natuurlijk nog geen koffie gescoord.
  13. "Yes mate will do, I'll make sure there packaged very well" Je zou verwachten dat iemand uit Engeland Engels kan... Nigerian scam?!
  14. KillerB

    weer is inhouden

    Draadbreuk zie je niet van de buitenkant. Wiebel eens aan de LMM connector. Als ie daarmee anders gaat lopen heb je een contactprobleem of lokale kabelbreuk. Ik had het eerste en heb uiteindelijk besloten de boel te solderen, zonder connector. Als er 1 ding vitaal is voor je fuelinjectie, dan is het het LMM signaal. Betrouwbaarheid voor alles!
×
×
  • Create New...