Jump to content

Ene Maarten S uit Belgie


Rudi

Recommended Posts

Ik werd 5 weken geleden via marktplaats gecontacteerd door een belg genaamd Maarten S. (ik vermeld zijn woonplaats en achternaam maar niet) die voor zover ik heb kunnen vinden geen SXOC forumlid is. Hij heeft 2 S13's en had interesse in een motor die ik aanbood. Weer echt zo'n figuur die geen hoofdletters gebruikt, vaag in de communicatie, je kent het wel. Hij wilde eerst een complete S13 inruilen op mijn nieuwe motor maar die wagen bleek na meerdere emails geen kenteken te hebben. Is ook echt niet belangrijk ofzo om gelijk te vermelden. Uiteindelijk tot een prijs gekomen voor mijn motor en hij bood zelfs aan om dezelfde dag langs te komen, plots wilde die opeens een aanbetaling doen, en alleen langskomen om de motor te bekijken. Hij is dus nooit langsgekomen en heeft nooit meer wat van zich laten horen. Na 4 weken heb ik een mail gestuurd of ie nog interesse had en nu na 2 weken nog steeds geen reactie. 

 

Bij deze voor iedereen een waarschuwing als je door dit figuur gecontacteerd wordt; verdoe er je tijd niet aan. Normaal zou ik dit niet delen op dit forum maar als je zo ver met iemand bent over de aanschaf van een compleet gereviseerde motor wordt ik wel pissig. Email adres en volledige naam op verzoek over PM, ik heb ook foto's van de S13 die hij mij wilde verkopen.

 

-Rutger

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...