s14luc Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 Ik ben bij wout geweest om wat roest weg te werken alles netjes goede afspraken prima gozer aanrader dus 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ScreameX Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 Embleem overgenomen van hem!vandaag het ontvangen!top service en het was zeer goed ingepakt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boost Posted October 21, 2014 Share Posted October 21, 2014 Boozecontroller overgenomen. Hartstikke mooi geregeld! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike s14 Posted October 21, 2014 Share Posted October 21, 2014 Wout ken je altijd bellen voor electrische problemen, schemas lezen en nog meer van dat technische geneuzel. Heeft me al vaak uit de brand geholpen die jongen en is niet te beroerd om even langs te komen om te helpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haron Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 Meneer W. Heeft wat objecten gekocht voor mij uit het welbekende Japan. Het is een opperbeste meneer met een drankprobleem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s14luc Posted December 2, 2014 Author Share Posted December 2, 2014 Zaterdag bij wout geweest om zijn auto roest vrij te maken vriendelijle kerel met een drank probleem kan je best zaken mee doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts