Jump to content

Muppet


Kerim

Recommended Posts

ik heb een ca18 blok van muppet gekocht

 

super geregeld met het ophalen en het in mn auto takelen!

ook was het geen probleem om de helft via internet en de andere helft contant te betalen!

het blok was zoals verteld een blok zonder turbo e.d. een direkte swap.

Muppet vertelde mij dat het een gereviseerde blok is en dat het nog zelfs ingereden moest worden kortom een goed lopende blok.

Nick (PaX) heeft het blokje er voor mij ingehangen en hij vertelde mij dat de uitlaatnokkenas kapot was van het blok en heel wat dingen niet vast zaten. nokkenas vn mijn oude blok erin gezet en hij deed het. En de bouten die niet vast waren zijn gewoon vast gemaakt. alleen koste dit mij dus meer omdat nick er langer over moest doen dan gepland want anders zou die dus wel eerder klaar zijn en zou ik minder hoeven te betalen.

ik heb toen Muppet gepm'd en zei muppet dat hij het idd hat gelezen over het nokkenas maar omdat het was opgelost niet had terug gereageerd op mn pm. ik heb hem uitgelegd dat het idd opgelost is maar dat ik nu meer aan nick moet betalen omdat dit niet iets was wat me er bij verteld is (al weet ik niet of hij het wel wist) maar ik had dus echter een blok verwacht waar niks mee mis was omdat het ook een compleet gereviseerde blok moet zijn en nu heb ik nog geen antwoord gekregen van muppet wacht er dus geduldig op.

voor de rest was alles wel in orde!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

ik heb alleen maar ellende met die kerel gehad,

1 gti-r turbo gekocht van hem met rvs spruitstuk en leidingen

 

de gti-r turbo was eigenlijk overal gescheurd de wastegate had een dikke scheur en het turbobinehuis lekte gewoon naar buiten,

er ontbraken bouten aan het compressorhuis en er was aan resterende bouten gelast.

ook het maanvormige plaatje ontbrak om het compressorhuis goed te klemmen,en het draad van de wastegate in het compressorhuis was voledig dol.

het spruitstuk was helemaal netjes dat moet ik hem nageven,alleen als er staat past niet zo geweldig en vervolgens past het helemaal niet en je moet er zelf een r33 hoofdremcilinder

voor monteren dan klopt je advertentie niet helemaal.

onder (past niet zo geweldig) versta ik:bocht komt tegen klepdeksel en verreist wat hamer werk oid!

 

daarnaast kreeg ik er leidingen bij,de waterleidingen waren echt in zo'n slechte conditie dat je wel echt geen cent meer moet hebben wil je die monteren,je kon zien dat ze lang waren en ergends tegen aan hadden gelegen

en de stalen omvlechting voledig door was,alleen de olie aanvoer was goed.

 

toen heb ik de turbo in zoverre mogelijk monteerbaar gemaakt,motor liep er goed mee tot vrienden van mij zeiden dat men sx pluimde,ondanks mijn motor gereviseerd is.

dus bij mij in de straat even paar plankgas geven,en idd pluimen.aanzuigbuis eraf en kwam ik tot mijn conclusie dat niet alleen de seals eruit liggen maar de turbo gewoon compleet gaar is.

 

toen muppet meerdere pm's gestuurd en hij reageerd gewoon doodleuk,ik heb nu geen geld om je een deel terug te betalen bla bla bla.

dus eigenlijk heb ik 3 onderdelen gekocht die gewoon zo bij het oud ijzer kunnen.

Edited by thomas
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

ik moet mijn mening helaas toch bijstellen.

 

Hij verkocht mijn een strak zwart chassis, waarbij ik mijn best moest doen om roest te vinden.

1 dorpel doorgeroest met gaten, 1 dorpel roestig.

 

Ook is een chassis niet strak als het linksvoor een dusdanige aanrijding heeft gehad dat standaard onderdelen niet meer passen wegens het opgevouwen plaatwerk.

 

Om het toch roestige chassis enigszins goed te maken zou hij mij de missende onderdelen voor een boostcontroller sturen, dit is nu 2 weken geleden dat hij dit beloofd heeft.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...