Jump to content

[Shop] DBM engineering


tim-s14

Recommended Posts

kom je daar om een setje flexibele turbo leidingen op te halen, word je vervolgens gezegd dat:

 

er al veel mensen zijn terug geweest, vanwege het slechte mappen van steve..

 

het een groupbuy is en mensen nog net geen handtekeningen vragen aan steve en hij niet de tijd neemt voor je auto

 

als je echt een auto goed af wilt afstellen je dit op de weg doet, want op de bank maak je een basemap?!?!?!

 

vandaar dat dp zown fucking duur ding heeft gekocht, dan kunnen ze hele dagen een bietje base mapjes maken?!?!

 

*quote* ja we reden van de week nog met 300kmh door het verkeer om die skyline af te stellen.... :death2:

 

en alsof het allemaal nog niet genoeg was gingen we afrekenen en ik had gevraagd of ze kopere ringetjes voor me hadden?

ik moest er 12 hebben, en er word gevraagd wat kosten die dingen eigelijk??

een collega roept €0.80 het stuk.

 

vervolgens word er gezegd je hebt er 12, ja dat is dan 12 euro?!?!?!?!?!

 

ik niet moeilijk doen omdat ik die leidingen moest hebben voor de remap van 04-10-10

 

Toen kwam er een totaal bedrag en dan durfen ze gewoon te vragen/zeggen...zullen we er maar €150,- van maken?!?! en dan nog zonder bon ook!!

 

ik had op deze manier nog NOOIT geen zaken gedaan!!! en dit gaat in de toekomst ook zeker niet meer gebeuren :nono2: !!!

 

Ik zal bij deze lui NOOIT meer komen, maar daar kunnen ze zichzelf voor bedanken.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 34
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

150 euro voor een setje flexibele leidingen ?

 

Mijn ervaring : Nu voor de 2e keer iets verkocht aan DBM-Engineering en voor de 2e keer zit ik alweer een tijd op mijn geld te wachten. Het is niet veel, maar dat is het hele punt niet.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb daarentegen wel goede ervaring met DBM!

Hebben het goed geregeld toen de schade aan mijn auto getaxeerd moest worden en daarna gerepareerd!

Ik kon mooi van het verzekeringsgeld de schade laten maken en nog wat extra dingen doen!

En toen alle onderdelen eindelijk binnen waren (duurde nogal lang maar dat was mijn inziens niet hun schuld) hebben ze alles op alles gezet om mijn auto op tijd klaar te hebben zodat ik hem mee kon nemen voor een weekendje Duitsland!

Link to comment
Share on other sites

@-WJ-

 

olie toevoer

koel toevoer

koel afvoer

 

Kut man,en toch niet toevallig een setje flexibele leidingen??

 

misschien zijn die jongens te druk met skylines op de weg af te stellen..

 

@T-mo

 

Zij hebben er dus gewoon geld aan verdiend..en ik denk dat als het MOET een hele hoop spul binnen een week hier kan zijn..ik weet niet precies wat de omstandigheden waren maar dan nog.

 

Ik zeg ook niet dat mensen er niet meer moeten komen, ik weet alleen wel dat ik dat niet meer doe.

 

Het feit dat er dus eigenlijk gezegd wordt, dat iedereen hier! met een base map naar huis gaat voor mij voldoende is om conclusies te trekken ;) om het rekensommetje maar buiten beschouwing te laten..

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

WJ, je hebt iets aan aan werknemer van DBM verkocht, dat is heel wat anders dan aan DBM zelf.

 

Ik ben hartstikke blij met wat ik van DBM heb gekocht, mooie prijzen, altijd tijd voor een praatje, koffie of thee naar keuze en in de zomer barbeque op de stoep.

Link to comment
Share on other sites

ben je niet blij met je olieleidingen? Een andere tuner had je weggestuurd zo van 'je koopt je turbo kit ergens anders en je laat em ook nog eens ergens anders mappen en dan mogen wij 12 ringetjes leveren en een olieleiding? ga die dan ook maar ergens anders halen'.

het is altijd kut om service onderdelen te 'moeten' leveren want DBM zal die leidingen echt wel hebben liggen voor een kit die zijn zelf gaan installeren en ook nog afstellen waarschijnlijk. waar ze dus een zooi duizend euro voor vangen. en als die klant dan weer een week extra moet wachten omdat ze misgrijpen naar olieleidingen dan is dat best kut....

 

andere kant van het verhaal dus.

Link to comment
Share on other sites

De caps was voor het feit dat ik niet kan begrijpen hoe mensen denken, je zegt zelf eerst het 1:

 

als bedrijf mag je toch zelf je klanten kiezen?

je moet toch niet leveren als iemand ergens om vraagt?

 

en dan gaan zeggen dat ik

 

had daar ook kunnen zeggen dat 12 keer 80 cent geen 12 euro is.

en hij had ook daar kunnen zeggen dat ze rare praat hadden.

en hij had ook daar kunnen zeggen dat ie 150 euro wat veel vond.

 

nee, tim heeeft last minute zijn spullen en rijdt dan naar huis om op een forum te klagen.

 

Volgens mij vraag ik er dan juist om, om met lege handen en halve tank terug thuis te komen

 

en het feit dat je het alleen al oppert, naar mijn mening als een winkel iets heeft en ik heb het geld dan is er een deal...(een fucking setje flexibele leiding niet eens van goud)en niet ja:

 

vind ik die auto wel mooi?

ohw die jongen komt uit het oosten

mmmm wel een beetje appart kleurtje..

die vent is wel een beetje lang..

lelijke schoenen joh?!?!

 

artikel X kost €50

klant A wilt artikel X kopen voor €50 euro

Die vent betaalt dus dat bedrag en daarmee uit?!?! de rest is bullshit en onbelangrijk?!

 

Het word misschien anders als je een ZEER exclusief artikel(setje wielen puntgaaf, en word niet meer gemaakt) hebt en je dat niet zomaar van de hand wilt doen aan een nobody, maar zelfs dan!! voor de rest Bullshit dan moet je geen winkel beginnen!!

 

en ik wilde zeker wel zo reageren maar voor het zelfde geld.. hadden ze het me niet meer verkocht en had ik gezeten!! met een kapotte leiding..

 

beetje doelloos ook om een voorbeeld te stellen van hoe het ook gekunnen had...volgens mij kunnen we nog wel 100 manieren verzinnen, van hoe het had kunnen zijn. Dat doet verder ook niks onder aan het feit dat ze veel bullshit lulde en mensen zwart maakte!!!!!

 

de volgende keer zal ik posten terwijl ik aan het afrekenen ben is dat dan beter??

 

ohw nee een forum is juist om achteraf je ervaringen neer te zetten en erover te praten..

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

het boeit mij ook niet of het daarmee makkelijker word, eerst zeggen ja ik zie wel aan wie ik wat verkoop.

 

terwijl ik als koper niet weet waar jij dit 'exclusieve' op berekent?

 

en dan zeggen ja hij had dit kunnen zeggen, naar mijn mening loop ik dan KEI groot risico om met lege handen naar huis te gaan.

 

kan ik je anders niet bellen als ik ooit weer zoiets meemaak?wat jij zou doen?en kom je me dan ook leidingen brengen als ik met lege handen naar huis ga??

 

andre opties:

 

ja idd afstellen op de weg lijkt me veel beter, neem please men auto en stel dat ding echt af ohw ja die leidingen maak er maar wat moois van

 

stelletje afzetters wat denken jullie nou? eventje 5 minuten met die vent lullen en hij zegt de mapdag wel af en dan ook nog eens dit vragen voor een setje 2de hands leidingen zonder bon? jullie komen er wel uit, BAM deur dicht gegooid

 

ik bedoel kom op joh!!!!!

 

dit alles veranderd HELEMAAL niks aan de situatie en de manier van hoe ze mij behandeld hebben!! als ik gezegd had 12 x 0,80 is geen 12 euro dan hadden hun zeker de tijd terug gedraait om niks slechts over steve en dp te zeggen??

 

dit was het grootste struikel blok het rekensommetje is een mongolische bijkomstigheid die ik ook wel ff wou vermelden.

 

@appelaaneenstok:

 

klopt het was ook niet gezegd dat ze dit gingen doen, maar hoe ze sowieso al deden was niet motiverend om een normaal gesprek te voeren en dan het risico te lopen, liever paar eurie extra betalen en dan achteraf hier zeiken met flexibele leidingen.

Edited by tim-s14
Link to comment
Share on other sites

DBM heeft je gered, je dynodag geld bespaart en je auto rijdt weer. En nu krijgen ze alleen maar shit. Ik weet dat DBM niet altijd in een goed daglicht staat op de forums en ik post zelf ook wel eens iets negatiefs (ook over hen) maar ik vind persoonlijk dat je DBM op je blote knieen moet danken dat zij jou hebben kunnen redden. Super service toch van DBM of niet soms?

Ik had laatst een kapotte turbo op een skyline en ik had al pakkingen geregeld (van DP Engineering) maar helaas bleek bij montage dat de pakkingen toch verkeerd waren! Ik DBM bellen, kon ik zo langskomen om het op te halen en ze wachtten zelfs nog even (tien minuten) na sluitingstijd op mij! Das toch vet of niet soms? Nogmaals, als je mij had gebeld had ik gewoon gezegd 'nee heb ik niet' en had je nergens op forums gepost 'die arnout is een arrogante lul want hij heeft heus wel olieleidingen maar hij wil ze gewoon niet verkopen'.... Ik heb genoeg ervaringen met DBM en ook heus negatieve, ook de via via verhalen, maar in juist precies dit geval (jouw geval en mijne van die pakkingen van mijn skyline) zeg ik dikke duimpies voor DBM! Job well done! Weer iemand blij gemaakt.

Edited by arnout
Link to comment
Share on other sites

@appelaaneenstok:

 

Dat zou kunnen man, ik weet wel dat de mensen zonder dyno allemaal zeggen dat op de weg afstellen beter is.

DP heeft dat ding niet gekocht voor een appel en een ei...en die jongens zullen dat ding niet voor niks gekocht hebben?!

 

@te71 corolla:

 

als frusto de vent is die net heeft gepost en is verwijderd dan (Y)

 

@arnout:

 

Dbm heeft me inderdaad gewoon geholpen zoals een winkel dat hoort te doen,achteraf had turbohenkie de leidingen nieuw ook maar ik wilde het snel snel hebben en kreeg die vent niet snel genoeg te pakken.

De dynodag is niet gered, ik had al aanbetaalt en dit was ik dan gewoon kwijt geweest. danwel ik had de leidingen bij turbohenkie gehaald, tenzij hij ook toelatingseisen had..

 

Ik zeg dbm zag geld, ze konden die dingen waarschijnlijk voor 5 tientjes bij die vent ophalen en vragen mij groed geld.

Kei goed trouwens dat ze die pakkingen hebben geregeld, dp zou wel boos geweest zijn omdat je alleen de pakkingen kocht en niet een complete turbokit

Ik zeg ook niet dat de leidingen slecht zijn ofzo, maar de manier van zaken doenb bevalt me niet!!!!

Veel mensen streven hier voorbij aan waar het echt over gaat.

 

Ik ben er nog geen 5minuten en er word zo slecht gepraat over de mensen waar ik al eens zaken mee heb gedaan. En zelfs zo erg dat er gewoon twijfel ontstaat..dan vind ik dit kwalijk,ze mogen best een mening hebben maar het kwam over alsof ik het map geld beter in de fik kon steken dan het aan steve te spenderen.

Ik vind dit gewoon geen nette manier van zaken doen, toen ik bij show and go kwam om de koppeling te doen gaan die lui ook niet meteen beginnen over hoe slecht een ander wel niet is. Als een bedrijf goed presteert voor mij ben ik zeker niet te beroerd om props te geven!!

 

check: sponsers-->show and go-->kei hard werken jonguh

 

Nogmaals de leidingen werken prima ben er blij mee vind het niet erg wel jammer dat ik er 150 voor moest betalen, alleen niet netjes om zo mensen af te kraken terwijl je ze niet kent.

Bij deze wil ik ook iedereen die door steve gemapped is vragen om te posten als je niet blij bent met jou/zijn setup

Er volgt nog meer maar weet nog niet of dit gepost mag worden.

 

@Joes:

 

jij snapt het ;) toekomstige posters, blijven posten (Y)

 

@luminous:

 

ik heb geen rede om hun in een kwaad dag licht te zetten, check mijn post over show and go!!zo kan het dus ook ;)

als hun zoals sommige het noemen niet zo'n 'rare praat' hadden gehad had ik gewoon kunnen posten:

 

Leidingen stress!!

 

men koelvloeitstof afvoer leiding is geknapt en ik had met spoed nieuwe nodig, niemand die ik kon bereiken kon ze leveren behalve DBM.

 

Bij deze bedankt heren en we zien elkaar misschien snel.

 

ik ga niet lulle over dingen die niet gebeurt zijn ;) dus hun geen thanks en ik dus zeker geen bullshit!!

 

@richs:

 

enough said, you hittin the nail on the head (Y) het klopt gewoon ;):D

 

Link to comment
Share on other sites

Heren ik lees dit en dus toch even een reactie van onze kant ,

Een aantal weken werden wij gebeld door TIM, hij had met grote spoed leidingen nodig voor zijn turbo en deze had ik zelf niet op voorraad !!!een klant van ons wel die nog geen 1500 km met deze leidingen had gereden ,deze ben ik dus zelf gaan halen zonder dat er ook maar een euro verdient werd maar omdat de klant de andere leidingen toch via ons koopt werdt dit zo gedaan en werden deze aan tim aangeboden die akkoord ging met de prijs

 

eenmaal bij ons had hij nog andere zaken nodig en deze werden bij de brezan gehaald voor hem idd 12 ringetjes van 80 cent ex (waar gaat het over)

 

ik maak de prijzen niet ........maar weer was hij akkoord ,

 

MBT. steve van FC Tuning kan ik kort zijn

 

Het werk wat hij leverd is prima ik ben alleen van mening dat er tussen de auto`s die hij heeft afgesteld een aantal rijden die nog wel wat werk in het midden gebied hebben ,hiermee bedoel ik dat het topvermogen netjes is en goed rijdt ,alleen dat onderin en in het middengebied weinig aandacht wordt besteed

 

Wij zijn van mening dat een auto altijd goed moet rijden en niet alleen volgas

 

dit heb ik ook tegen steve en dieter gezegdt dus niets raars toch.

 

graag hoor ik ook hoe jullie hie overdenken .......

 

gr jeroen

 

En als jullie iets nodig hebben kunnen jullie altijd bellen!!! kan altijd kijken of ik iets kan regelen(laat alleen vooraf wel even weten of je het wel echt eens ben met de prijs en niet achteraf na een hoop werk en geen euro verdient )

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...