Jump to content

Appelaaneenstok


Recommended Posts

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Even een bejaarde koe uit de sloot halen;

 

Aantal jaar geleden Rob en compaan (naam even kwijt) ontmoet op een meeting in Beverwijk, leuk praatje mee gehad, en vervolgens knalt m'n intercoolerpiping op de meeting eraf. Rob kwam gelijk te hulp geschoten, even een noodfix gemaakt en toen meegegaan naar hun werkplaats. Daar hebben ze de piping netjes opnieuw gefelst en vervolgens alles teruggezet. Rob jongen, bedankt! Dat was echt een life-saver op dat moment. Ben je nog wel eens in beverwijk op de meetings?

Link to comment
Share on other sites

nja, ondertussen weeral bijna 10 dagen geleden dat er een fix voorgesteld is, nog altijd niets van gehoord, neemt al meer dan een week zn telefoon niet op, antwoord niet op pm's.. ben ondertussen al een maand aan het wachten, en kzit al een maand zonder s14a, das een maand verzekering betaald voor niets, en ik zit al een maand zonder vervoer :/

Link to comment
Share on other sites

werk je alleen rob of met meerdere mensen? van wat ik hier lees kom je je woorden na, heb je goede prijzen en een goed magazijn en komt alles wel goed maar zie ook dat best wat mensen lang wachten op hun spullen en soms ook contact.. :(

 

nja rob gaf me een uitleg dat er iemand van zijn medewerkers het een en ander had ver* daar bij driftparts, en verzekerde me dat ik een track & trace zou krijgen, en dat hij het zelf zou opsturen. ik heb weer nog steeds niets :(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest appelaaneenstok

Ik denk dat me dat idd handig lijkt ja, aangezien dat mailtje ook vast helemaal nooit vestuurd is. :)

Alle (vooral swap) mails beantwoord ik altijd zorgvuldig en uitgebreid.

Wellicht niet direct binnen het uur, maar zeker binnen 2/3 dagen.

Of was jij de persoon die slecht's een verrijking van kennis wilde over wat zoiets kost?

Daar zijn fora voor, daar heb ik echt geen tijd voor.

 

De laatste paar weken ben ik er niet helemaal bij geweest door het sterk verergerde ziektebeeld van mijn vader, en ziekte bij mezelf.

Heb nu weer alle zaakjes op orde, en zal weer helemaal actief zijn overal, ipv met mijn hoofd bij persoonlijke problemen hangen,

Edited by appelaaneenstok
Link to comment
Share on other sites

ja, heb een mailtje terug gekregen, lekker goed bezig voor een bedrijf (Y) ik zoek het wel bij iemand anders die bedragen kan noemen en niet alleen zegt "zoek maar op google", want daar heb ik natuurlijk helemaal niks aan. komt ook niet echt professioneel over.

 

iig sterkte met de persoonlijke dingen, daar schrijf ik je ook niet op af, vind het gewoon nogal amateuristisch overkomen als je zo naar een potentiele klant terugmailt. Als je veel swaps hebt gedaan kun je wel een schatting geven waarbij ik ook kan zien wat de kosten zoal zijn.

Link to comment
Share on other sites

Guest appelaaneenstok

Ik kan prima schattingen geven.

Maar als ik letterlijk voor mijn neus zie:

**puur ter verrijking van de kennis vraag ik me af wat het kost**

Dan ga ik er niet vanuit dat iemand met een Micra een potentiele klant wilt wezen.

Wat je hier van denkt moet je zelf weten, maar dit komt op mij allemaal een beetje over als overloos mekkeren om het mekkeren.

Als je een SX hebt, en serieus een SWAP wilt, dan vraag je dat op een hele andere manier, en krijg je ook op een hele andere manier antwoord terug.

Verder ga ik er ook geen woorden aan vuil maken.

Als jij je mail anders formuleerd, ipv zegt dat je het alleen maar graag wilt weten, dan krijg je ook een heel ander antwoord.

 

Ik blijf het echter wel heel apart en vervelend vinden dat tegen mijn verwachting in, ontzettend veel mensen een hele uitgebreide offerte willen hebben..

Vaak van het dikste wat er is.

Terwijl aan het einde van het verhaal en na de offerte te hebben gemaakt, ze eerst moeten sparen, geen geld hebben, nog 2 jaar willen wachten, soms de auto nog nieteens hebben, etc..

Ik vraag me serieus af waarom deze mensen serieus bedrijven (Ik zal echt niet de enige zijn) hun tijd verdoen met dit soort zaken, terwijl ze weten er niets mee te doen.

 

Edited by appelaaneenstok
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...