Jump to content
SXOC.NL Forum

Ed

Bezoeker
  • Content Count

    432
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Ed last won the day on January 11 2018

Ed had the most liked content!

Community Reputation

10 Good

2 Followers

About Ed

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 12/09/1976

Recent Profile Visitors

225 profile views
  1. Is dat die hele donkerbruin mica achtige kleur Chris? Want dat is wel een apart iets... Zeker een mooi ding, veel fijne smiles per liter gewenst!
  2. Dat groen is een soort van plasticoating. Echter je hebt het over je remsysteem en ook onder die laag (en in de leiding) zal na al die jaren echt wel wat corrosie vorming hebben plaatsgevonden. Gooi er a.u.b. liever wat euro's tegenaan en bestel nieuwe bij de dealer. Dan ben je er 100% zeker van dat 't goed en deugdelijk is, en je niet voor verassingen komt te staan en je pardoes de leiding in 2 trapt als je echt een keer een noodstop moet maken
  3. Dan is 't nu de tijd om naar de RDW te gaan Bij ons op de zaak bestellen we nu platen met SR en ST Dus SX-180-T SX-200-T SX-240-N komen nu heeeel dichtbij
  4. Gisteravond bij de sportschool "Flex health" in Emmen (Emmermeer) Zie 'm wel vaker in de omgeving rijden
  5. Klopt, sommige van die filmpjes hebben het niveau van een hersenloze garnaal Mooi dat 't je gelukt is!
  6. Eerst met de kleine handpomp op druk brengen. De primaire pomp doet de rest, die zuigt de diesel aan en zo ook de lucht uit 't filter. Het is immers een vacuumpomp. Het kan zijn dat ie de eerste 5 minuten een beetje belazerd loopt omdat ie dus wat lucht belletjes mee voert naar de verstuivers. En ook dit is op te vangen door de leidingen bovenop de verstuivers een klein tikje te lossen en de lucht en wat diesel daar langs weg kan...
  7. Klopt Rudi & Kenny Volvo,Opel, Ford, BMW, VW/Audi, Fiat en PSA lopen op puur additief/cleaner bij ons als ze een diesel filter wissel krijgen... Filter/houder volstorten met Complex Diesel System Cleaner, even starten... check op lek, en gaan maar weer.
  8. Niks mis mee, heb d'r een paar versleten rijden lekker hoor
  9. Volgende keer mij ff mailen of PB sturen Eric... Dat spul krijg ik met leuke korting bij mijn contactpersoon bij BMW (Heb d'r gewerkt dus dat scheelt )
  10. Afgelopen 3 weken eigenlijk: 2.8 30v APR blok (preventief ivm raar rateltje lijkende op te weinig olie in de koppen van de 2.4 30V APS), complete distributieset + waterpomp, bougies, olie, filter, pakkingsets en radiator.... Kortom, de hele boel om mijn A6 weer voor de deur te krijgen. Gisteren helft van originele blok gestript en bekeken, gemeten etc... Conclusie waterpomp en distributie maar vervangen en proberen maar. Vandaag pakkingen en seals vervangen, front terug gebouwd en blokje voorzien van 6 liter verse 5W30, filtertje, 10 liter koelvloeistof... Resultaat: De A6 staat weer voor de deur met originele 2.4 blok , bleek dat de waterpomp volledig uit z'n lagers lag en aan alle kanten aan liep. Cilinderkoppen incl nokkenassen zien er na een grondige inspectie gewoon uit als nieuw! En dat na 333k Morgen airco vullen, koplampsproeiers aansluiten, koplampen afstellen en storingen wissen ivm ontkoppelen accu en starten zonder allerlei aangesloten stekkers.
  11. Ed

    Klaag Topic

    Dat zijn standen daar kan mijn A6 nog over na mijmeren Die is hard opweg naar de 350.000
  12. heb ik gekeken, staat wel op de lijst, maar geen 'melding' van huidige eigenaar Thanks for the heads up Eric
  13. Zou degene die deze nu in bezit heeft, en hier toevallig ook zit, contact met mij willen opnemen via PB. Het is mijn oude S13 en ben benieuwd naar de staat/mogelijkheden voor de toekomst... Het bloed kruipt absoluut waar 't niet gaan kan en mijn zoon is dusdanig groot (inmiddels 14!!!) dat hij kan sleutelen aan auto's. Dus ben jij degene of ken jij degene die 'm in bezit heeft, neem even contact met mij op
  14. Ed

    Top met zesbak

    Die hobbelende slak blijft maar wel doorgaan.... (met je bankrekening plunderen) Chris grote vriend, ik heb het hele verhaal eens even onder de loep genomen... A: je hebt de close ratio 6 bak B: je hebt een te korte eindreductie in je diff Oplossingen: A: terug naar je 5 bak B: op zoek naar een diff met lagere overbrenging En eh.. lees je Priveberichten eens even
×
×
  • Create New...