Jump to content
SXOC.NL Forum

PaX

Bezoeker
  • Content Count

    231
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About PaX

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 07/17/1990
  1. Dat heb ik ook al meerdere malen gelezen inderdaad. Niet dat het voor mij relevant is though. Ik heb toch geen kat verplichting
  2. PaX

    ca20det kit van Apex

    Een simpele rebuild van een CA is goedkoper dan een goede RB20+aanbouw onderdelen hoor, laat staan als je die RB ook nog met rebuilden. Dan heb ik het nog over een RB20 en geen 25, want dat is nog meer ''moeite.'' Een goede revisie kost geen duizenden euro's, zeker als je geen 2 linkerhanden hebt. Uiteraard is een rb20 wel leuk voor de sound, maar die is nou niet bepaald ''sneller'' als 'n ca, je moet er even veel geld tegen aan smijten wil je dat rap hebben.
  3. PaX

    ca20det kit van Apex

    In Nederland is de tjoeningscene niet zo groot als in Engeland. Daar zijn er 1 of 2 die rondrijden met die set van Apex. Ik geloof dat je kan kiezen voor een gebalanceerde krukas, of dat je dit zelf laat doen. Meeste mensen zullen eerder geneigd zijn een SR20 te nemen, maar de dingen die ik erover gelezen heb zijn wel positief. ''Kev'' van sxoc.com heeft het en draait bijna 400pk Het betekent natuurlijk dat je makkelijk(er) een grotere turbo kunt draaien, want er zal meer puff zijn om die aan te jagen, off-boost zal het ook net even een tikje fijner rijden. Toerenbeuken zou ik echter niet doen met die set, maar dat lijkt me evident.
  4. Ik denk dat een s14/180sx abs nog wel in te bouwen is, het staat immers los van de motor ecu. Ik denk wel dat je dan minimaal 5 stud hubs nodig hebt met de sensors en ringen. De bedrading zal je waarschijnlijk buitenom moeten laten lopen(als in, je kan waarschijnlijk niet de bestaande s13 draden gebruiken). Nu ik er zo over nadenk, dan moet een s15 abs ook in te bouwen zijn..
  5. PaX

    inbouw rb20det / rb25 det

    Een RB20 is wel de ''makkelijkste'' swap in principe(op de sr20 na) behoeft weinig aanpassingen en je hebt al snel een 6 cilinder sound. Bovendien is een rb20 redelijk sterk en goedkoop op de kop te tikken, zeker vergeleken met een 25, 26, ls1 etc.
  6. PaX

    Koen 200sx S13

    Maak je breathers/carterventilatie schoon! Vooral die fucking achterlijk achterop het blok, voornaamste reden dat krukaslagers eruit jagen bij CA's.
  7. Wasn't me, heb blijkbaar een kloontje rondrijden
  8. PaX

    Scheurtje

    Die dingen scheuren vroeg of laat toch wel Ik heb het voor elkaar gekregen om op het standaard spruitstuk de turbo finaal los te laten scheuren van het spruitstuk, die hing eigenlijk nog aan 1 draadeind en voor de rest aan de uitlaat vast, gebeurde me op de snelweg.. bult lawaai en geen vermogen meer
  9. PaX

    Camber?

    Kun je doen natuurlijk. Ik kan ook mayonaise in de motor gooien zodat ik de krukaslagers niet hoor. Werkt allemaal niet zo goed natuurlijk.
  10. PaX

    Plasti-dip spray

    Ideaal voor in de winter, die meuk.. over je goede laklaag heen spuiten zodat zout en al die andere crap niks kan uithalen.
  11. PaX

    TCD!

    Gefeliciteerd kerel!
  12. PaX

    Camber?

    Ieder z´n ding he, maar wat heb je aan een auto die overal z´n reet schraapt door de achterlijke hoek van die wielen? En dan heb ik het nog niet eens over 't feit dat je wellicht 20 procent van je banden ''benut.'' De rest staat gewoon in de lucht te wijzen Wel lache, om de 500km je banden verwisselen omdat er een strookje al op het canvas zit.
  13. Toch zit er een kern van waarheid in, met alleen het vervangen van het lager loop je een beetje achter de feiten aan. Vaak gaat de rest eromheen kapot. En een CA bak is nogal wiedes als je vrij veel vermogen draait, dan gaan ze kapot. Gereviseerd of niet
×
×
  • Create New...