Jump to content
SXOC.NL Forum

minimalrene

Bezoeker
  • Content Count

    959
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

1 Follower

About minimalrene

  • Rank
    Regular user
  • Birthday 06/21/1988

Recent Profile Visitors

739 profile views
  1. Haha, hoe raad je het, maar geen financiƫn meer na azie, dus voorlopig komt er nog niks.
  2. Zag ik vorige week ook, dacht al dat dat Teun moest zijn
  3. Zojuist mooie blauwe s15 gespot in Schijndel binnen bij mijn oude baas bandencentrale Vd Velden. Helaas geen tijd om binnen kijkje te nemen, maar zag er vanaf de weg gaaf uit 👍
  4. minimalrene

    swaybar lassen?

    Ik heb met die WJ swaybar die Dennis nu heeft gewoon 2x APK erop gekregen. Nooit niks van te horen gekregen dat dat niet mocht. Maar idd desnoods even demonteren, kleine moeite. Succes met iets maken/ zoeken iig.
  5. Vreemd, dit heb ik nooit nodig gehad. Enige wat ik destijds (+/- 3 jaar geleden) had was een zelfgetyped a4'tje met type motor, vermogen, inhoud en aantal cilinders erop getyped.
  6. Wist niet dat er al een Rauh-Welt in Nederland was, maar dik hoor Staat in komende editie van Autovisie trouwens...
  7. http://img22.imageshack.us/img22/10/jwf1.jpg
  8. Ben ik helemaal met je eens. En is ook 4000pond te duur vind ik. Maar iig goede inspiratie
  9. Ik weet niet hoeveel geld je hebt, maar koop dit ding en maak hem lhd: http://www.driftworks.com/forum/drift-cars-sale-private-sales/203038-nissan-180sx-1jz-holsett-h-x-35-koguchi-power-point-custom-cages-bdc-jdm-fresh-build.html Dan heb je een hele dikke s13 met hele dikke motor, die ook nog een af is!
  10. Ik vind ca's niet erg betrouwbaar, zijn alleen betrouwbaar als ze heel goed opgebouwd zijn vind ik. (Wat 90% niet is) En vind ca ook niet super klinken, iig niet vergeleken met rb 6cil sound. Smaken en meningen over motorenkeus verschillen dus sowieso erg veel, haha.
  11. Bedoel trouwens glimlach Denk trouwens wel dat je al gauw 3 a 4k verder bent voor je er een rb25 netjes in hebt liggen. Weet dat het bij mij destijds ruim 4000,- euro gekost had, maar had ook alles nieuw en zo netjes mogelijk, dus nieuwe radiateur, intercooler, inlaat, cardanass, enz enz.. Motor lag er voor dat geld dan ook perfect in!
  12. Ik zou ook zeker voor de rb25 gaan. Zelf ook in mijn s13 geswaped en geen moment spijt van gehad! 6 in lijn geluid blijft ook geweldig, en ondanks het brandstofverbruik tovert zo'n motor iedere dag een flinke glimlag op je gezicht. 2JZ uit supra heeft idd turbo's rechts zitten waardoor je meer ruimte hebt voor stuurstang. Maar 2jz swap is ook vele malen duurder in aanschaf, terwijl je met rb25 en kleine aanpassingen ook gemakkelijk om je stuurstang heen kunt werken. ..,, lekker voor rb25det gaan dus
  13. Mijne maakte ook zeer veel geluid met open 3inch van voor naar achter. Je moet jezelf niet te druk maken, en gewoon proberen, stelt namelijk echt niet veel voor.
  14. Idd gewoon een plaatje met 4 nieuwe gaten eraan lassen, stelt niks voor. Succes ermee.
  15. Het omkeuren van ca18 naar mijn rb25det stelde destijds totaal niets voor. Man keek onder de kap, vervolgens onder de auto, en na een paar minuten kreeg ik het compliment dat ik het super netjes gebouwd had. Vervolgens nog even op de weegbrug, en na 5 minuten was alles klaar. Je moet zelf wel even op papier zetten wat de nieuwe motor kwa inhoud heeft, en het standaard vermogen in kw. Dit zetten ze later dan op het nieuwe kenteken. Steld dus niets voor mits alles netjes is. Maar kan me voorstellen dat ze bij een beunauto nogal wat meer moeite doen om afkeurpunten te vinden, want ze had
×
×
  • Create New...