Jump to content
SXOC.NL Forum

Nathan

Bezoeker
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

1 Follower

About Nathan

  • Rank
    Newbie
  1. staat op de motor links naast het uitlaat spruitstuk, maar ik geloof dat t een b16 is, de vtec
  2. Elke kogel op een auto moet afgedicht zijn met een hoes en mag niet meer dan 1 mm speling hebben boven op de fabrieks speling.. als je stuurhuis hoes gewoon over de binnenste kogel past en het hoesje van de buitenste de kogel afdicht is dit gewoon apk ok..
  3. niet vergeten regel slang ff afdoppen..
  4. brandstof druk regelaar los gooien.. krijg je meer brandstof.. lambda omlaag... maarja dit is natuurlijk om te proberen, zeker geen oplossing.. anders ff storing uitlezen.. je hebt gewoon obd dat moet een beetje garage wel kunnen.
  5. kijk ook ff naar AST zitten bij ons op de racers. echt fijn spul. demping ingaand en uitgaand afstelbaar en hoge snelheid en lage snelheid denmping instelbaar en net als inrax een nederlands merk
  6. ohja geen lucht uit de leidingen.. beetje langs gelezen..
  7. is het niet zo dat als je het pedaal op de bodem heb getrapt, stilstaat en na een paar keer trappen weer druk hebt?? of blijft ie dan zacht? als je daarna weer gaat ontluchten komt er dan ook egt lucht uit de leidingen??? zit er niet (veel) speling op een wiellager?? (door de speling wordt de zuiger in je remklauw terug gedrukt en valt je remdruk weg)
  8. dat is lange dop 13 12 kant van snap on (dit zijn hele smale doppen) er is nog een ander merk, maar daar kom ik ff niet op.. je hebt t over een soort torx.? anders ff foto plaatsen..
  9. ik rij met een kaaz diff bij driftworks vandaan check die site ff.. kan zo in je orginele diff..
  10. ik denk dat je een boostcut heb.. zet er een turbo druk metertje op en kijk of je boven 0.9 bar komt.. t kan zijn dat de slangetjes op je actuator en regel klep poreus zijn, of de actuator lek is.. er lekt dan lucht en t resultaat is hogere boost.. en bij 1 bar zegt de computer cut.. en jij zit met je neus op t stuur test dat eerst is.. (let op ik heb ze ook wel eens op 1.1 bar gezien zonder dat de computer ingrijpt maar dat hoort niet) kom je niet boven de 0.9 bar de computer ziet dit aan t signaal van de luchtmassa meter, t signaal van de luchtmassa meter kan verlopen en buiten
  11. Nathan

    Dagwaarde S13

    hey stef zonde van je bak man.. je had m toch nog niet zo heel lang? binnen een jaar na aankoop is de aankoops prijs de dagwaarde. als je dat nog kan aantonen. de dagwaarde van mijn s13 was 2500,- met een aantal rekeningen en foto's van wat er allemaal gedaan was. meer kon de expert er niet van maken.. succes ermee
  12. Big L.. Gissen is missen.. Wanted s13... lekker bezig..
  13. maar misschien is dit filmpje jullie al bekend... http://www.youtube.com/watch?v=xhWiuLA--NA
  14. freek, begin is bij het begin.. hoe is je accu?? zet er anders even een in waarvan je zeker weet dat ie het doet.. kijk hoe die daar op reageert.. sowieso zorgen dat je massa kabels in orde zijn, een start motor vraagt veel stoom, dat past niet door een draadje, doet de start motor helemaal niks..? of hoor je de welbekende klik...? en je hebt al 3 computers stuk begrijp ik.. hoe is dat dan precies gegaan??
  15. dank u dank u voor jullie reacties.. ik wist niet dat ik al een reputatie had.. @ laus 13 moeten maar keertje meeten dan.. ben wel benieuwd naar jouw sx.. @ timmeh mooi dat je auto t weer goed doet.. we waren even bezig, maar gelukig niet zonder resultaat..
×
×
  • Create New...