Jump to content
SXOC.NL Forum

Dex

Bezoeker
  • Content Count

    6,121
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

81 Excellent

5 Followers

About Dex

  • Rank
    R32 4 deurs FTW!
  • Birthday 03/20/1986
  1. Net bij sbs nieuws, die is nu special effects/make up guru zo te zien. Was op Comic Con dit weekend.
  2. Dex

    v8 s14

    Ik heb een kick ass bmw, doe die s14 eens apk'en. Dan kunnen we wel babbelen
  3. Ik wilde ze altijd al, en nou hoor ik dat e verkocht zijn. Dus wie heeft ze?
  4. ja zandvoort heeft 2 van deze stukjes, eentje voor de gerlach, en eentje bij scheivlak in. Is precies een stukje waar je remt of van het gas afgaat (vaak alleen gas los) maar je zit precies op de top van een klein heuveltje. Tis net als op het hoogste punt als je schommelt, je voelt je even wat lichter. minder druk op de grond is minder grip, is glijden. Kan leuk zijn als je em ziet aankomen en weet wat je doet
  5. ppff! ik heb op mn werk een blad liggen met een artikel, 1.6 700pk en 100nm+ (de bank gaat maar tot 1000nm) geen radiateur, geen intercooler. intake temps van -20 en EGT's van 500-600. geen debiele F1 motor, maar een bedrijf uit slowaijke of all places. kan al productie motor, gaat nog langer mee als een normale motor ook
  6. naja begon de dag normaal, maar na een ongelukje issie wat korter :x
  7. m50 motor is met oil pickup voor en achter te krijgen, dus simpel voor subframe bak is erg klein (VEEL kleiner) als s13 bak, dus past makkelijk in de tunnel motor heb je draaiend met 4 draadjes (zo kocht ik de mijne namelijk) custom as moet je bij "alle" swaps (niet perse, rb20 hoeft bv niet) custom motorsteunen zijn ook bij elke swap nodig Complete swap koop je voor minder als 500 megasquirt plug and play MET MAP sensor is 450 ARP+MLS is 400-ish (stalen koppaking in duitslans is 46e! kan je nog kiezen hoe dik ook) spruitstuk zijn op ebay veel te krijgen voor LHD, gietijzer, gaat in principe ook nooit kapot. turbo/wastegate/injectoren enz, maar das voor ELKE motor die je op 450 pk wil krijgen. ik bedoel te zeggen dat een m50 net zon goede (of miss wel betere) basis is als elke andere "dikke" motor. Allen kost de aanschaf/aftermarket parts de helft van de rest. google/youtube maar naar m50 turbo, en sta versteld naar wat voor resultaten mensen boeken met verassend simpele setups.
  8. nog steeds. m50 turbo, ARP studs en MLS koppakking. dingen zijn inmiddels goed genoeg bewezen, en als je 10K te besteden heb houd je 5 over
  9. vind het grappig dat je een dikke swap wil doen maar "je halve auto uitelkaar slijpen" is een no-go. Hoe wil je je tunnel aanpassen dan? en wat is je budget? als je aan een LS gaat denken ben je voor 15K nog niet klaar. Wil je swappen zonder veel gezeik, een hufterproof motor waar je toch nog een berg vermogen uit wil halen. EN niet teveel kwijt zijn: rb20det
  10. Dex

    goede films?

    zojuist Jack Reacher op netflix gekeken, wat een bazen film zeg!
  11. Volgens ChielSX is er vanmorgen op de a 20 een blauwe s14 bij een ongeluk betrokken geweest. iemand van hier?
×
×
  • Create New...