Jump to content
SXOC.NL Forum

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/19/2018 in all areas

  1. 11 points
    Gister werd er tot mijn schrik hard op het raam gebonkt. Het was de auto spuiter. Het losse plaatwerk was gespoten en of ik dat kon opslaan thuis. Nu staat de voorbumper er nog, achterklep, motorkap, de deuren en natuurlijk de auto zelf.
  2. 10 points
    Zo ben ook weer thuis. Ondanks dat we daar stonden een hele mooie dag gehad. Vond die plek eigenlijk zo erg nog niet, mooi terrein voor ons zelf. Veel gezichten gezien, ook enkele oude bekende die ik lang niet meer had gezien op meetings. Leuk! De rit ernaartoe was zoal gewoonlijk machtig! Vanaf Arnhem reden wij met een klein groepje, maar bij Breukelen kwam de grote groep erbij. Met allemaal Sx-en en wat andere auto's die erbij hoorde 5 banen breed over de A2. Foto by Bram Heb zelf nog wat mobiel foto's, die zal ik nog wel even posten.
  3. 10 points
    Wat een klote boodschappen auto:
  4. 9 points
  5. 8 points
  6. 7 points
    Chuki skirts gemonteerd
  7. 7 points
    Hierbij topic geopend om verhalen en foto's uit te delen van afgelopen JAF. Ik zal hier alle foto's posten die ik heb gemaakt van de weg er heen. Bij aankomst ben ik afgehaakt en ben weer naar huis gereden. Heb mee gereden in de stoet wat ik al jaren wou en heb een pirouette midden in Haarlem gezien. Beide zal ik voor altijd meenemen in mijn hart.
  8. 7 points
    Hierbij nog een paar fotos! Meer volgt nog! Helaas kost het aardig wat tijd! Meeste fotos van deze zijn bewerkt door broer van @Jens & @ingmar
  9. 7 points
    Maandag kon ik de auto ophalen bij de spuiter. Had een week vrij genomen om hem helemaal in elkaar te zetten, want sta gewoon buiten op de parkeer plaats. Na weekje klussen met hier en daar natuurlijk wat tegenslagen (behalve het weer, wat heb ik geluk gehad joh, zag mijzelf en de binnenkant van de auto al helemaal zeiknat regenen) is dit het resultaat. Helaas heb ik de auto heel stuk hoger moeten zetten omdat de wielen voor totaal niet passen. Staan nu met teveel camber en de auto is vele malen hoger dan ik wil. Dat is nu toch een grote doorn in heb oog, maar denk dat ik het zo laat en hem laat uitlijnen. Tevens zijn er hier een daar wat verbeter punten dit nog gedaan moeten worden. Maar na een week vind ik het wel even goed zo. Al bij al toch weer een mooie auto geworden.
  10. 7 points
  11. 7 points
    Ach jezus, een vlogger.
  12. 6 points
    Als het goed is een huis gekocht, nu nog wachten tot de hypotheek rond is.
  13. 6 points
    Vandaag! Nu op naar de 444.444 km
  14. 6 points
  15. 6 points
    Met dank aan Ramon
  16. 6 points
    Gelukkig is het weer bijna zover voor de jaarlijkse valentijns foto van vincent
  17. 6 points
    Spoilerloos en op 17 inch. Stuk beter vind ik zelf!
  18. 6 points
  19. 6 points
  20. 5 points
    Motortje nog even inrijden en afstellen, kijken of we weer rond de 500pk uit kunnen komen
  21. 5 points
  22. 5 points
    Het was weer een heerlijke dag! Wat hebben we toch weer veel gelachen, veel bekende gezien en nieuwe mensen leren kennen! Zoals elk jaar is dit toch wel weer heel gezellig! Dit jaar heb ik voor het eerst rollers gemaakt uit de stagea! Hierbij een klein voor proefje! @Mike s14 echt tof dat je toch nog even mee hebt gereden! hierbij dus een klein begin!
  23. 5 points
    Dit jaar een keertje op het buitenterrein. Da's even wat anders. Maar desondanks weer een prima dag gehad! Hier wat overview pics van onze plek.
  24. 5 points
    Met de nieuwe sloffen begint ergens op te lijken..
  25. 5 points
    Natuurlijk, helemaal vergeten:
  26. 5 points
    Merk: Nismo LMGT2 Steek: 4x114.3 Inch: 17 Breedte: 8" voor 9" achter Offset: ET37 geen spacers Band: 225/40/17 voor, 235/45/17 achter
  27. 5 points
    Maandag kan ik hem ophalen en dan kan ik alles weer in elkaar gaan zetten. Heb een party tent gehuurd, maar ziet dr naar uit dat het gelukkig droog blijft vanaf maandag. Laten we het hopen, want heb geen plek om hem op te zetten :p
  28. 5 points
    Ja...hij komt echt wel een keer af
  29. 5 points
    Bump! Afgelopen weekend de 330dkm bereikt 12 dec heb ik de wagen alweer 10 jaar hehe (toen gekocht met 124.400km)
  30. 5 points
  31. 5 points
  32. 4 points
    McLarenboy went to Mclaren Dit is een mooie tik op mijn bucket list, voorbije zaterdag kon ik naar Woking gaan om het hoofdkwartier van mijn geliefkoosde team te gaan bezoeken. Het gebouw alleen is al een fameus iets maar wat erin zit is nog vele malen beter. Ongelofelijke behind the scenes blik, waanzinnige werkplaats, parels van wagens gezien, de kans om met echte medewerkers te praten en "gevoelige" vragen te kunnen stellen. Dit gaat me nog lang bijblijven. De pitstop challenge was een die op mijn lijf was geschreven, en bizar genoeg ook op die van mijn broer die zo goed als niets voor F1 voelt
  33. 4 points
  34. 4 points
  35. 4 points
    Hoi, Even voorstellen, Louis uit Haelen Limburg. Sinds 1996 eigenaar van een 200sx S13. In de periode van 1996 tm 2003 was ik ook actief hier op het forum en heb ook wel eens wat meetings bijgewoond. In 2003 heb ik de auto gestald omdat ik een studie ben gaan volgen. Ik kreeg het destijds niet over mijn hart om de auto te verkopen en daarom heb ik hem gestald. Nu (15jaar later) moest de auto weg waar ik hem had ondergebracht. Inmiddels ben ik begonnen met wat stapjes om hem weer gangbaar te maken. Vandaag gesleuteld en de motor is volledig "los" dus dat geeft de burger moed. Als die vast had gezeten was ik er waarschijnlijk niet meer aan begonnen. Het begint aardig te kriebelen om hem weer te rijden Grs
  36. 4 points
    Was even diep bukken maar dan heb je wel wat mooi's Setje Originele Chuki skirts gekocht.
  37. 4 points
    tering wat ben jij een ouwe lul
  38. 4 points
    Spekvettig! Voor en na poetsbeurt
  39. 4 points
    Goedenavond, ik zal me even voorstellen; Ik ben Robin 22 jaar en woon in Bredevoort (Gelderland). Sinds eind augustus 2018 ben ik de eigenaar van een s13 180sx type x uit Japan. ik rij er nu een tijdje in en werd door Jelle ( ook pas sinds kort lid ) ingelicht over dit forum. hierbij een aantal foto's:
  40. 4 points
    Net eindelijk de hele uitlaat afgemaakt, de v8 gestart zonder dat de boel in de fik vloog en de eerste meters gereden Oja en per ongeluk een burnout gemaakt met het migdiff
  41. 4 points
    Even snel de schokdempers vervangen op de Porsche Carrera 4S van mijn vader dacht ik - was dat een misser >>> heeft me twee dagen gekost. Wil natuurlijk geen brokken maken en voor de eerste keer iets doen neemt sowieso meer tijd in beslag. Blij dat ik het gedaan heb, heb nu nog meer respect voor Porsche engineering. Zo'n ophanging nog nooit gezien; de voorste anti roll bar hangt met een stang vast aan de veerschotel. De achterste anti roll bar hangt vast aan het onderste oog van de schokdemper.
  42. 4 points
  43. 4 points
    S13 motoren zijn geen chocoladeblokken, ze gaan gewoon al erg lang mee en zijn vaak niet goed onderhouden of moeten meer doen dan waarvoor ze gemaakt zijn onder erbarmelijke omstandigheden. En inderdaad, een simpele M50 is niet te vergelijken met een stukje hoogwaardige japanse techniek
  44. 4 points
  45. 4 points
    Uit interesse even gaan kijken voor een andere verzekeraar, krijg ik na de 5e mail opeens dit:
  46. 4 points
  47. 4 points
    Nieuwe grotere injectoren Hier is een tip; monteer ze niet zoals deze kerel lol;
  48. 4 points
    Gewoon een memorabele dag die gegrift staat in mijn geheugen. De eerste sessie was zó intimiderend, sensory overload - de hersenen moesten hercalibreren want dit heeft niets te maken met wat ik voorheen gereden heb. Dit was écht wel een cursus. Ook top geregeld door die jongens, zijn ook actief in GT4 kampioenschap met twee Porsche's en een Prototype. Deze Formule Renaults dateren van een tijd toen ze daar nog competitie mee reden. Opmerkelijk feit was dat van de 13 deelnemers 50 procent jong was en de andere 50 project oud (45-55 jaar). Gelukkig hielden ze hier rekening mee in de groepindeling. Met een op maat gemaakt zitje denk ik dat men sneller kan evolueren want ik met mijn slanke bouw zat helemaal niet vast, bijgevolg nu een staartbeen die héél gevoelig is geworden Maar eindelijk kunnen ervaren wat downforce is - eindelijk kunnen ervaren wat échte G-krachten zijn - eindelijk kunnen ervaren wat schakelen is aan het stuur, zonder koppeling - eindelijk.... (teveel om op te noemen). Kort samengevat >>> ik wel er één!
  49. 4 points
  50. 4 points
×
×
  • Create New...