Jump to content
SXOC.NL Forum

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/11/2018 in all areas

  1. 7 points
    Een Datsun 620 King Cab uit 1979. Of eigenlijk al 2 maanden geleden maar het is gisteren in Nederland gearriveerd.
  2. 7 points
    Hierbij topic geopend om verhalen en foto's uit te delen van afgelopen JAF. Ik zal hier alle foto's posten die ik heb gemaakt van de weg er heen. Bij aankomst ben ik afgehaakt en ben weer naar huis gereden. Heb mee gereden in de stoet wat ik al jaren wou en heb een pirouette midden in Haarlem gezien. Beide zal ik voor altijd meenemen in mijn hart.
  3. 5 points
    Eindelijk de stoelframes compleet van RHDjapan, dus de Recaro bestuurdersstoel erin gezet. Nu nog de passagiersstoel en een zwarte achterbank scoren
  4. 5 points
    die keer dat @-WJ- het forum platlegde met
  5. 5 points
    Dit jaar een keertje op het buitenterrein. Da's even wat anders. Maar desondanks weer een prima dag gehad! Hier wat overview pics van onze plek.
  6. 4 points
    De tering, hoe kun je nou die drie foto's maken en denken "Oke, dit is goed genoeg!". Wat een afschuwelijke mensen bestaan er toch op deze wereld.
  7. 4 points
    Ze zijn nog een beetje schuw, heb er 1 maar ik zal een betere proberen te maken, is wel leuker in dit topic he
  8. 4 points
    Was even diep bukken maar dan heb je wel wat mooi's Setje Originele Chuki skirts gekocht.
  9. 4 points
    S13 motoren zijn geen chocoladeblokken, ze gaan gewoon al erg lang mee en zijn vaak niet goed onderhouden of moeten meer doen dan waarvoor ze gemaakt zijn onder erbarmelijke omstandigheden. En inderdaad, een simpele M50 is niet te vergelijken met een stukje hoogwaardige japanse techniek
  10. 4 points
  11. 4 points
    Nieuwe grotere injectoren Hier is een tip; monteer ze niet zoals deze kerel lol;
  12. 2 points
    Klopt Wanteds13, Tis al zeg ik het zelf een plaatje van een auto. Ik hou em. De bmw is verkocht voor een redelijk bedrag. Ga mijn garage wat verbouwen zodat beide Nissans erin passen
  13. 2 points
  14. 2 points
    Dit is toch wel de foto van het jaar hoor! dikke auto's, molen op de achtergrond, mooie lucht
  15. 2 points
    Ik dacht dat ik alle verschillen tussen s14 en s14a wist. Totdat ik een kwartier zat te kutten met een steering column surround. Die zijn dus verschillend:
  16. 2 points
    @Wesleyhalbe wie zijn al die mx5jes dan, is bij die club geen plek meer? Nog meer mx5 zit ik niet echt op te wachten en het zijn geeneens bekende van hier? Als er nog SX-en bij willen en/of als de stand te vol is dan hebben de SX-en wel voorrang!
  17. 2 points
    Dop van het koelvloeistof recervoir laten laten vallen. Nergens te vinden.
  18. 2 points
    De S13 is weer door de keuring !
  19. 2 points
    Merk: Work VS SS Steek: 5x114.3 Inch: 18 Breedte: 10 voor 10.5 achter Offset: +25 voor +25 achter Band:225 40 18 voor 235 40 18 achter Fenders: +25mm voor +50 achter Lip: 4inch voor 5 inch achter Wagen staat nu nog op transport hoogte
  20. 2 points
    Vandaag de auto waterdicht afgemonteerd. Wel echt geluk met het weer, wat zat ik daarmee in me maag. Morgen maar de party tent terug brengen, gelukkig niet nodig gehad. Halve kooi heb ik altijd al gehad.
  21. 2 points
    Het is maar wat je steriel noemt. Is en blijft een S boduy
  22. 2 points
  23. 2 points
    +1 voor wit +100 voor work wheels lekker bezig man
  24. 2 points
    Nou dat was moeilijk, stak een draadje van 30cm in het middelste gat en ik had ontvangst....
  25. 2 points
    Bump! Afgelopen weekend de 330dkm bereikt 12 dec heb ik de wagen alweer 10 jaar hehe (toen gekocht met 124.400km)
  26. 1 point
    Jazeker, heb beide gedaan. Spuiten ziet er niet meer uit na 5 jaar. Coaten is na een doekje erover nog netjes. Als je het wil zien ben je welkom in Beverwijk
  27. 1 point
  28. 1 point
    ja mag niet klagen. Oh en heb ook nog een zx12r met 200pk. Moest er een motorfiets bij hebben ghe. Rijdt ook erg leuk hoor. Lijkt me leuk om jullie allen weer te ontmoeten bij een volgende meeting
  29. 1 point
    Ik zit dus te denken om zondag 3 november een meeting te organiseren centraal in het land.Statische meeting start +/- 12:30 uurTourrit voor de statische meeting voor de liefhebbersStart eerder in de ochtend, rond rijden met een groepje, eventueel wat foto's maken onderweg. Ergens een bakkie doen. Daarna eindigen we bij de statische meeting locatie.Is hier animo voor? Deze poll staat ook op Facebook: https://www.facebook.com/groups/SXOC.nl/permalink/2615627858480058/
  30. 1 point
  31. 1 point
  32. 1 point
    Hoe dan ook kijk ik toch vele malen per dag op het forum.
  33. 1 point
  34. 1 point
  35. 1 point
    S13 nieuw gekocht en 1e eigenaar smaakvolle bodykit erop voordat bodykit een woord was ramt t over t circuit... Volgens mij is hij de opper SXOC'er!
  36. 1 point
    Hij heeft hem ten minste niet voor de show
  37. 1 point
  38. 1 point
    Maar weer eens een update. Alvast excuses voor het aantal foto's, ik kan niet zo goed kiezen.. Een paar weken geleden was ik een dagje met de S14 naar Frankfurt. De heenweg via de autobahn gegaan. Op 'n gegeven moment rook ik iets wat ik zo snel niet herkende maar de auto deed niet raar en ik zag verder niks dus ik ging er vanuit dat het van buiten kwam. Lekker doorgereden, auto deed het prima. 230 aangetikt waar dat mocht en ook een stukje met een paar BMWs constant +/- 200 gereden, ging allemaal lekker, niks te klagen over de motor en de schroefset is ook comfortabel zat voor deze ritten. Na een bezoek aan Klassikstadt wil ik de auto verzetten om wat foto's te maken, valt me ineens op dat er iets niet helemaal goed was gegaan... De wielkuip is waarschijnlijk met de hoge snelheden tegen mijn band aan gekomen.. Ik heb er daar geen foto's van gemaakt maar eenmaal thuis zag hij er zo uit: Dus dat was geen succes. Nu kan ik weer een nieuwe gaan zoeken en dan moet ik alsnog een betere manier vinden om 'm vast te maken. De dag in Frankfurt zelf was overigens wel leuk en ik heb er een paar foto's van die het delen wel waard zijn: Net toen ik wilde gaan zag ik nog een leuke auto op de parkeerplaats staan dus daar ook maar even snel foto's van gemaakt. Op de terugweg via de Eifel gegaan omdat de wegen daar toch echt leuker zijn dan de autobahn. Ook daar deed de S14 het prima. Op de autobahn naar de Eifel toe 253 (volgens GPS) aangetikt en dat is voor mij toch best wel snel. In de Eifel zelf kon ik pas echt van de auto genieten. Wat rijdt dat leuk zeg. Wel erg oncomfortabel op sommige slecht onderhouden wegen maar dat is maar zo, met ritten zoals deze ben ik toch even heel erg blij met de S14. Omdat er toch altijd weer een negatief puntje aan mijn posts moet zitten; inmiddels is mijn radio gestopt met geluid geven. Het schermpje gaat nog aan en de Bluetooth verbinding werkt ook, maar er komt geen geluid uit de speakers. Ik heb hier verder alleen geen verstand van dus ook dat moet weer opgelost worden.
  39. 1 point
    Nieuwe desktop PC besteld bij Bol.com gisteravond om 23 uur, zojuist bezorgd
  40. 1 point
    Als je dat echt wilt dan kan dat best geregeld worden.
  41. 1 point
    Roys, de orginele zwart “kh3” kleur
  42. 1 point
    Weer op de dyno geweest. Wagen is safe afgesteld op 325pk en 500nm. Grote dank aan DP Engineering. Wat kan die gast goed met wagens omgaan. Puntjes worden op de i gezet, en dan kan hij de straat op.
  43. 1 point
    Flinke lijst al! Voor degene die met een non SX komen, graag de wagens niet tussen de SX-en zetten. De exacte indeling bepalen we ter plekke.
  44. 1 point
    Ja is volgens mij ookal bijna 10 jaar het geval
  45. 1 point
    Ik zie wel dikke billen, 5 reeten!
  46. 1 point
    Good news. DP zegt dat er makkelijk over 300wiel pk heen kan, mits ik de koppeling vervang. Nu opzoek naar een koppeling die sterk genoeg is, en daarna de final touch op de dyno. Dan kan die gespoten worden, en de straat op.
  47. 1 point
    Zijn er ook sxoc swapmeetings? Je kent ze wel, die geinige meets waar iedereen zijn/haar rommel verkoopt of ruilt.
  48. 1 point
  49. 1 point
    Genieten. Hier nog een kek plaatje van de log manifold. Het is nu nog wachten op de ecu en de wagen kan naar DP.
  50. 1 point
×
×
  • Create New...