Jump to content
SXOC.NL Forum

Bartbotman

Bezoeker
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Bartbotman last won the day on October 8 2017

Bartbotman had the most liked content!

Community Reputation

15 Good

About Bartbotman

  • Rank
    Newbie
  1. Thanks! Ja klopt motorruimte schoonmaken was wel even een klus ja. De rb is nog zo goed als standaard, wel wat aanpassingen: Driftworks wasted spark kit, Greddy style inlaat spruitstuk, K&N luchtfilter, Muyol front mount intercooler, 52mm uni radiateur, Exedy stage 1 koppeling, Stalen koppakking, ARP kopbouten, Greddy distributieriem, Custom open uitlaat. En de turbodruk iets verhoogd. Afgelopen dagen ongeveer 300 km gereden, geen vreemde dingen tegen gekomen of gemerkt. Auto rijd ook erg goed, wat me vooral meevalt is dat de auto zo veel meer koppel heeft vanaf 1500 toeren, waardoor het rijden erg soepel gaat. Tot nu toe nog geen spijt ervan dus😀
  2. Even een update over mijn auto, zijn wel wat dingen vaeranderd in de afgelopen tijd. Ik heb eerst het onderstel aangepast met de volgende onderdelen, Camber arms achter R33 gtst remmen voor Tension rods in unibolts 5 lug swap 18inch velgen voor 8.5j achter 9.5j et35 Hierna heb ik heel wat kilometers gereden zonder problemen en vooral veel lol gehad met de auto. Maar ong 8 maanden terug heeft de ca18det het tijdige voor het eeuwige verruild dus ging de auto de stalling in. Dit omdat ik nog niet precies wist wat ik verder met de auto wilde doen. Aangezien de ca18det redelijk wat schade had opgelopen, T28bb lagers kapot, drijfstang lagers ver ingesleten, krukas lichte beschadigingen, beschadiging in de cilinderwand, 1 zuiger een forse beschadiging. De compressie voordat de motor stuk ging was ook al niet helemaal perfect, zoals ook de lektest. Hierdoor heb ik lang zitten denken wat ik met de auto wilde doen, deze motor goed opbouwen, sr20, Rb25, auto in onderdelen verkopen? Maar uit eindelijk kwam ik een mooie Rb25 tegen met al redelijk veel voor een s13 maar die nog wel wat werk had. Even getwijfeld maar toch de knoop doorgehakt en de motor gekocht. Na aardig wat dingen te hebben aangepast/zelf gemaakt/ bedacht zit de motor erin en is deze afgelopen week ook goedgekeurd bij het rdw. Nu hoop ik weer mooi een tijdje te kunnen rijden en ik zie het wel weer hoe het verder gaat lopen. Hieronder wat foto's voor de geintresseerde,
  3. Ja klopt..., als de motor er een keer uit is wil ik dit allemaal schoon maken en dan evt spuiten. Dit is echt geen gezicht.
  4. Dat is allemaal ML en tectyl door elkaar heen van de vorige eigenaar. Ik kom het overal tegen onder elk kapje en stuk bekleding. Beter zo als verroest, alleen onder de kap ziet het er niet uit.
  5. Hoi, Ik zit nu al een tijdje hier op het forum, maar had me nog niet voorgesteld. Heb hier al wel erg veel informatie etc gevonden. Ik ben Bart Botman, 20 jaar oud en kom uit Hoorn. Mijn werk is automonteur bij een universeel autobedrijf, hiernaast doe ik nog een avondopleiding. Eind vorig jaar heb ik een helemaal standaard witte S13 gekocht, die heeft toen een tijdje in de stalling gestaan. Begin dit jaar ben ik ermee begonnen om er wat dingen aan te doen, eerst groot onderhoud en alles netjes maken. Hierna heb ik de auto stage 2 gemaakt en ook een S14 diff gemonteerd. Hier ben ik nu tevreden mee kwa vermogen dus ben ik meer met het onderstel en het uiterlijk bezig. Ik hoop jullie zo genoeg info over mezelf en de auto te hebben gegeven, als er vragen zijn hoor ik het wel. Vanavond zal ik even wat foto's erop zetten. Gr, Bart
  6. Als dat nog in goede aarde valt.
  7. Ik krijg helemaal een warm gevoel van binnen door deze lieve reacties😊 zal me ook nog even voorstellen.
  8. Klopt, niet om aan te zien haha. Maar wil dat tegelijk aanpakken met 5 lug swap en andere remmen.
  9. Heb ik laatst gesproken bij een tankstation in Blokker. Jongen uit Amerika die zijn auto had mee geïmporteerd. Zaten ook aardig wat modificaties op, en een sr20 erin. Hij gebruikte de auto vooral om te driften had hij het over.
×
×
  • Create New...