Jump to content
SXOC.NL Forum

anthony06

Bezoeker
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About anthony06

  • Rank
    Newbie
  1. leuk om weten! utrecht is wel een eindje rijden voor mij. en de wagen staat ook niet ingeschreven. ik ga even kijken of ik wat kan regelen om tot bij jou te komen. je hoort nog van me! grts
  2. dat is niet ver uit de buurt mijn sx is niet voor baangebruik, het is onmogelijk om in belgie met de setup die ik heb door de keuring te geraken jammer genoeg! ik was er nog over aan het denken om bij ew te gaan maar weet niet of hij daar genoeg van af weet.
  3. heb nog snel even een andere vraag. nu de verlagings set er op zit is er zo goed als geen plaats meer tussen mijn velg en de schokdemper, daarom moet ik nu spacers steken. vanachter is dit niet het geval, ik ga nu spacers bestellen van 20mm maar is het dan best als ik vanachter ook gelijk 20mm steek voor mijn baanligging? grts anthony
  4. ik ben van stekene dicht tegen de nederlands grens. in de buurt van hulst als je dat weet zijn. de bedoeling is om het circuit op te gaan maar geen drift. daarom vraag ik het hier even op het forum of er mensen zijn die dit al laten afstellen hebben. er is hier een bandencentrale in de buurt maar ben niet zeker of ze er daar wel genoeg van kennen.
  5. dag iedereen, weet er iemand van jullie een garage zijn die gespecialiseerd zijn in het afstellen van ophanging? ik heb dit weekend de driftworks handeling pack geinstalleerd maar die auto rijdt echt niet hoe het zou moeten. de ophangingsarmen zijn allemaal instelbaar maar op het zicht dit doen is geen beginnen aan. liefst in de buurt van belgie. mvg anthony
  6. haha jullie zijn beide bedankt! ik denk dat ik de turbo en injectors ga laten zitten, doel is tussen de 400 en 450pk te scoren. moet normaal gezien wel lukken. de bedoeling van de s14a is voor op circuit te gaan, voor het dit soort wagens ik dat vermogen wel genoeg denk ik. ongeveer zoals naas mooi project heeft die!!! maar daar ben ik nog lang niet
  7. Ik zal binnenkort wel eens een topic maken bij projecten als ik eens wat meer tijd heb en wat leuke foto's bij elkaar gezocht heb
  8. bedankt voor de tip jimmy! adaptor eraf gehaald en een paar keer laten rond draaien en oliedruk was er direct!! hij heeft ondertussen toch al een goed half uur aan het draaien geweest en alles klinkt normaal. @ de chick dit is wat er aan gebeurd is; - garrett gt2871r .64 - hks actuator - 555cc nismo injectors - ACL lagerset hoofd en drijfstang en axiaal lagers - Cometic koppakking - wiseco zuigers - k1 drijfstangen - walbro fuelpomp - tomei expreme spruitstuk - invidia downpipe - greddy/trust Ti-r cat-back - nistune ecu - apexi avc-r boost contr - hks turbo timer - apexi air
  9. ik denk niet dat het een probleem kan zijn. het gaat om deze adaptor
  10. de motor is bewerkt door dick van rijn, en heb samen met een maat van mij alles samen gestoken met een beetje begeleiding van dick van loon. er zit geen deuk in de carterpan dus daar kan het probleem al niet liggen. de oliepomp is zonder olie gemonteerd wel met montagevet. een oliekoeler zit er niet op. alleen aan adaptorplaat voor sensoren (oliedruk en temperatuur) de gaten die voorzien zijn voor een oliekoeler heb ik dicht gemaakt. ik ga sebiet proberen zonder bougies en wat olie in de filter te gieten en dan blijven starten tot ik druk heb. als dat niet lukt zit ik met een groot proble
  11. Toen ik de motor 10sec laten lopen heb was de meter nog niet aangesloten (stom!) Na het aansluiten heb ik alleen nog maar laten rondgaan met de starter en kon ik heel even 0,5bar op de meter zien en daarna bijna niets. Maar nu durf ik de motor niet meer laten lopen om te zien of hij dan wel druk opbouwt. De oliepomp zou normaal in orde moeten zijn. Deze heeft iemand terug in elkaar gezet die vaak deze blokken bouwt. Wat bedoel je met genoeg ruimte voor de olieaanzuigbuis? Daar kan je toch niets aan veranderen die zit toch op zijn vaste plaats in het carter?
  12. hallo iedereen, vandaag wou ik voor de eerste keer mijn gereviseerde sr20 starten. na eerst ongeveer 4x 30sec de starter rond te laten draaien zonder ontsteking heb ik hem even laten starten ongeveer 10 sec. olie dop er even af gehaald maar alles zag er nog droog uit, alleen de montage olie. toen even een druk meter aangesloten, en bij het starten zonder ontsteking schiet de meter even op 0.5bar en dan gelijk 0. nu durf ik de motor niet meer te laten draaien :s alles in de motor is nieuw met allemaal race spul, ook de rotor in de oliepomp is nieuw. is het normaal dat er in het begin nog ge
  13. Heb hem ondertussen al aan de lijn gehad, hij ging me een prijs opmaken voor de blok. ben benieuwd
  14. hey anthony06

    zeg doe mij eens je telefoon nummer dan bel ik je morgen eens over die motor van je.

    groet johan.

×
×
  • Create New...