Jump to content
SXOC.NL Forum

papperboy

Bezoeker
  • Content Count

    255
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

2 Followers

About papperboy

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 03/12/1987
  1. Met games zoals forza 3 en gt 5 kun je het parcour op zekere hoogte trainen...je rijdt uhm wel lekker vlotjes en geen last van over/under steer tot zo ver ik kon zien.. Keep up the good work
  2. Noops...ben wel grijs maar heb blauwe 8erklep.. Het is zomer tijd of te wel tijd om te cruisen
  3. zeker nice in elkaar gezet..deze staat toevallig ook op de page bij onze engelse broeders van driftworks
  4. papperboy

    motor probleem

    Als je denkt dat ie op 3 poten loopt kan je inderdaad je bougies en bombines controleren als ze alle 4 vonken, daarna zal ik alle stekkers nalopen checken als ze goed geklikt zijn en een beetje inspuiten met contactreiniger. Als dat allemaal niet mocht helpen raad ik aan om een compressie test te doen duurt niet lang en is niet duur.. Bij mij liep hij ook eens als een tractor en begon steeds moeilijker starten bleek dat ik een lekke koppakking had.
  5. denk dat deze ride wel een redelijke pk/kg verhouding heeft..ziet er geinig uit
  6. papperboy

    Ratelend geluid!

    Als je nog nooit eerder je waterpomp eraf heb gehaald zou ik het door iemand met ervaring laten doen. De pomp gaat er makkelijk af alleen de laatste bout zit net achter je poulie...als je denkt poelie eraf boutje los is mooi maar dan moet je uhm daarna weer op tijd zetten of je fixeerd uhm Ik zou ook de visco fan checken als ie niet te veel spelling heeft want die kan ook door vibratie spelling creeren op je as van je waterpomp.. it happen 2 me Voor een waterpomp van nipparts ben je ong 70 eur kwijt en zoals ze al zeiden check ook je distributieriem op scheurtjes of vervang uhm gelijk kost ook iets van 5 a 6 tientjes
  7. Ik was met mijn vriendin vorige zomer van uit rotterdam naar spanje gegaan tot aan straat van gibraltar en weer terug met de sx. Het duurde 12,5 uur om in spanje aan te komen af en toe wel gechilled bij de tankstations enzo. Had halverwege in spanje ook koelings problemen was wel verholpen toen maar is later toch terug gekomen in lekke koppakking. Al met al hadden wij 3800 a 3900 km gereden in 11 dagen.. op een volle tank haalde wij de 650 soms 670 km met gemiddelde sneldheid van 148 km nou ben ik nearly stock maar was wel leuk...
  8. Ik heb geconstateerd dat bij mijn lagerkussen van mijn s13 alleen vast zit met 1 bout i.p.v 2. Nou had ik een tijdje geleden 2 nieuwe gekocht bij fabory en ik herinner me dat het een fijn draad had maar weet niet de precieze maten. Iemand die er een heeft liggen en of op kan meten en de maat door kan geven.
  9. Okay duidelijk, vanochtend effe getest in zijn 2 met de handrem en hij sloeg af bij het langzaam opkomen van het koppelingspedaal. ik blijf effe zo door rijden en volgende maand er maar weer een nieuwe in gooien..ieder geval bedankt voor de aanwijzingen en tips eric: je mag dit topic verwijderen
  10. mmm strange...het was een nieuwe luk-koppleing met drukgroep is er in july ingezet hoe kan die dan zo snel versleten zijn..? er is niet mee gedrift of geraced dat enig koppeling vereist...
  11. Ja, als het de koppeling is weet ik niet in ... boven de 3a 3500 toeren draait de motor meer toeren dan dat ik in werkelijk voouit kom.. hij trekt dan door tot de 5 a 5,5 rpm en dan pakt ie weer het werkelijke toerental. Maar dat probleem heb ik alleen als ik het gelijk in duw. Als ik uhm gelijkmatig geef "slipt" hij niet, maar het vreemde vind ik dat ie in de 1e versnelling wel gewoon door trekt plank gas. Dus als het een versleten koppeling is zou die dat ook in zin 1 doen toch, want het koppel blijft het zelfde...
×
×
  • Create New...