Jump to content
SXOC.NL Forum

Samuel

Bezoeker
  • Content Count

    1,376
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

3 Followers

About Samuel

  • Rank
    Live your dreams!
  • Birthday 11/01/1974
  1. Juist! Niks achterop; gewoon lekker sturen.
  2. De is alweer een tijdje geleden en inmiddels zijn onze 5 persauto's al diverse malen met journalisten mee geweest. Dit is toch een leuk filmpje geworden. De volgende wil ik jullie ook niet onthouden: Autovisie / Autotelegraaf Autoblog
  3. Gaat er de 11e nog iemand? Ik ga er in ieder geval even heen met de Rode Hyundai Genesis Coupé als ik terug uit Burgh Haamstede kom.
  4. ... helaas ... Net wel een stukje mee heen en weer gereden. En ondanks het weer is zo'n 3.8 best leuk! Ik zou voor de toekomst toch een 2.0 T prefereren. Meer mogelijkheden dan de 3.8
  5. En daar is'tie dan: m'n nieuwe auto.
  6. De Genesis Coupé's zijn onderweg. We hebben er aan de dealers in ieder geval een behoorlijk aantal toe kunnen zeggen. Even ter vergelijking en niets ten nadele van m'n oude liefde:
  7. Alle auto's zijn zwaarder geworden door allerlei veiligheidstoepassingen, dus logisch dat de Genesis Coupé redelijk zwaar is. 370Z weegt ook bijna 1500. Audi A5 weegt zelfs 1600 plus. Het gaat erom dat Hyundai in staat is om een echte sportauto te bouwen: Het is al lang geen Pony meer. De ervaring van Nissan is natuurlijk duidelijk: Vanuit de 350Z naar de 370Z is al een aardige verbetering. Hyundai komt nu met de eerste versie en gezien de vele tuningsmogelijkheden en bijvoorbeeld Pike's Peak record, is het gewoon een goede auto. En vergeet niet dat Hyundai op dit moment wereldwijd in de top 3 staat. Dat is vast niet omdat ze troep maken. Alleen dat imago, wat de japanners ook een tijd hebben gehad (kopieergedrag en slechte kwaliteit), daar moet nog wat aan gebeuren. Tests wijzen uit dat we wat betrouwbaarheid betreft inmiddels Porsche hebben ingehaald, zie de persberichten en onafhankelijke rapporten op diverse websites.
  8. Mooi duidelijk stukje op Wikipedia. Thanks Jarl; 'k heb het gelijk even aangepast.
  9. Specs heb ik. Alleen het gewicht staat er niet bij. En waarom sommigen denken dat het Japans is? Wellicht omdat alle aziaten over één kam worden geschoren. Of omdat, zoals eerder in dit topic werd opgemerkt, Hyundai de nieuwe 200SX heeft gemaakt. The curb weight of the coupe is 3,389 lb (1,537 kg) for the V6 and 3,294 lb (1,494 kg) for the 4-cylinder.
  10. Er zijn twee motor varianten. De 2.0T krijgt een consumentenprijs incl. BPM en BTW van net geen € 40.000 en de 3.8 V6 komt onder de € 50.000. Definitieve prijzen zijn er helaas nog niet. Onze voorzichtige schatting is dat er rond de 100 stuks naar Nederland zullen komen, maar als er meer besteld worden, dan halen we er gewoon nog een paar extra. In november verwachten we de auto's hier en zal ik jullie vanuit de importeur op de hoogte houden van mijn ervaringen. Ik probeer ook om de 2.0T in samenwerking met een gerenommeerde tuner naar het vermogensniveau van de 3.8 V6 te krijgen, maar daarvoor heb ik nog geen toestemming. Specifieke informatie kunnen jullie altijd bij mij aanvragen via PM. Ook de dealers kunnen één en ander over de auto vertellen. Het optionele LSD zal op onze demonstratie auto's in ieder geval standaard zijn.
  11. Zoals jullie wellicht weten, werk ik sinds 2007 bij de importeur. Vanaf de eerste geruchten over de Genesis Coupé, die trouwens geen opvolger is van de vorige Coupé, maar een volledig nieuw concept van Hyundai om te laten zien dat ze in staat zijn om een echte sportwagen te bouwen, heb ik mij bij marketing, sales en directie sterk gemaakt om deze imagobouwer naar Nederland te halen. Het is dan eindelijk zover dat Europa de auto officieel gaat krijgen. Van onze marketing afdeling heb ik het verzoek om de auto te gaan promoten, maar omdat het geen volume model zal worden, moeten we met scherp schieten. De doelgroep is klein, dus ik sta open voor alle suggesties die jullie hebben om de Coupé onder de aandacht te brengen van potentiele kopers. Zelf denk ik aan circuit- en drift evenementen, static of als deelnemers, maar ieder die de 'scene' wellicht beter kent dan ik, nodig ik van harte uit om ideeën te PMen. Zo mogelijk neem ik ze mee in het overleg met onze marketing afdeling binnenkort. Ook links naar andere Fora waar misschien meer interesse voor deze auto is dan hier: Graag. (driftforum en extreme-machines had ik zelf al bedacht.) Alvast bedankt people!
  12. Samuel

    Aangeboden topics

    Ben ik met Skippy eens. Sommige zaken rouleren nogal hier op het forum
  13. Foto's van de tweeters heb ik gezien. Foto's van de woofers graag!
  14. Samuel

    Aangeboden topics

    En je topic niet UP als het verkocht is, maar gewoon aanpassen in de openingpost [verkocht] erachter. SOrry; heb ik net wel gedaan ...
×
×
  • Create New...