Jump to content
SXOC.NL Forum

kleine vereejken

Bezoeker
  • Content Count

    1,016
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

4 Followers

About kleine vereejken

  • Rank
    Regular user
  • Birthday 06/30/1989
  1. En bijvoorbeeld de 0 naar 100km/u tijden blijven die hetzelfde? En de sterkte van een automatische versnellingsbak? Alvast bedankt
  2. na een jaar of 3 200sx-loos te zijn ben ik terug op de uitkijk naar iets, liefst een s14a deze keer. maar nu ben ik aan het twijfelen om een automatische versnellingsbak te nemen, heeft iemand hier ervaring mee? voor en nadelen? mijn bedoeling met de s14a is een stage 1 daily drive
  3. botst zijn wiel dan nog eens vanboven op de auto??
  4. die amerikanen hebben toch alles he, thanks
  5. ik ben op zoek naar info over het mappen van ecu's, wat je precies moet doen met je timing en inspuiting en al wat er bij komt. heeft iemand hier iets van info over? alles is welkom
  6. dat is de bedoeling he hopelijk deze maand nog
  7. bijna volledig geschuurd, morgen juist nog de voorbumper en motorkap. heeft wel iets vind ik zo matzwart zonder emblemen
  8. maar het pompje dat tegen de servo geschroefd zit waar dacht ik het reservoir opzit (correct me if i'm wrong) kun je makkelijk lossen en wat opzijduwen en dan win je weer wat plaats. wel wat opletten voor de leidingen natuurlij
  9. ja, diepe schroeven in de voorbumper, tot diep in de plastic, bluts in voorbumper, linker en rechtervleugel geblutst, 3 diepe putjes in de linker deur, overal kleine krasjes. en hij moet al eens volledig gespoten zijn en dat is zeer slecht gedaan, de lak stond nergens strak en overal koolblaasjes in de vernis (allemaan witte stipjes van luchtbelletjes voor de mensen die niet weten wat koolblaasjes zijn)
  10. de luchtfilters zijn toch afgedekt door die plaat tussen de lichten waar het nissan logo opzit. en zo'n neusopening is inderdaad echt lelijk, zoals hij nu is vind ik hem echt prachtig
  11. ik hoop dat ik geen problemen heb op de keuring, anders wordt het herdoen ik moet toch pas in 2010 terug naar de keuring ik twijfel tussen torque's of p45's maar niet in dat goud, dat vind ik wat té
  12. ziet er zeer netjes uit, heb je niet wat betere foto's?
  13. langzaam maar zeker ben ik dus aan de z bezig, vooral langzaam dan omdat het budget dat overblijft niet meer zo groot is als bij een sx eerst wat foto's die ik met mijn nieuwe camera heb genomen: en begin deze week zijn de serieuse werken begonnen, voorbumper eraf om de schade te maken en de koplampsproeiers dicht te werken en voor de rest al wat kleine blutsen eruit gehaald en de motorkap dik in de grondverf gezet zodat alle steenslag eruit is en dus staat hij er nu zo bij verder had ik al een carbonnen luchtinlaat in de bumper, gepolierde inlaatbuis, open luchtfilter met hitteschild en endless remblokken verdere plannen zijn dan: spuiten natuurlijk, in hetzelfde zwart terug, hopelijke deze maand nog velgen, bronze rota's maar ben er nog niet helemaal uit welke verlagen, waarschijnlaak met eibach veren. en dan de performance natuurlijk, voorlopig blijft hij nog NA maar zo toch zeer graag een supercharger hebben.
  14. normaal ga ik ook maar zal het pas zeker zijn begin april
×
×
  • Create New...