Jump to content
SXOC.NL Forum

Recommended Posts

Ik ben heel benieuwd of deze nog in leven is? Hoop het wel. Heb hem ongeveer 11 jaar geleden verkocht aan Rick geloof ik. Was toen student in Arnhem. Zou hem graag terug willen zien. 

 

Grijze S13 facelift 1992 FD-ZR-78

 

 

Link to post
Share on other sites

Klopt heb hem aan Rickkk verkocht. Echt een S13 voor de Rickerts:D. Iemand toevallig foto's van hoe die er nu bij staat? Of een link? Heb nog wel foto's van toen die in mijn bezit was. Helaas niet veel. Geen idee hoe ik ze erop krijg vanaf me tel

Link to post
Share on other sites
  • Admin

Uploaden kan met bijv www.imgur.com, er is ook een app waarmee je kunt uploaden.

 

Ik heb ook nog wel een paar foto's toen die van Rick was (2012 denk ik)

 

291433_10150340157039974_1104132_o.jpg?_

271313_10150326012149974_5624364_o.jpg?_

 

Hier was die van Alrik (oude foto's) 2013/2014

 

15259574_1480493451979519_55864657625445

13064637_989783151070879_600228494067544

1236277_505882619506502_1736970338_n.jpg

1271955_551254021590463_751637695_o.jpg?

 

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

@Rick 20 Na een hele lange tijd eindelijk maar eens een antwoord geven hier.

 

De auto is nog steeds in mijn bezit en ondergaat een flinke transformatie.

Deze had ik inderdaad overgekocht als bijna leeg carroserie van Rick (via Driftparts, wat voorheen Purple Monkey engineering was, wat daarvoor weer Show and Go was).

Toen weer rijdbaar gemaakt met een SR20 (uit mijn vorige S13 die ik stukgereden had en verder te rot was om te herstellen, aangezien ze op dat moment nog geen drol waard waren).

Op gegeven moment door prive omstandigheden geschorst en bij vrienden in Groningen opgeslagen gestaan voor een goede 2 a 3 jaar.

Toen de kans gekregen hem in de buurt te stallen (Haarlem) om hem goed aan te pakken.

Er was helaas ondertussen al behoorlijk wat roest ontstaan en er zaten ook slechte reparaties aan.+

 

Status op dit moment:

Nog geschorst.

Het hele motorruim is rigoreus aangepakt, met een compleet nieuw origineel nissan radiator support er ingelast (dus het hele deel waar klaplampen aanhangen en de radiator achter zit etc.), slechte plekken netjes herstelt en het hele motorruim herspoten.

Verder waar mogelijk alles weer opbouwen met origineel nissan spul, nieuwe boutjes etc. Dus bijna een restomod.

Plan was de SR20 er in terug te leggen met een 350Z bak, Op het moment echter wordt het een 1JZ met 350Z bak.

 

Hopelijk rijd de auto komend seizoen weer en wil ik weer aanwezig zijn op meetings (als dat tegen die tijd weer kan ivm Covid).

 

p.s. er zit trouwens een beste buts in de bestuurderskant in de balk waar je zijschermen bovenaan aanhangt, bijna bij de voorkant.

Misschien enig idee hoe die er in gekomen is?

Kan alleen maar van een beste klap geweest zijn, verder is ie gelukkig nog wel recht.

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...