lewis 8 Posted April 28 Hoi, Even voorstellen, Louis uit Haelen Limburg. Sinds 1996 eigenaar van een 200sx S13. In de periode van 1996 tm 2003 was ik ook actief hier op het forum en heb ook wel eens wat meetings bijgewoond. In 2003 heb ik de auto gestald omdat ik een studie ben gaan volgen. Ik kreeg het destijds niet over mijn hart om de auto te verkopen en daarom heb ik hem gestald. Nu (15jaar later) moest de auto weg waar ik hem had ondergebracht. Inmiddels ben ik begonnen met wat stapjes om hem weer gangbaar te maken. Vandaag gesleuteld en de motor is volledig "los" dus dat geeft de burger moed. Als die vast had gezeten was ik er waarschijnlijk niet meer aan begonnen. Het begint aardig te kriebelen om hem weer te rijden Grs 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mike s14 4,055 Posted April 28 15 jaar in de stalling gestaan. Hoe ziet die er uit na al die tijd? Wel erg gaaf zolang al eigenaar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lewis 8 Posted April 29 Spekvettig! Voor en na poetsbeurt 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jens 179 Posted April 29 Phoe die was wel echt super smerig haha! Wat Blijft dat toch een onwijs mooie kleur op een S13 zeg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Weiqunw 2,547 Posted April 29 Welkom terug @lewis! Wat gaaf om te zien dat je de wagen na zo'n lange tijd nog hebt, leuk! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ingmar 594 Posted April 29 welkom terug! wat een nette s13 zo na die wasbeurt zeg! hoeveel km heeft die gelopen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
lewis 8 Posted April 29 Km stand volgens mij rond de 200k. Grs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Max89 0 Posted June 20 Fand eine gute Seite mit Autoteilen) click here Quote Share this post Link to post Share on other sites