Jump to content
SXOC.NL Forum
Neidjel

Nigel s14

Recommended Posts

2 hours ago, Eric said:

Hm, dat zijn wel spannende weken. Je mag hopen dat het in een afgesloten loods ofzo staat.

Helaas, de laatste keer dat ik m zag stond ie gewoon buiten, veel te dicht bij een muur en andere auto's. Ik weet alleen niet of dat ze 'm daar laten staan tot transport, of dat ie eerst naar een centrale plek toe gaat.

1 minute ago, Mike s14 said:

Ze wachten zeker totdat er genoeg autos op de vrachtwagen staan voordat ze gaan vervoeren? En die volvo mag je tot aan de reperatie rijden? 

Ze wachten inderdaad tot ze een vrachtwagen vol hebben. De Volvo was enkel om mijn vakantie af te maken. Die is dus inmiddels alweer ingeleverd.

Ik hoop dat je foto's hebt van hoe je auto erbij stond toen je hem hebt overgedragen aan de ANWB.

Een kerel met een STI Forrester kreeg zn subie terug compleet afgebeuld met rondom schade, wil uiteraard niet zeggen dat die van jouw er ook zo uit komt te zien maar wel handig om te weten misschien.

Ik heb een paar foto's gemaakt maar ik had helaas maar 10 minuten voor onvriendelijke Italiaan de zaak zou sluiten en ik moest al mijn bagage nog overladen naar de huurauto. Ik ben benieuwd... 

Behalve dat de auto smerig was, viel het gelukkig redelijk mee. Enkel de lip had een extra kras en schaafplek, en de decat was gescheurd. De decat is tijdelijk gelast en binnenkort komt er een compleet nieuwe uitlaat met kat op de auto. Dit wilde ik eigenlijk in de winter laten doen maar omdat de decat nu toch stuk was en de pakkingen vervangen moeten worden heb ik besloten om de uitlaat maar wat eerder te laten komen. De uitlaat wordt door Luc op maat gemaakt met een 200cel kat en overal Vbands in plaats van flenzen. 

De afgebroken bouten en een paar tapeinden in het blok zijn inmiddels vervangen, er zit alleen een scheur in het uitlaathuis van de turbo dus daar moet een keer een andere voor komen. Ik weet alleen nog niet precies wat ik wil en wat de mogelijkheden zijn.

• Like 1