Jump to content
SXOC.NL Forum
Louis14

louis 1uz s14a

Recommended Posts

hee allemaal,

heb mijn s14 vorig jaar september gekocht met de 1uz erin, de auto reed maar was totaal niet betrouwbaar en er was behoorlijk wat werk en geld nodig voor alles is zoals ze nu is geworden, heb alles zelf met me pa gedaan. ik ben 20 en zit nog op school dus geld was soms lastig voor alles maar heb het voor mekaar gekregen en de auto is nu betrouwbaar en alles werkt naar behoren dus nu kan het uiterlijk nog wat meer liefde krijgen ook al ziet ze der keurig uit naar mijn idee. ik heb gewacht met voorstellen omdat ik der eerst netjes betrouwbaar wou hebben voordat ik ervan kon genieten dus bij deze hier is ze, ik ben van plan met de auto naar japfest te komen in assen dus hopelijk kan ze bij de groep staan, tot dan.

hier de fotos van de auto en motor en ik zal een lijst neerzetten met alle specs van wat ik weet.

1uz-fe

custom spruitstukken

sr20det 5 speed versnellingsbak

grotere radiator met 2 eletrische fans

magnaflow sportkatalysators 

2,75inch full rvs uitlaat, met zij uitlaat achter

nieuwe startmotor

siliconen slangen blauw en zwart voor uiterlijk

swaybar en droplinks aangepast om de oliepan te ontwijken

voor en achter strutbar

R32 gtr remmen voor en achter

hsd monopro vering

alle driftworks armen zowel voor als achter

d racing toerenteller 

d racing waterttemp meter

d racing olie temp meter

r32 stoelen voor

leren achterbank

sparco stuur

nrg stuur hub en quick release

sparco schakelknop

sparco pedalen set

de auto was een zenki en is kouki geworden (1994 origineel)

usa voorbumper

aftermarket zijksirts

50mm overfenders achter

aftermarket achterbumper met diffuser

zij uitlaat

carbon spoiler

smocked knipperlichten en zijkoplampen

xenon voorlampen

ik zal vast nog wat vergeten zijn maar dat komt ooit nog wel 

ben benieuwd naar de reacties en vragen mag altijd 

photo.aspx?photo=550051088&size=240&m=13photo.aspx?photo=550051368&size=240&m=13photo.aspx?photo=550051354&size=240&m=13photo.aspx?photo=550051307&size=240&m=13photo.aspx?photo=550051298&size=240&m=13photo.aspx?photo=550051139&size=240&m=13photo.aspx?photo=550051208&size=240&m=13

• Like 2

welkom! ik vroeg mij al af wie die gekocht zou hebben. gaaf dat je er zo net werk van gemaakt hebt. 

Ben wel benieuwd wat er allemaal mis mee was. enne.. heb je geen grotere foto's?

Ik ben zelf trouwens (al te lang) bezig met een 1uz swap dus zou wel ff willen bestuderen hoe jij bepaalde dingen opgelost hebt.

15 hours ago, ingmar said:

welkom! ik vroeg mij al af wie die gekocht zou hebben. gaaf dat je er zo net werk van gemaakt hebt. 

Ben wel benieuwd wat er allemaal mis mee was. enne.. heb je geen grotere foto's?

Ik ben zelf trouwens (al te lang) bezig met een 1uz swap dus zou wel ff willen bestuderen hoe jij bepaalde dingen opgelost hebt.

Thanks man,

ik ben niet super met de computer dus de foto’s groter maken moet ik nog ff uitzoeken,

heb zelf vooral moeite gehad met het koelsysteem de koude start alles van ontsteking lekkage van water en olie, het laten passen van dr swaybar met de oliepan verder hoop slechte massa’s en bedradingen die uitgezocht moesten worden wat veel tijd koste vooral verder veel bezig geweest met uiterlijk van de motor nog tot nu en de strutbar te laten passen zonder dat ie de motorkap raakt,

je kan me appe of bellen als je wilt als je wilt weten boe ik bepaalde dingen heb gevonden enzo en dan kan ik betere foto’s laten zien als je wilt

0659016077 altijd leuk te zien wat jij al anders heb gedaan en of ik kan vergeten te zijn enzo

• Like 1

11 hours ago, Mike s14 said:

Goed om te zien dat je dr zo keurig werk in heb gestoken.

Dankjewel das mooi te horen

Welkom hier! Leuk dat je de weg hierheen hebt gevonden. 

Ziet er netjes uit onder de kap, heb je er nog meer plannen mee? 

2 hours ago, CHiNo4ReaL said:

Welkom hier! Leuk dat je de weg hierheen hebt gevonden. 

Ziet er netjes uit onder de kap, heb je er nog meer plannen mee? 

Dankjewel! 

Ik zou nog graag keer naar de dyno willen met zo’n nieuwe programmeerbare ecu en dan alles netjes te krijgen met de nieuwe lucht inlaat en uitlaat enzo tot nu, maar moet nog ff sparen daarvoor. En het dikste lijkt me ooit supercharger te gaan ermee  turbo gaat hem niet worden denk ik vanwege de kleine ruimte met spruitstukken enzo.

voor nu eerst dyno en nieuwe velgen bumpers en wie weet een ander kleurtje en genieten nu alles netjes loopt

Welkom! Ziet er netjes uit! je hebt het onder de motorkap erg strak gekregen zo te zien! (Y)

• Like 1

1 hour ago, Dirk Jan said:

Welkom, wanneer komen er andere velgen op?

Ik denk niet voor japfest helaas nog ff sparen dus hopelijk voor nieuwjaar nog wel

1 hour ago, DamonH97 said:

Kunnen bijna een 1uz plek gaan maken bij japfest, mooie bak!

Dat zou wel echt kicke zijn haha en dankjewel man

2 hours ago, Roys14a said:

Nice

Welke bumpers gaan het worden?

Enne... welkom!

Haha dankje

ik wil erg graag de originlab racing line voorbumper en zijskirts denk dat ik achterbumper voorlopig laat zoals ie is 

17 hours ago, DamonH97 said:

Kunnen bijna een 1uz plek gaan maken bij japfest, mooie bak!

Rijd die van jou dan voor het einde van deze maand ? :P