Jump to content
SXOC.NL Forum
Sign in to follow this  
freek_amersfoort

Erkend taxateur voor S13

Recommended Posts

Marotaxaties is wel een goede plek om je auto lekker hoog te laten taxeren voor het geval die vlak erna "gestolen" wordt :whistling:

Haha ja precies, hoef je je gelijk niet meer af te vragen waarom de verzekering die niet serieus neemt...

Helemaal nu de prijzen zo omhoog knallen had ik wel verwacht dat meer mensen hun sx goed verzekerd zouden hebben.

Hoef geen 17k op een bon, wil gewoon een reële waarde en niet de groetjes terugkrijgen mocht er iets gebeuren

Heb hem wel bij marotaxaties laten taxeren. Heb ook een normaal taxatie rapport en hem all risk verzekerd. 

Zit bij de unive en die keurde de taxatie wel goed ondanks dat ze zeggen van niet. ( heb dat zwart op wit )

Heb wel eerst gebeld voordat ik hem daar liet taxeren vanwege de verhalen. 

Kan wel zeggen dat die verhalen misschien wel waar zijn. Maar marco totaal niet iemand is die auto's te hoog op papier zet voor de verzekering.

Heb mijn S12 met taxatie van Maro verzekerd bij ZLM.

Raar dat ze dat wel geaccepteerd hebben. heb Univé wel mailtje gestuurd maar reageren natuurlijk met "nee, moet wel aangesloten zijn bij blablabla"

Heb er wel één gevonden die aangesloten is en zegt bekend met dit type auto te zijn;

Jonker Wesdorp uit nieuw-vennep

Iemand ervaring mee?

Maro zou wel mooi zijn aangezien iedereen wel positief is over zijn kennis, alleen jammer als je dan bij schade toch niks krijgt omdat er een stempel mist..

Freek, als verzekeringsklerk adviseer ik je om te kiezen voor een erkende taxateur. Je wilt geen gezeik achteraf, als de verzekeraar constateert dat de taxateur niet is aangesloten bij bijvoorbeeld FEHAC. 

Probeer deze es: https://motorvoertuigentaxatiesnederland.nl/contact/