Jump to content
SXOC.NL Forum

verzoekjes voor het nieuwe forum

Recommended Posts

• Admin

plaats hier je verzoeken voor het nieuwe forum

sneller, mooier en banner was al duidelijk, foto's uploaden gaat vooralsnog niet gebeuren

zelf zoeken naar een mooie(re) skin voor Invision IPS 4.3 mag natuurlijk ook, wel liefst gratis :)

enne, geen offtopic aub

Als je op de link van een topic klikt, ging je voorheen naar de laatste pagina, nu naar de eerste, het zou fijn zijn als dat weer de laatste pagina is.

Edit: Ik zie net dat dit onderwerp al meerdere keren is benoemt in dat andere topic :)

Edited by sco0p
  • Admin
12 minutes ago, Shiva200sx said:

Terug naar de oude setup graag, ik vind het nu een stuk onduidelijker...

Ik snap sowieso niet dat het veranderd moest worden? T was toch goed!

Het was prima maar werd niet meer ondersteund voor updates en dus kans op beveiligingslekken bv. Dat risico kan ik als eigenaar niet hebben met de gegevens van alle gebruikers. We gaan en kunnen niet meer terug dus wen er maar aan.

• Like 2
  • Thanks 2

Misschien zie ik het niet, maar het zou erg handig zijn als er gewoon een lijst zou van alle nieuwe posts bij 'unread content' die geen preview uit het topic bevat (waardoor de lijsten nu veel te lang zijn) en waarvan de gelezen topics blijven staan. 

Op je PC bovenin op Activity klikken, en dan op All Activity. Op mobile is dat het icoontje van de krant/boekje bovenin.

adkecTE.png

Vervolgens klik je op condensed i.p.v. expanded.

Edited by Ramon
  • Like 1