Jump to content
SXOC.NL Forum

het nieuwe forum

Recommended Posts

• Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

en toen draaide forums.sxoc.nl op https 

Ik heb mijn wachtwoord moeten resetten, want schijnbaar was die niet meer gekoppeld aan mijn forum naam. Heb nu precies het zelfde wachtwoord en nu doet die het wel. Benieuwd of dr nog meer mensen nie

Gebruik het forum nu al enkele dagen, 1e dag was wennen maar nu vind ik het fijn! Leuke nieuwe features ook!

2 hours ago, CHiNo4ReaL said:

Uploaden op het forum kon nooit, inderdaad dat kost extra hosting dus er zullen dan meer kosten overheen komen.

Is er geen mogelijkheid om de upload direct te verwijzen naar imgur of iets dergelijks? Dan zijn er geen extra kosten omdat je ze op imgur host lijkt me.

Edited by RGeris

Ik heb mijn wachtwoord moeten resetten, want schijnbaar was die niet meer gekoppeld aan mijn forum naam. Heb nu precies het zelfde wachtwoord en nu doet die het wel. Benieuwd of dr nog meer mensen niet kunnen inloggen.

Verder vind ik het forum niet mooier geworden, maar zoals met alles in deze maatschappij moet alles vernieuwd worden en hipper en moeten we dr maar mee leren leven. 

Maar, er is nog iets waar ik mee vele malen meer aan stoor. En dat is meneer shiva met zn grote half nederlands, half crappy engelse muil. Ik ben ook niet tevreden met de verandering, maar het is niet het eind van de wereld.

Maak een keuze en schrijf of heel je verhaal in het engels, of in het nederlands, niet 50-50. Je zet jezelf tevens ook nog is voor lul met al je typ en spel fouten.

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1

Meeste dingen functioneren wel voor mij. Hoefde niks te doen met mijn wachtwoord.

Heb wel 2 dingen wat niet goed functioneerd.

Als eerst is hij op mijn telefoon mega traag. Het laden van de pagina duurt dan erg lang. ( oude forum nooit last van )

Ook was het altijd zo dat als je een topic aan klikt je op de laatste pagina uit komt waar de laatste reactie was geplaatst.

Nu kom je eerst op de begin pagina van de topic starter en daarna moet je nog eens naar de laatste pagina klikken.

Lees bijvoorbeeld zelf alleen de laatste nieuwe reacties.

Verder vind ik de nieuwe layout wel mooi en modern. Vond alleen de oude iets overzichtelijker. 

• Admin

Snelheid kijken we nog naar, uiterlijk misschien ook, een leuke skin kan al van alles doen maar het moet eerst zo maar eens goed werken. Er is een enorm verschil in layout op mobiel of bbv een laptop. Daar heb je laatste reply functie etc wel. Je kunt als vervanger van die functie links bovenaan het forum de actieve topics volgen.

edit, toch niet. Das ook laptop layout

Geen last van.

En Mike, "nog is voor lul" is ook geen correct Nederlands hoor, haha. Nog eens voor lul is het. Verder ben ik het volledig eens met je reactie. Jarl doet het uit liefdadigheid en krijgt dan zoiets voor zijn kiezen.

Jammer.

• Admin
2 hours ago, Mike s14 said:

Ik moest weer mijn wachtwoord resetten :s dat zou toch kut zijn bij elke login.

Dat lijkt me apart, jij bent de enige die daar melding van maakt. Weet je zeker dat het goed gaat, er is verschil tussen inlog en schermnaam he.

1 hour ago, Eric said:

Dat lijkt me apart, jij bent de enige die daar melding van maakt. Weet je zeker dat het goed gaat, er is verschil tussen inlog en schermnaam he.

Ik moest mijn wachtwoord resetten toen ik op het nieuwe forum wilde inloggen, alleen 1x was voldoende. 

kon nu, na 1minuut wachten wel gewoon inloggen.

daarbij reageert het forum traag, inloggen duurt wat langer en topics openen duurt ook wat langer(laden van)
Ik wacht nog even af, iets met Rome en 1dag.

Ik moest de eerste keer ingeven wat voor merk een 200sx is

verder niks 

wel traag op mobiel

als je op het bolletje klikt kom je vanzelf bij nieuwe posts in een topic

• Admin

dat rechtstreeks naar laatste post gaan, vraag me af of dat een standaard functie was van ips 3, ik heb indertijd ook aardig gesleuteld om het forum wat gebruikers vriendelijker te maken

standaard skin is inderdaad echt lelijk, ik had na omzetten even snel gekeken naar soms, maar na 3 keer een prijs van 20-30 dollar per jaar, "eh, ja, vast, doei!"

kzal morgen avond eens kijken of ik een laat-me-godverdomme--het-laatste-bericht-van-dit-topic-zien-en-snel-een-beetje knopje kan toevoegen

die notificatie popups, willen jullie dat?

kan ook wel performance verbeteren als ik dat uit zet

(popup dat net iemand gereageerd heeft in het topic)

edit: ik zie op mijn telefoon hetzelfde als op de pc, meestal redelijk snel, ook met enige regelmaat retetraag