Jump to content

Sonny Davis


Dominne

Recommended Posts

Heb zelf ook meermaals een bestelling gedaan bij de sxshop. Ging meestal vrij goed. Maar beste Sonny, je naam staat nu op het spel. Ik zou eieren voor je geld kiezen.

Link to comment
Share on other sites

Kan prima met Sonny kletsen, maar dit is erg scheef....

Geen manier van zaken doen mijn inziens, hij geeft Wouter de schuld en Domine is dan de dupe en moet het zelf maar uitzoeken met ZIJN geld???

Kan er eigenlijk niet bij waarom die het nu doet.

Link to comment
Share on other sites

Zelf nooit wat gekocht via de sxshop, maar mijn mening in het algemeen:

Stel ik heb 20 bestellingen gedaan en dat verliep allemaal prima en ik krijg dit te lezen en je naait grofweg iemand voor 100 euro puur uit een "principe" kwestie, dan boetseer ik liever van stront en water een stelletje koplampen dan dat ik ooit nog wat bij jou vandaan haal.

 

Uit mijn "principe" had ik 100 euro aan onderdelen van je persoonlijke wagen afgeschroeft tot je het volledige bedrag geretourneerd had en dan had ik je er nog verzendkosten voor laten betalen ook.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Helaas voor sonny. Is zijn naam naar de haaien nu..

 

Lijkt me heel duidelijk wat hier aan de hand is. Lever die jongen koplampen (waar ook vandaan) als jij je 100 euro wil verdienen moet je die verdienen ook.. doe de moeite om hem toch voor 600.- die lampen te leveren..

 

Succes met het oplossen van dit probleem..

Had je bij mij niet moeten doen ben ik bang voor..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Update : Sonny heeft contact met me gezocht en het geld dat hij me nog moest overgemaakt naar mijn rekening, dus dat is weer helemaal in orde 👍🏼

Excuses zijn ook aangeboden, nu vroeg hij om zijn naam/sxshop een beetje te redden..

Tja, wat moet ik hiermee? Tenslotte heb ik geluk dat ik dit hier kon melden want hierdoor heb ik wel men geld door terug gekregen.

Link to comment
Share on other sites

Uhm ik vind ten aller eerst dat SXShop hier niks mee te maken heeft, dus betrek dat er ook gewoon niet bij.

 

Daarnaast vind ik dat je het topic gewoon moet sluiten en verwijderen. Het is opgelost (naar tevredenheid) en er valt weinig meer te zeggen toch...? Hij heeft een fout gemaakt en zijn excuses gemaakt en alles recht getrokken.

Link to comment
Share on other sites

Het is altijd al jouw geld geweest.

En hij heeft het alleen maar over gemaakt, omdat ie niet anders kon.

 

Zn naam hoef jij verder niet te redden. Die moet hij nu zelf maar verder terug zien te verdienen .

 

 

 

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...