Jump to content
SXOC.NL Forum

Robin - S15

Recommended Posts

Nou weer even een update. Laatste weken een beetje pech met de auto's. De cabrio heeft op wonderbaarlijke wijze een deuk in het achterscherm en schaven op de achterbumper. De antenne vond men ook niet mooi en is afgebroken. Fijne mensen wonen er in onze buurt :)

En als laatste begon iemand met stukken band te strooien op de snelweg die vakkundig op de voorkant van de Silvia zijn beland. Gevolg is 2 pauperauto's en een hoop ellende. Maar goed het is alleen materiële schade moeten we dan maar denken.

IMG_20180716_172103911_HDR_zpsqrn2am5d.j

IMG_20180716_172032413_HDR_zps7nrvmk0m.j

De schade aan de Silvia is verzekeringswerk. Wel zelf alvast de intercooler anders opgehangen en de buizen zwart gemaakt voor een minder opvallende look. 

IMG_20180722_120941340_HDR_zpsq0sfvxei.j

IMG_20180722_135612546_HDR_zpsmoeihba8.j

• Sad 1
  • Replies 42
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Random pictures. Vandaag mensen naar gala gebracht met m'n zwager. Groot deel van de dag aan het poetsen geweest dus   Hier en daar nog wat dingetjes opgeknapt, zoals afwerking naden achter de acht

Inmiddels in mijn bezit       Nu maar lekker genieten!

Dank voor het welkom. Ik zal met de foto's toch maar beginnen met mijn auto verleden, om het beeld compleet te krijgen.   1ste auto: Swift mk4 sensation uit 2000 Begon zo   En was op een gege

Wat Mike zegt.

Laatst stuiterde er op de A4 ook ineens een grote vrachtwagen band vlak voor m'n neus voorbij. De bestuurder op de rijbaan naast me was de pechvogel.

Maar het is gewoon ronduit klote als mensen je bezittingen slopen en de dader op het kerkhof ligt.

Sterkte ermee en trouwens... ondanks de schade: zeer mooie s15 hoor!

• 2 weeks later...
  • 1 year later...

Zo dat is ff geleden. Inmiddels is er veel gebeurd aan de auto. Alle remklauwen zijn gereviseerd, vag bobines geplaatst, nieuwe turbo elbow/downpipe, nieuwe schroefset, koplampen opgeknapt en zo nog veel meer. Hier nog wat foto's van hoe hij er bij staat.

IMG_20191129_161356327_HDR_zpsnfuoerp5.j

IMG-20191129-WA0022_zpsti8ioopn.jpg

IMG_20191129_160550634_HDR_zpsxoehzjf0.j