Jump to content
SXOC.NL Forum

Robin - S15

Recommended Posts

Haha tsja die swiftjes kun je ook heel veel lol mee hebben. Vooral de grijze is net een kart. En als alles wat ik nu aan het doen ben lukt gaat de s15 het nog afleggen ook tegen dat hok.

Over Waalwijk gesproken. Was jij dan pas geleden bij die redelijk grote meeting bij de Piet Klerx?

• Like 1
  • Replies 42
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Random pictures. Vandaag mensen naar gala gebracht met m'n zwager. Groot deel van de dag aan het poetsen geweest dus   Hier en daar nog wat dingetjes opgeknapt, zoals afwerking naden achter de acht

Inmiddels in mijn bezit       Nu maar lekker genieten!

Dank voor het welkom. Ik zal met de foto's toch maar beginnen met mijn auto verleden, om het beeld compleet te krijgen.   1ste auto: Swift mk4 sensation uit 2000 Begon zo   En was op een gege

• 1 month later...

IMG_20180421_120150031_HDR_zpsvmccaufr.j

Lekker weertje vandaag!

In de Silvia heb ik een nieuwe radio geplaatst, revisie startmotor, nieuw logotje voorop, achterbumper gespoten samen met nog wat klein spul. Ook nog diverse lampjes gemaakt en wat dingetjes onder de motorkap netter gemaakt. Binnenkort even de velgen spuiten en dan doorsparen voor een setje dikke sloffen.

• Like 2
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Random pictures. Vandaag mensen naar gala gebracht met m'n zwager. Groot deel van de dag aan het poetsen geweest dus :)

Hier en daar nog wat dingetjes opgeknapt, zoals afwerking naden achter de achterlichten opgeknapt, ruitenwissers gespoten en de velgen beun zwart gemaakt voor zolang tot de nieuwe velgen er komen.

IMG_20180525_204222105_zpslawigaso.jpg

IMG_20180525_200457164_zpswbnxsu0n.jpg

IMG_20180525_183444616_HDR_zpst5izc2mw.j

IMG_20180525_124310614_HDR_zpszxnrghhp.j

IMG_20180525_124358077_HDR_zpsmhehj9ko.j

• Like 4
  • 1 month later...

Gisteren een Walbro brandstofpomp geïnstalleerd. Tot mijn verbazing zat er al een Walbro in haha. Toch de nieuwe erin gefrommeld. Heb nu een gebruikte over. 

IMG_20180702_200801838_HDR_zpsvifnslz8.j

Edited by Robin_s15