Jump to content

Autodemontage Rutte in Velserbroek


Rudi

Recommended Posts

Bij deze sloop heb ik recent wat onderdelen voor een Sunny gehaald. Staan veel wagens uit de jaren 90, hoewel ik geen bijzondere Nissans heb gezien. Is nog echt een ouderwetse sloperij, even bij de balie aanmelden en je mag doen wat je wilt. Heb er uiteindelijke een complete Sunny in stukken staan zagen voor plaatwerk, mensen waar zeer behulpzaam en hielpen mee als ik iets vroeg. Auto werd op de heftruck gezet en als ik ergens bij moest was verplaatsen geen probleem. Ben er 2 keer geweest en was uiteindelijk 125 euro kwijt voor enorm veel onderdelen (2 dorpels, 2 complete binnen/buiten veertorens, allerlei klein spul).

 

Dit soort sloperijen zijn schaars dus vind het het delen wel waard :walkman:

 

-Rutger

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Maar.. als je naar iets speciaals op zoek bent vind je het er nooit. Golf, sunny, laguna enz hebben ze zat. Mooie auto's vrijwel nooit.

 

En als je wat ziet: snel handelen. Alle autos worden door de bezoekers grof gesloopt. Bijna alles wordt beschadigd, deuken in deuren en schermen getrapt, enz.

Link to comment
Share on other sites

Maar.. als je naar iets speciaals op zoek bent vind je het er nooit. Golf, sunny, laguna enz hebben ze zat. Mooie auto's vrijwel nooit.

 

En als je wat ziet: snel handelen. Alle autos worden door de bezoekers grof gesloopt. Bijna alles wordt beschadigd, deuken in deuren en schermen getrapt, enz.

En precies dat, voor een clipje slopen ze een heel dashboard..

Link to comment
Share on other sites

Maar.. als je naar iets speciaals op zoek bent vind je het er nooit. Golf, sunny, laguna enz hebben ze zat. Mooie auto's vrijwel nooit.

 

En als je wat ziet: snel handelen. Alle autos worden door de bezoekers grof gesloopt. Bijna alles wordt beschadigd, deuken in deuren en schermen getrapt, enz.

Als een sloperij naar m'n hart (Y) Ik heb het niet zo met die nette sloperijen, je weet nooit wat je krijgt. Speciale auto's zoals een SX blijven altijd lastig te vinden...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kom er zelf ook al sinds ik met auto's bezig ben, zo'n 10 jaar dus. Toen stond er nog wel eens wat leuks, heeft lang een supra MKIII gestaan met M7 er nog in, celica's, civicjes, bmw's met leuke motoren, soms een aparte oldtimer, amerikanen etc. Nu staat er inderdaad niet vaak iets leuks meer.

Laatst mn diesel golf er heen gebracht. Je krijgt geen reet (goh..) maar werd wel weer top geholpen. Zaten nog (slot)wielbouten op die bij andere set wielen hoorden. Dus werd ie met een heftruck even opgetild, wielen er onder uit, auto afgevoerd en kon de bouten weer meenemen. En dat op een moment dat het eigenlijk best druk was.

Plus als je een onderdeel koopt word die gemarkeerd en als het stuk of iets blijkt te zijn kan het gewoon terug.

Pro tip: neem je vriendin mee (als je je die kan veroorloven naast je SX, ik niet iig :P), liefst in een leuke outfit en laat haar afrekenen. Word gewaardeerd en kan je zo paar tientjes schelen XD

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...