Jump to content
SXOC.NL Forum

Recommended Posts

Balen inderdaad, maar het had nog veel slechter af kunnen lopen. Ben door een combinatie van te hard optrekken, glad wegdek en gladde achterbanden de middenberm ingeschoten. Eerst nog een stoepje tegen gekomen, paar keer om m'n as gedraaid en een verkeersbord geraakt. Gelukkig niet een van de lantaarnpalen die er stonden, want dan was hij total loss geweest. Auto staat al thuis, zal jullie de foto's besparen ;)

Voorbumper, motorkap, rechter koplamp, -zijscherm en -deur zijn kapot. Laat binnenkort naar de schade kijken, dan weet ik meer.

• Like 1
  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Een paar dagen terug stond de S15 er zo bij, want hij werd opgehaald door het vrachtwagentje. Richting Hoogeveen, want hij wilde niet starten en ik kwam er zelf niet uit.       Inmiddels is het

Dat is echt gestoord veel geld voor iets waarvan het enige merkbare verschil een slechtere pasvorm en extra lawaai zal zijn.

Een update hier. Kan nog steeds geen deur krijgen helaas, ik hoop in Engeland of Ierland wat te vinden. Via Kenny een motorkap en voorbumper geregeld, zit beide nog wel wat werk aan.   Vandaag zijs

auw! deel maar niet de foto's dat doet vast ook heel pijn aan onze harten,

welkom bij de aarbeiclub, en veel suc6 met het opknappen.

gelukkig word het winter en zijn er dan amper meetings!

• 1 month later...

Een update hier. Kan nog steeds geen deur krijgen helaas, ik hoop in Engeland of Ierland wat te vinden. Via Kenny een motorkap en voorbumper geregeld, zit beide nog wel wat werk aan.

Vandaag zijschermen en sideskirts besteld in Engeland. Naast een deur heb ik ook nog een compleet front en een bumperbalk nodig, die zijn voorlopig ook nog niet vindbaar.

Tweedehands lampje:

38263640896_3d356d8954_o.jpg

Kap en bumpers passen
38263642136_9ed0c31ff5_o.jpg

38318600631_5225cd7a41_o.jpg

Ondertussen ook een nieuwe intercooler binnen gekregen, dezelfde als die erop zat maar dan zwart.
38287183292_f04be22f65_o.jpg

Ook die even op de auto gepast

38318601281_5ab3f8ac48_o.jpg

En weer starten lopen! Rookt wel een beetje, denk dat de intercooler niet goed afsluit.

38318599921_52e8eb82c5_o.jpg

38263643856_07c4e2be5a_o.jpg

That's it for now..

• Like 4

Thanks jongens, spiegel is nog wel te fixen denk ik, als ik een nieuwe deur heb zet ik hem gelijk goed over. @Chino kan ook goed condens zijn ja, het was smorgens vroeg en koud.

En is een goed idee om eens naar carbon deuren te informeren inderdaad, hoewel ik verwacht dat die erg duur zijn.

Thanks jongens, spiegel is nog wel te fixen denk ik, als ik een nieuwe deur heb zet ik hem gelijk goed over. @Chino kan ook goed condens zijn ja, het was smorgens vroeg en koud.

En is een goed idee om eens naar carbon deuren te informeren inderdaad, hoewel ik verwacht dat die erg duur zijn.

Laat maar weten man, hoef niet de hoofdprijs voor de spiegels.

Seibon deuren standaard prijs zijn volgens mij iets van €2.500 euro.

Misschien kan je onderhandelen met Ronald?

Buiten dat het veel geld is, officeel mag je geen carbonnen deuren op de weg gebruiken zonder dat je een kooi of extra versteveging hebt.

Kon het officele deel helaas niet terug vinden maar heb daar eens problemen mee gehad met een auto op het werk.