Jump to content
SXOC.NL Forum

Hoe is het hier nog?

Recommended Posts

• Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jochies die nismo stickers op Rota's plakken.

Rudi slaat de spijker op zijn kop. Forums werken niet meer omdat men tegenwoordig te dom is om foto's in een topic toe te kunnen voegen. Zonde, een hele hoop kennis gaat verloren en op facebook zie je

Ik ben inderdaad niet heel actief meer. Door een nieuwe baan en het opzetten van een eigen webshop heb ik weinig tijd meer voor mijn eigen auto en komt de focus vanzelf ergens anders. Maar lees nog we

Ik ga ook al een tijdje mee hier

Kijk nog met regelmaat en meestal alleen in projecten, aangeboden en gevraagd. (Mischien kan je iemand blij maken met spullen die op zolder liggen)

Ook het reageren als iets post moet je niet tegenhouden iets te posten ( daar gaat het niet perse om )

Ben nooit echtbeen meeting man geweest maar kwam vaak wel even buurten

Ook zijn sxocers gewoon bij mij langsgekomen (en nog) voor een avondje ouwehoeren!

Laat het idd niet doodbloeden hier

En zeik elkaar idd niet teveel af ( beetje is leuk en moet je tegen kunnen)

Groeten

Rik (oude garde)

Ik ben inderdaad niet heel actief meer. Door een nieuwe baan en het opzetten van een eigen webshop heb ik weinig tijd meer voor mijn eigen auto en komt de focus vanzelf ergens anders. Maar lees nog wel 1x per week even de nieuwe berichten. Nu toch bijna 10 jaar geleden dat ik mijn eerste auto (s14a) kocht. En nu al bijna zo'n 13 jaar lid hier denk ik. Time flies.

Maar je merkt het inderdaad op veel fora. alles bloed dood door overige social media en whatsapp, wie zit er nu niet in een of andere whatsappgroep waar je ook een vraag kan stellen. En de "Waarom zoeken als ik het kan vragen" mentaliteit is er altijd wel geweest maar lijkt er zeker niet minder op geworden.

Vind ook dat het tegenwoordig meer gaat om hoe je je auto er zo kan laten uitzien om zoveel mogelijk likes te krijgen ipv echt iets bouwen voor jezelf.

• Like 5

En je S14a niet dan Roy?

Wanneer komt er weer een? :pimp:

Hopelijk duurt dat niet al te lang meer, alhoewel ik wel nog aan het twijfelen ben over wat ik precies aan zal schaffen hoop ik binnen nu en een paar jaar toch wel weer iets leuks aan te schaffen. Eind vorig jaar ben ik met mijn vriendin verhuisd (groter gaan wonen) en is er veel budget het huis in gegaan, nu zijn we met de tuin bezig.

De S14a was trouwens ook fijn maar aan de Zenki was ik meer gehecht.

• 2 weeks later...

Nu ik mijn Silvia verkocht heb (vind ik nog steeds jammer), kom ik hier ook nooit meer. Maar omdat ik af en toe wordt gespamt door de topic van Chino4real, blijft het forum nog beetje onder de aandacht.

Ik werd hier altijd wel goed geholpen en merkte als gauw dat heel veel leden lekker aan hun auto sleutelen. En heb er een aantal FB vrienden aan overgehouden.

Over goed geholpen gesproken, ik zal ook maar even een topic openen aangezien ik niet echt verder kom met mijn zoektocht.

• 2 weeks later...

Ikzelf lees ook al even mee hier en met de nadruk op "lezen".

Ik kijk ook voornamelijk in het project topic omdat er (zeker in het verleden) echt supergave dingen werden/worden gebuild.

De S13 van Nismo Joe bijvoorbeeld hoe die door de jaren heen is veranderd en verbeterd! Van F&f neon tot comp. driftauto,

Henk vd Bunte met de eerste S15 in NL, de tijd dat menig Sxoc-er met Prophecy Performance catback uitlaten reed,

Eric met zijn Sx sloperij, Rik met de gaafste witte S14 build in EU en ga zo maar door!

Vind het allemaal supergaaf maar reageren doe ik er ook niet altijd op.

Ik heb zelf nog een Saab ic op mijn S13 gehad, dat was echt wel een dikke mod tdt!!