Jump to content
SXOC.NL Forum

Hoe is het hier nog?

Recommended Posts

• Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jochies die nismo stickers op Rota's plakken.

Rudi slaat de spijker op zijn kop. Forums werken niet meer omdat men tegenwoordig te dom is om foto's in een topic toe te kunnen voegen. Zonde, een hele hoop kennis gaat verloren en op facebook zie je

Ik ben inderdaad niet heel actief meer. Door een nieuwe baan en het opzetten van een eigen webshop heb ik weinig tijd meer voor mijn eigen auto en komt de focus vanzelf ergens anders. Maar lees nog we

De reden dat ik mijn topic laat verstoffen is dat ik het idee kreeg dat ik niet veel mensen kon bekorren met mijn project.

Voor mezelf het projecten topic bijhouden deed ik het niet.

Daarmee bedoel ik dat als ik een heel verhaal heb getyped met foto's en onderbouwingen al daar en ik krijg vervolgens 1 á 2 reacties, denk ik ook van hmkay.....

als je het alleen bijhoudt voor likes en positieve reacties kan je het inderdaad beter op facebook zetten...

Ik lees vrijwel alle project topics hier, maar heb niet de behoefte om bij elke update iets te posten, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet bijhoudt of leuk vind om te lezen wat andere mensen doen en er eventueel inspiratie uit halen.

• Like 4

Ik kijk ook altijd naar nieuwe posts in project topics, maar post ook niet vaak een reactie. Komt ook omdat we allemaal wat oude worden denk ik, en dan ben je wat minder snel geneigd om heel blij leuk/mooi/vet etc. te posten. Moet je eens naar het nissanclub forum toegaan, als je daar je knipperlichten schoonmaakt krijg je al een pagina complimenten :rofl:

• Like 3

Ik denk ook dat een deel van de jongeren weinig kennis van techniek hebben. Als je een motorisch technische vraag stelt krijg je soms antwoorden.......... Krijg dan het idee dat er maar wat gezegd moet worden om wat te zeggen.

als je het alleen bijhoudt voor likes en positieve reacties kan je het inderdaad beter op facebook zetten...

Ik lees vrijwel alle project topics hier, maar heb niet de behoefte om bij elke update iets te posten, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet bijhoudt of leuk vind om te lezen wat andere mensen doen en er eventueel inspiratie uit halen.

Nee Smeck, dan kan je idd net zo goed op fb je foto's droppen ( ik zet overigens niks van mn project op fb )....dan krijg je idd likes, conversaties en pro & negatieve reacties.

Maar vroeger kreeg je zo zeker opmerkingen van mensen hun gedachten over je update, gemengde/negatieve maar ook zeker goeie reactie.

De inbreng van andere forumleden en ook feedback.

Te heden daags is dat er niet meer en dat is toch wel tof als je een projectentopic hebt lopen, om elkaars ideeen, bevindingen en gedachtes met elkaar te wisselen......toch?

Edited by Sonny

Ik ben hier al lang niet meer actief geweest, heel af en toe nog even spieken.

Ooit werd ik hier warm onthaald (Maart 2009) en heb het altijd naar mijn zin gehad op dit forum, ik denk wel het fijnste forum van alle fora waar ik gezeten heb. Zeer behulpzame liefhebbers leren kennen hier en heb nog steeds spijt dat ik deze ooit verkocht heb:

PPLJ17_zpsohlnnb01.jpg

IMAG0269.jpg

• Like 2

Tis inderdaad wat rustiger hier. Maar goed de forum zit vol met informatie. Bijna alles is al over gesproken.

Denk waar newbies soms tegenvalt is de soort humor die ze hier als welkom krijgen. (in de meeste gevallen terecht)

Het is soms wachten op antwoord en zo niet dan zijn er nog talloze whatsapp groeps waar je nog je vraag kan stellen.

Een beter forum begint bij jezelf? :P ik zit hier ook al jaren te kijken en het is een van de meer actieve forums die er nog zijn. maar als we het in leven willen houden moeten we dat zelf doen. Ik ben momenteel bezig met een nieuw huis zodat de sx lekker thuis kan slapen :P maar ik zal binnenkort ook m'n project topic maar weer eens updaten.

• Like 5

het is moeilijk tegen te houden :( Als ik wat te koop heb zet ik het inmiddels ook op facebook want daar heb je gewoon meer bereik. Maar projecten en FAQs kun je daar wel vergeten...

• 2 weeks later...

IMG_20170407_141830_zps2b18ltdh.jpg

IMG_20170407_141821_zpsbga2mgcx.jpg

IMG_20170407_141806_zpsfzsqrbog.jpg

IMG_20170407_141759_zpswer0kpao.jpg

IMG_20170407_141750_zpsyptruntq.jpg

Ik ben er nog steeds, Adje :). Foto's zeggen meer dan 1000 worden toch? ;)

Ik zit hier vanaf december 2004. Ik weet nu net zo veel over de 200SX als toen; technisch gezien wénig :P. Niet dat ik een ware n00b ben, maar techniek boeit me weinig. Leuk om te zien, nog leuker om anderen te zien knutselen. Mijn SX is jaren in goede handen geweest van de mensen om mijn heen. Leuke tijd was dat :).

Nu - ruim twaalf jaar later - geniet ik als 40-er nog steeds van mijn SX. Helaas zijn de forumtijden van nu anders dan vroeger. Toen had je nog namen als RolSX, 200sx Malloot, Adje om maar een iets te noemen. Lekker dollen. RedMud was een veel besproken onderwerp. Nu ben ik het SX clubgevoel een beetje kwijt. Things come.......things go.......of hoort dat bij het ouder worden......?

Leuk om je naam weer voorbij te zien komen, Adje. Al SX heimwee?

• Like 1